عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: بررسی طرح حفاظت از هفته آینده آغاز می شود

[ad_1]

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ترکیب نمایندگان منتخب برای شرکت در کمیسیون مشترک طرح حفاظت از کاربران فضای مجازی تحت عنوان برنامه امنیت نامیده می شود ، اعلام کرد که اولین جلسه این کمیسیون هفته آینده برگزار می شود. امتحان 5 ماهه باید تمام شود.

در گفتگو با مهر “علی یزدی خواه” به تکمیل ترکیب نمایندگان کمیسیون ویژه بررسی طرح امنیت اشاره کرد و گفت:

لیست نمایندگان منتخب دو کمیسیون امنیت ملی و قضایی برای مشارکت در کمیسیون مشترک بررسی طرح حفاظت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات اساسی به هیئت رئیسه مجلس برای تکمیل نهایی ترکیب کمیسیون مشترک اعلام شد. “

به گفته وی پیش از این 7 کمیسیون ویژه پارلمانی نمایندگان خود را برای شرکت در کمیسیون مشترک اعلام کرده بودند و اکنون ترکیب 23 نفر از اعضای کمیسیون مشترک برای بررسی طرح امنیتی 9 کمیسیون تکمیل شده است.

یزدی خواه اظهار امیدواری کرد که اولین جلسه کمیسیون هفته آینده به تشخیص هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شود:

“هفته آینده تشکیل اولین جلسه کمیسیون و تعیین ترکیب ، زمان ملاقات با رئیس ، سخنگو و دبیر کمیسیون ، بررسی برنامه و سپس نحوه دعوت از افسران ، فعالان و کارشناسان در این زمینه آغاز می شود. . »

وی که یکی از اعضای حاضر در کمیسیون ویژه است ، گفت که جلسات این کمیسیون با حضور دوسوم اعضا رسمیت می یابد و احتمالاً این مطالعات ظرف 4 ساعت با توجه ویژه به پایان می رسد. برنامه می رود به مدت 5 ماه ..

یزدی خواه برخی شایعات پیرامون معرفی طرح امنیتی و ارتباط آن با سرعت پایین و اختلال اینترنت در روزهای اخیر را رد کرد و گفت: “این طرح هیچ ارتباطی با کیفیت اینترنت ندارد و وزارت ارتباطات باید پاسخ دهد آهسته دسترسی به اینترنت “B.”

لازم به ذکر است که نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس پیشتر قول داده بود که به دلیل حساسیت مردم نسبت به طرح حفاظت ، یک کار رسانه ای قوی برای اطلاع رسانی آنها به آخرین تصمیمات جلسه کمیسیون ویژه ایجاد خواهد شد. به به

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما