استقلال نیوز اخبار استقلال

اخبار استقلال

دلیلم هم این بود ؛ استقلال پر از شور و‌ اشتیاق  اما در مسیر دوری از تعقل است. باشگاه استقلال حکم محرومیت ریکاردو ساپینتو را به محاکم بین‌المللی می‌برد. تیم داوری دربی حذفی بی شک لکه ننگی و نشانه ای بارز از فساد سیستماتیک مافیای سرخ در فوتبال ایران هستند.

روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد. باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان پس از اخراج در دربی، اعتراض کرد. تیم فوتبال استقلال(تاج) برای سومین بار پیاپی در فینال جام حذفی شکست خورد. تیم فوتبال استقلال(تاج) روز گذشته با قبول شکست در دربی تهران، جام حذفی را از دست داد.

مقصد بعدی کاپیتان استقلال کجاست؟

خوشحالی معروف امید عالیشاه در شهرآورد، سال‌ها پیش توسط سرمربی او انجام شده بود. خوش‌شانس بودیم که در دربی 101 پایتخت کسی جان خود را به دلیل عصبانیت هواداران دو تیم از دست نداد.

سال بعد استقلال یک بار دیگر حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد که در گام آخر در ضربات پنالتی مغلوب تیم الهلال عربستان سعودی شد و از دست‌یابی به سومین قهرمانی قاره‌ای بازماند. این تیم پس از قهرمانی آسیا روند رو به سقوط را آغاز کرد و با قانون فدراسیون فوتبال در دوران ناصر نوآموز، به دسته سوم سقوط کرد.

اطلاعات تیم استقلال

برخی از محتوای فوتبالی با همکاری ترنسیس ترجمه و تهیه می‌گردد. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. اگرچه در یک صحنه سعید صادقی با خودخواهی پاس تک به تک شدن را به ترابی و امیری نداد، اما تعللش از آن جهت بود که از راست برود و موقعیت بهتری را خلق کند اما اشتباه کرد. کاربر گرامی ، به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید. تمام حقوق مادی و معنوی برای استقلال نیوز محفوظ است استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

در نیمه دوم این دهه نیز استقلال یک بار دیگر و این بار در مقابل تیم ژاپنی جوبیلو ایواتا در بازی فینال مغلوب شد و برای دومین بار به مقام نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید. در تمرین ریکاوری کلنجار رفتن سینا سعیدی فر با کیس بوکس هم در نوع خوب جالب بود. او عقده هایش را خالی کرد و البته برای قوی تر شدن محکم تر مشت زد.

قهرمانى در جام باشگاههاى آسيا 2 بار، قهرمانى در جام باشگاههاى تهران 14 بار. به احتمال ۹۰ درصد با توجه به محرومیت ۴ ماهه، کار او در فوتبال ایران به سان دیگر سلفش، شفر و استرا تمام است.

اخبار استقلال

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما