هواپیمایی ساحلی اقیانوس آرام برای اضافه کردن پروازهای بیشتر بین پنتیکتون، ونکوور Globalnews.ca

شرکت هواپیمایی ساحلی اقیانوس آرام چهارشنبه اعلام کرد که این شرکت چهار پرواز صبحگاهی دیگر بین ونکوور و پنتیکتون اضافه خواهد کرد.

اقیانوس آرام گفت که این تصمیم به دنبال رشد اخیر خطوط هوایی در منطقه تامپسون-اوکاناگان و افتتاح اخیر دو مسیر جدید در این منطقه است: Nanaimo به Kelowna و Victoria به Kamloops.

علاوه بر این، آنها ظرفیت سرویس فعلی ویکتوریا به کلونا را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند.

Berkan Kucukkatipoglu، مدیر برنامه ریزی تجاری خطوط هوایی ساحلی اقیانوس آرام، گفت: “ما متعهد به خدمت به Okanagan هستیم و این بخش مهمی از شبکه ما است.”

ساحل اقیانوس آرام در حال حاضر خدمات مستقیم بین ونکوور و پنتیکتون از یکشنبه تا جمعه ارائه می دهد.

پروازهای صبح اضافی از 4 ژانویه تا 26 آوریل 2024 در روزهای یکشنبه، دوشنبه، پنجشنبه و جمعه انجام خواهد شد. اگرچه این پروازها فقط برای فصل زمستان برنامه ریزی شده است، ساحل اقیانوس آرام می گوید این احتمال وجود دارد که این سرویس ادامه یابد.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

Kuçukkatipoğlu گفت: “ما به طور مداوم تقاضا و عملکرد پروازها را در بازارهای خود به همراه سطوح منابع خود مانند در دسترس بودن هواپیما و خدمه کنترل می کنیم.”

قصد ما حفظ این پروازها و افزایش ظرفیت خود به پنتیکتون در صورت وجود تقاضا و سطح منابع ما است.”

2:38 مقامات پنتیکتون از تصمیم ایر کانادا ناراضی هستند

فرودگاه پنتیکتون تقاضای پرواز به و از ونکوور است، زیرا ایر کانادا اخیراً اعلام کرده است که از اواسط ژانویه سال آینده خدمات خود را به پنتیکتون پایان خواهد داد.

ایر کانادا در ماه سپتامبر در بیانیه ای گفت: «ما متأسفیم که مجبور به گرفتن این تصمیم دشوار هستیم زیرا عمیقاً از تأثیر آن بر جامعه محلی پنتیکتون آگاه هستیم.

با این حال، با کمبود آزمایشات منطقه ای فعلی، ما مجبور شدیم جدول زمانی شبکه را بررسی کنیم تا بتوان از منابع به طور موثرتر و کارآمدتر استفاده کرد.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

این شرکت هواپیمایی افزود که به خدمات رسانی به این منطقه در فرودگاه کلونا ادامه خواهد داد، که در مقایسه با بسیاری از بازارهای منطقه ای دیگر، حوضه آبریز دارد.

این تصمیم با واکنش مقامات محلی مواجه شد.

مایکل مگنوسون، مدیر اجرایی اتاق بازرگانی و شراب پنتیکتون، گفت: “هر چقدر که ایر کانادا فکر می کرد ما به کلونا می رویم تا به ونکوور پرواز کنیم، اینطور نیست. هنوز یک ساعت و نیم بیشتر باقی مانده است.”

“در حالی که از فرودگاه منطقه ای شما، به خصوص برای کسانی از شما که در پنتیکتون زندگی می کنند، می توانیم امروز صبح با تاکسی به آنجا پرواز کنیم و بعد از ظهر یا یک یا دو روز بعد برگردیم.”

کوچوک کاتیپ اوغلو گفت: «بدیهی است که در ژانویه تغییری در خدمات هوایی به پنتیکتون رخ خواهد داد و از طریق گفتگو با رهبران جامعه، ما به این نتیجه رسیده ایم که نیاز به خدمات صبحانه وجود دارد.

ما خوشحالیم که در موقعیتی هستیم که منابع لازم برای اضافه کردن پروازهای اضافی را داریم.»

1:55 ایر کانادا پروازهای فرودگاه بین المللی کلونا را کاهش می دهد

در حال حاضر روند

  • معترضان موش هایی را با رنگ های پرچم فلسطین در مک دونالد بریتانیا رها می کنند

  • زن و شوهری به دلیل سرقت هویت کودکان مرده برای فرار از بدهی مجرم شناخته شدند

به گفته اتاق، مشاغل به فرصت هایی برای بازدید گردشگران و دسترسی مستقیم به پروازهای بین اینجا و ونکوور نیاز دارند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

مگنوسون گفت: “من فکر می کنم اگر ساحل اقیانوس آرام از این فرصت استفاده نمی کرد، برای ساکنان پنتیکتون سخت بود.”

“این بسیار مهم است، به ویژه برای کسانی که به ما مراجعه می کنند. ما هر سال یک مرد آهنی داریم، یک Gran Fondo داریم، و جشنواره های فوق العاده ای داریم، به خصوص در طول تابستان. مردم به راهی برای دسترسی به ما نیاز دارند و هر چه آن را برای بازدیدکنندگان راحت‌تر بسازیم، بیشتر خواهد آمد. بنابراین برای اینکه سواحل اقیانوس آرام گام بردارد و این شکاف را پر کند، این برای ما فوق العاده است.”

کوچوک کاتیپ اوغلو گفت که پاسخ به پروازهای اضافی تاکنون “بسیار مثبت” بوده است و افزود که این شرکت هواپیمایی از گروه های گردشگری و تجاری کلیدی در پنتیکتون و همچنین مشتریان آنها حمایت دریافت کرده است.

تام تیشیک، مدیرعامل Travel Penticton در بیانیه ای گفت: “ما کاملاً خوشحالیم که ساحل اقیانوس آرام از این فرصت استفاده کرده و چهار پرواز هفتگی دیگر را از پنتیکتون به ونکوور اضافه کرده است. ما از این فرصت جدید علاوه بر پروازهایی که قبلاً ارائه می دهیم بسیار هیجان زده هستیم.” .

“ما درک می کنیم که کار با اقیانوس آرام یک لذت مطلق است و ما مشتاقانه منتظر ارائه پروازهای بیشتری برای مسافران تجاری خود و همچنین ساکنان خود در پنتیکتون و منطقه ما هستیم تا با پروازهای داخلی و خارجی ارتباط برقرار کنیم.

2:25 انتظار می رود باند جدید فرودگاه بین المللی کلونا باعث کاهش تاخیرها و لغو پروازها شود

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما