اران امضا رای اعدل

[ad_1]

سه سال از زمانی که تصویر عادل فردوسیپور از صفحه تلویزیون در ایران محو شد، میگذرد و با این که صدای او همچنان در شبکه ورزش شنیده می شود، اما فردوسی پور از تولید و اجرای محبوبترین برنامه صداوسیما یعنی برنامه 90 منع شده است.

به گزارش شرق، عادل فردوسی پوری که تهیه کننده و مجری برنامه 90 بود، با انتقادهای گزندهاش از مدیران فوتبال و افشاگریهایش درباره پشت پرده اتفاقات فوتبالی در ایران به یکی از محبوب ترین و جنجالی ترین مجریان تلویزیون در یکی از دو دهه اخیر تبدیل شد. اما ولید رنامه از اسفند سال د. د از ورود لی روغی نوان مدیر سه سیما، گرفتن ندی لیه ردوسیپور و رنامه ل رفت.

روغی رنامه را در میان موجی از انتقادات ندوتیز ​​ل رد و اعظم مکاری عدل ردوسیپور ا سها. او د از لی این رنامه ادل ردوسی پور از «مدار» ارج ده ود و داشت الگوی دی رای دید. ای روغی این ا را ایجاد رد او مجری میمی است از الاتر رفته ده و اید متر نقشی در اجرا شده است.

ورسوهایی از امید ازگشت

با وجود همه اینها بیشتر از دوستداران فوتبال و برنامه 90 امیدوارند فردوسی پور قطعاً از سد صداوسیما عبور می کند و دوباره در جایگاه مجری محبوبترین برنامه دیده می شود. ان امیدواریا اارنظرهایی از رف رخی نمایندگان مجلس نمایندگان میود ال میرد.

مین ود شناسایی حجت الاسلام سیدکاظم موسوی که در جلسه علی مجلس صحبت میکرد، در تذکری شفاهی گفته بود در نشستی با رئیس سازمان صداوسیما، برگشت عادل فردوسی پور به برنامه 90 شبکه سه را مطرح کرده و خواسته مکانیزمی برای این کار در نظر گرفته شود. او رئیس سازمان داوسیما

درخواست واداران از رئیس داوسیما

در این میان واداران وتبال و عدل ردوسیپور م ار ننشستند. آنها این روزها با راهاندازی کارزاری که بیش از هزار نفر آن را امضا کرده اند و تعداد امضاهای آن به سرعت در حال افزایش است از پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، درخواستاند فردوسی پور را به برنامه های فوتبالی بازگرداند. در این کارزار با اشاره به فعالیت حرفهای فردوسی پور نوشته شده: «آقای عادل فردوسیپور فعالیت حرفهای خود را از سال 1372 با روزنامه نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون به گزارش متنگر ورزشی به کار پرداخت. او س از مسابقات ارشگری وتبال ام انی رت رسید و در سال او یک سال ا سوی مدیریت سه نار اشته د، اجرای رداخت و این رنامه مواره از رمخا مدر.

امضاکنندگان این کارزار میگویند: «عادل فردوسیپور در میان شخصیتهای ایرانی از محبوبیت تلویزیونهای تلویزیونی است و عناوینی مانند بهترین گزارشگر فوتبال، بهترین مجری و بهترین چهره تلویزیونی را از جشنوارههای مختلف دریافت کرده است». آنها به گفته های جبلی استناد کرده اند که گفته اند: «هیچ مانعی برای حضور مجدد فردوسیپور در سازمان صداوسیما نیست» و از او خواسته شده است که این هواداران فردوسیپور پاسخ دهد و «این مجری توانا دوباره به شبکه سه بازگردد و برنامه 90 را اجرا کند» .

وعده های رابهام رئیس داوسیما

رفتندالعلی لیسگری از سازمان داوسیما نوان رئیس و نشینیاش وسط مان لی امیدواراص دادوسرا

با وجود ادعای سازمان صداوسیما درباره بلامانعبودن بازگشت فردوسیپور به این سازمان برای اجرای برنامه های ورزشی، اما در ادامه بازگشت او در هاله های از ابهام قرار دارد. سازمان داوسیما از لغو ساخت رنامه 90، با این حال این برنامه هرگز اجرای محبوبیت برنامه 90 را به دست آورد، اما گویا راه و روش میثاقی برای برنامه فوتبال برتر به مذاق مدیران سازمان صداوسیما بیشتر خوش می‌آید و نیازی به اجرای مجدد برنامه 90 نمی‌بینند.

درخواست هواداران فوتبال و عادل فردوسی پور از سازمان صداوسیما تا به حال با واکنشی از طرف رئیس این سازمان که بیشتر به کلیگویی های درباره حفاظت از «سرمایه های انسانی» و «صیانت از چهره ها» ختم شده است. این رایط رابهام و موضعرینکردن ریح سازمان داوسیما درباره نده نده ردوسی ور در این سازمان وافهمان وامان دربار نا در نها امیدوارند ا ارزاری راه مدیران ویا ندان لقهای م نیدن این داها ندارند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما