دیزل ژنراتور لیست قیمت خرید مشخصات کاتالوگ آبادیزل

ژنراتورهای دیزلی کاربردهای مختلفی دارند که یکی از آن‌ها استفاده برای مصارف شخصی است. هر دستگاه برق اضطراری به طور معمول دارای مخزن سوخت، برد کنترل و رادیاتور است. ژنراتور و موتور دیزلی از جمله تجهیزات کوچک تولید کننده برق می باشند که به نیروگاه های کوچک شهرت یافته اند و گازوئیل سوخت اصلی موتور این دستگاه ها محسوب می شود. تأمین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتور، از جمله مهمترین کاربردهای این دستگاه ها است.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

ما دوره‌های آموزشیِ عملی و کاربردی تولید می‌کنیم و در اختیار مهندسین و صنعتگران قرار می‌دهیم. علاوه‌بر شرکت‌هایی که نام برده شد، برندهای دیگری مانند استمفورد (Stamford)، مکالته (Meccalte) و بنز (Benz) نیز از سازندگان مشهور دیزل ژنراتور در جهان به شمار می‌روند.

شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش

به طور میانگین هر دستگاه دیزل ژنراتور حدود ۱۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ ساعت کار می‌کند که حدود بیست تا بیست و پنج سال می‌باشد.

در واقع موتور دیزلی به کار رفته در دیزل ژنراتور، حرکت چرخشی ایجاد کرده و
ژنراتور این حرکت چرخشی را به برق تبدیل می کند. چنانچه دیزل ژنراتور شما به تعمیر نیاز داشت، حتما باید این کار را به دست افراد مجرب و کاردان بسپارید. ممکن است رفع یک مورد جزئی در دستگاه توسط فرد غیرمجرب باعث بروز اثرات مخرب‌تری در ژنراتور دیزلی شما شود. با فروشگاه دشت نور دیزل تماس بگیرید تا بتوانید با کارشناسان مجرب ما در این زمینه مشورت داشته باشید.

تعمیر و نگهداری

خب همانطور که می دانید، بنزین قابلیت احتراق و اشتعال دارد و می تواند در صورت عدم رعایت نکات ایمنی خطر ساز شود.

این بخش، انرژی مکانیکی حاصل از چرخش محور را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. فارادی در اوایل دهه ۱۸۳۰ القای الکترومغناطیسی را کشف کرد (یا حداقل، توصیف کرد). یک نصاب حرفه ای بایستی تجربه کافی در زمینه نصب انواع دستگاه های دیزل ژنراتور داشته باشد تا بتواند عملیات  نصب را با دقت و تمرکز بالا انجام دهد.

از جمله در شرایط آب و هوایی سرد، عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارند. • دیزل ژنراتور برای کار کردن بهینه نیاز به سوخت زیادی ندارد و این می تواند در هزینه های شما صرفه جویی های چشمگیری را به دنبال داشته باشد.

دیزل ژنراتور را می توان از جمله اختراعات بسیار مهم و کاربردی در صنعت برق بشمار آورد که بوجود آورنده تحولات عظیمی در این صنعت بوده است.

ژنراتوری با مدل یکسان می‌تواند مرتبه بالاتری را برای سرویس جایگزین راه‌اندازی کند که آن برای امور پیوسته‌است. شرکت‌های سازنده بر طبق توافق جهانی برای هر ژنراتور رتبه‌ای قائل می‌شوند. به عبارتی این مجموعه از طریق فروش دیزل ژنراتور احتراق سوخت دیزل که سوختی مایع است و
با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی جهت تولید برق در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. خرید ژنراتور نو یا مستعمل به نیاز و همچنین شرایط مالی شما بستگی دارد.

دیزل ژنراتور

با اطلاع از توان دیزل ژنراتور انتخابی، می‌توان مدل مناسبی را نسبت به برق موردنیاز تهیه کرد. برای این کار باید توان برقی تمامی تجهیزاتی که نیاز به برق دیزل ژنراتور دارند، محاسبه و جمع شوند. از این رو تبدیل کیلووات به کاوا KVA، لازمه محاسبه توان دیزل ژنراتور می‌باشد. پس از کنترل ژنراتور برق دیزلی به صورت ماهانه، باید آن را به صورت سه ماهه نیز بررسی کنید.

  • یک ژنراتور ممکن است به‌عنوان جایگزین در هنگام قطعی برق به کار بیفتد و تنها چند ساعت در سال روشن باشد.
  • آنها می‌توانند بارهای سنگین را تحمل کنند و در شرایط بحرانی همچنان عملکرد قوی و پایداری داشته باشند.
  • این بخاری در واقع کمک می کند تا دستگاه در زمان روشن شدن با مشکلی مواجه نشود و راحت تر استارت بخورد.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما