ازدواج و روان درمانی بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک است

انواع مختلف و تخصص های روان درمانی وجود دارد. در میان سیل انتشارات گزارش شده در مورد اثربخشی روش های درمانی فردی، مرورهای جامع و متاآنالیزهای گاه به گاه وجود داشته است – و اینها تمایل دارند در مورد صحت و قابلیت اطمینان مطالعات فردی تردید ایجاد کنند. RPRIT بیش از 65 کارگاه برگزار کرده است و برخی از کارگاه ها مبتنی بر روش تحقیق، تجزیه و تحلیل داده ها از طریق برنامه ریزی R، کارگاه مبتنی بر نظریه روانشناسی مدرسه، آمار رگرسیون روانشناسی مدرسه و غیره است. در این مؤسسه، دوره های صدور گواهینامه توسعه مهارت های کمی وجود دارد. اینها عبارتند از داستان درمانی، نقاشی درمانی، رقص درمانی، رقص آموزشی برای کودکان، مشاوره شغلی مبتنی بر تطبیق پروفایل و تجزیه و تحلیل داده ها از طریق برنامه نویسی R.

پژوهشکده روان درمانی رابیندریک با هدف انتشار دانش در مورد مفهوم پایه و نظریه های روانشناسی قانونی و روش تحقیق برای سطح 1 می باشد. در سطح 2، دانش آموزان ابزارهای ارزیابی برای تحقیق را یاد خواهند گرفت. روانشناسان قانونی در درجه اول به جستجوی حقیقت از مظنونین با استفاده از ابزار تحقیق، مسائل بهداشت روانی مرتبط با قانون، ارائه شاهد کارشناسی در دادگاه، انتخاب پرسنل در سازمان های اجرای قانون، انجام درمان برای مجرمان علاقه مند هستند.

درمان اختلال دو قطبی

گزینه های درمانی برای اختلالات سلامت روان شامل درمان، دارو و تغییر سبک زندگی است. اطلاعات در مورد چگونگی یافتن متخصصان مراقبت های بهداشتی که روان درمانی ارائه می دهند به صورت آنلاین در دسترس است. برخی از بروکسرها فقط نیاز به گاز گرفتن حوله، خوردن سیب دارند، در حالی که برخی دیگر که شکل شدیدتری دارند تحت روان درمانی، مداخله جراحی و مکانیسم بیوفیدبک یا از طریق استفاده از ابزارهای علمی اثبات شده و پذیرفته شده پزشکی مانند محافظ دهان و هدبندهای بیوفیدبک می شوند.

مشاور خانواده

این کتاب ارزشمند در حین بررسی مفاهیم نهفته در IPT، درمان‌ها و تکنیک‌های ضروری را معرفی می‌کند، از جمله تصویرسازی هدایت‌شده، بازنویسی مجدد، تمرکز حواس و موارد دیگر. این موسسه غیرانتفاعی است که تحت قانون اعتماد هند در سال 1882 ثبت شده است. در حال حاضر این موسسه دارای بیش از 100 دانشجوی گواهی شده است. موسسه دانشجویان سایر موسسات را تشویق می کند و آنها جوایز بهترین مقاله را کسب کردند.

در هر دوره دانش آموزان طعمی از اصول روان درمانی رابیندریک را دریافت خواهند کرد. گواهی: گواهی پایان دوره و برگه نمره با نمره بر اساس ارزیابی تکالیف، ارائه گزارش و viva-voce اعطا می شود. مطالب: مطالب مطالعه در Google Classroom ارائه خواهد شد. نتایج اولیه از بزرگترین مطالعه انجام شده در مورد دارو به تنهایی، روان درمانی به تنهایی و ترکیبی از این دو، برای درمان افسردگی مزمن، نشان می دهد که دارو و روان درمانی با هم بهترین کار را دارند.

خانواده درمانی

تراست موسسه تحقیقاتی روان درمانی رابیندریک در تاریخ 1 ژوئیه 2018 تاسیس شد. این تراست ماهیت آموزشی دارد و به منظور انجام تحقیقات در زمینه آکادمیک و ترویج مطالعه و انتشار دانش روان درمانی رابیندریک بر اساس آثار رابیندرانات تاگور برای رفاه حال جامعه به طور کلی بدون تبعیض طبقاتی، اعتقادی و غیره با اشیاء و قانون اساسی به شرح ذیل است.

درمان وسواس فکری

این موسسه مجموعه ای از دوره های توسعه مهارت را زیر نظر دستیاران تحصیلی ارائه می دهد. این موسسه در زمینه انتشار دانش از طریق دوره های آکادمیک، سمینارها و کارگاه های آموزشی فعالیت دارد. دانشجویان خانگی می‌توانند با اساتید مؤسسه علوم اجتماعی Visva-Bharati و Tata ارتباط برقرار کنند.

مقاله غیرمعمول حقایقی را در مورد Psychotherapy به شما می دهد که فقط تعداد کمی از افراد از وجود آنها می دانند

Psychotherapy بنیانگذار و رئیس مؤسسه تحقیقاتی روان درمانی رابیندریک Trust و HOD واحد تحقیقات روانشناسی، موسسه آمار هند، کلکته. این شاخه ای از روانشناسی است که اعمال فرد را بر خلاف هنجارهای اجتماعی مرتبط می کند. روانشناسی قانونی با تمام جنبه های رفتار انسان در ارتباط با قانون یا نظام حقوقی سروکار دارد.

مقاله غیرمعمول حقایقی را در مورد درمان اختلال دو قطبی به شما می دهد که فقط تعداد کمی از افراد از وجود آنها می دانند

با تعیین اهداف کوچک و دست یافتنی، می توانید به آنها کمک کنید تا به آرامی و پیوسته مستقل تر شوند. هر چه کسی زمان و انرژی بیشتری را برای درمان سرمایه گذاری کند، متقاعد کردن او به اینکه دنبال سراب است دشوارتر می شود. هزینه دوره: فقط 4000 روپیه یک بار غیر قابل استرداد. این دوره از نظر تئوری، ارزیابی، تکلیف و پروژه درجه بندی درمان اختلال دو قطبی (این ویدئو را تماشا کن) می شود. آموزش: سخنرانی، تکلیف و گزارش/نوشتن مقاله.

تعیین تکلیف و ارزیابی پروژه. احساس می‌شود که این دوره در مدیریت پروژه ملی و بین‌المللی از ماندگاری بالایی برخوردار است. کورنفیلد با اثبات اینکه غربی‌ها انواع منحصربفردی از رنج را متحمل می‌شوند که روان‌درمانی تکنیک‌هایی را برای رسیدگی به آن ابداع کرده است، کورنفیلد استدلال می‌کند که مدیتیشن به تنهایی برای درمان بسیاری از مسائل عمیقی که در طول مراقبه خود کشف می‌کنیم کافی نیست (245). مدیتیشن به تنهایی کافی نیست.

Psychotherapy

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما