ژنرال آمریکایی: روسیه و چین هر روز به ماهواره های آمریکایی حمله می کنند

[ad_1]

به گفته یکی از ژنرال‌های نیروی فضایی، ماهواره‌های ایالات متحده در معرض حملات دائمی قرار دارند و چین می‌تواند تا پایان دهه به برترین قدرت فضایی تبدیل شود.

ژنرال دیوید تامپسون، معاون اول رئیس عملیات فضایی به واشنگتن پست گفت:

خطرات هر روز در حال افزایش است و این در واقع تکامل فعالیتی است که مدت هاست ادامه داشته است. ما اکنون در نقطه ای هستیم که راه های زیادی برای به خطر انداختن سیستم های فضایی داریم.

ایالات متحده آمریکا

این ژنرال آمریکایی همچنین گفت: این کشور همچنین باید با حملات برگشت پذیر به ماهواره هایی که به طور دائم آسیب جدی وارد نمی کند و هر روز از طریق ابزارهای غیر جنبشی مانند لیزر، مسدود کننده های فرکانس رادیویی و حملات سایبری انجام می شود، مقابله کند.

این خبر در حالی منتشر می شود که کارشناسان در سراسر جهان با استفاده از سلاح های جنبشی علیه ماهواره ها مخالف هستند، زیرا استفاده از آنها می تواند زباله های فضایی را در سراسر سیاره تقویت کند و در بدترین حالت، بشریت را روی زمین به دام بیندازد.

چین در حال حاضر در حال ساخت نسخه خود از سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) و صدها ماهواره اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی است. گفته می شود که این کشور آسیایی دو برابر تعداد پرتاب های ایالات متحده است.

تامسون گفت: «چینی‌ها واقعاً خیلی جلوتر از روسیه هستند. آنها سیستم عامل ها را با سرعتی باورنکردنی کار می کنند. با این حال او گفت:

ما هنوز بهترین های جهان هستیم، اما آنها از نظر توانایی واضح و سریع حرکت می کنند. اگر ما نمی توانیم خود را وفق دهیم، ایالات متحده باید تا پایان این دهه نگران باشد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، دولت با حزب کمونیست چین برای تعیین استاندارد بین المللی برای فضای سایبری در تماس است، اما پکن به مذاکرات آنها پاسخی نمی دهد.

آژانس فضایی فدرال روسیه (روسکاسموس) و آژانس فضایی ملی چین هنوز به این گزارش و ژنرال آمریکایی پاسخ نداده اند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما