رئیس پلیس کلگری، گارد افتخاری بی‌خبر، در صبحانه نماز جنجالی شرکت کرد، اما & تعجب نکرد& & کلگری Globalnews.ca

پلیس ارشد کلگری در حال دفاع از افسران پلیس در صبحانه نماز هفته گذشته است که لفاظی‌های ضد LGBTQ2 و رد مدارس مسکونی را شنیده بودند.

اما رئیس کمیسیون پلیس کلگری اذعان کرد که این احساسات دیدگاه خدمات پلیس کلگری و کمیسیون نیست.

در 19 اکتبر، اعضای گارد افتخاری CPS، نایجل هانافورد، سخنران اصلی را به عنوان بخشی از مراسم افتتاحیه، به سمت صندلی خود در صبحانه رهبری کلگری همراهی کردند.

هانافورد این سوال را مطرح کرد که آیا مدارس مسکونی هند برای بیش از یک قرن توسط کلیسا در کانادا اداره می شود و آنها را “ادعاهای تایید نشده” خواند.

او گفت: “بدون حفاری، بدون استخوان، بدون نام، فقط یک ادعا.”

2:45 اهالی کلگری نگران سخنرانی آزاردهنده در صبحانه مبتنی بر ایمان هستند

کمیسیون حقیقت و آشتی (TRC) در سند چند جلدی خود در مورد تاریخچه مدارس مسکونی در کانادا شهادت هزاران بازمانده و همچنین میلیون ها پرونده دولتی و کلیسا را ​​گرفته است. چندین کشور اول به کار برای مطابقت با رکوردهای DNA و استفاده از رادارهای نفوذی زمین برای شناسایی گورهای دسته جمعی بالقوه ادامه می دهند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

مارک نوفلد، ناظر CPS، گفت که هیچ اطلاع قبلی از اینکه اعضای گارد افتخاری قصد دارند قبل از سخنرانی هانافورد را به سمت وستین کلگری همراهی کنند، نداشت، که مورد تشویق ایستاده قرار گرفت.

“آیا می دانستم که افسران گارد افتخار حضور دارند؟” مطمئن نیستم، اما تعجب نمی کنم زیرا در گذشته شرکت کرده ایم. رئیس مارک نوفلد روز چهارشنبه گفت.

نوفلد گفت که قبلاً در سال 2019، مدت کوتاهی پس از منصوب شدن به عنوان رئیس پلیس، در این مراسم شرکت کرده بود، اما همه‌گیری COVID-19 مانع از شرکت او در سال‌های بعد شد. او تقریباً هفته گذشته آنجا بود.

“من خودم به خدمت گرفته شدم و به دلیل تیراندازی (افسر) نتوانستم این کار را انجام دهم. در غیر این صورت، من نیز احتمالاً آنجا بودم.

در حال حاضر روند

  • طوفان اوتیس به عنوان طوفان رده 5 به آکاپولکو رسید: “بدترین سناریوی سقوط”

  • نرخ های بهره در حالت تعلیق هستند – در حال حاضر. بانک کانادا به کجا می رود؟

4:22 پس از تیراندازی مرگبار پلیس در شمال شرقی کلگری، سؤالات باقی مانده است

شان کورنت، رئیس کمیسیون پلیس، گفت که او خدمات پلیس را تشویق می‌کند تا با مردم در زمینه‌های مختلف تعامل داشته باشد، اما می‌داند که این روابط می‌تواند «غیرقابل پیش‌بینی و ناشناخته» و با افرادی باشد که با نظرات CPS موافق نیستند. .

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

کورنت گفت: «اینها قطعاً نظرات سرویس و قطعاً نظرات کمیسیون نیست.

اما این بخشی از ماهیت برقراری ارتباط و تعامل با جامعه به طور منظم است.

سایر آلبرتایی‌های مشهور مانند وزیر امور شهری، ریک مک‌آیور، وزیر آموزش و پرورش راجان ساونی، نماینده مجلس شانتل دی جونگ، مدیرعامل سابق سانکور مارک لیتل و پرستون منینگ توسط جمعیت شناسایی شدند. سربازان و اعضای ذخیره نیروهای مسلح کانادا نیز کف زدند.

هنگامی که در روز جمعه به این موضوع رسید، Sawhney گفت که “غیرقابل انکار است که بسیاری از جنایات غیرمنتظره در مدارس مسکونی رخ داده است”، که TRC تایید کرده است.

دفتر مک آیور به درخواست دیگری برای اظهار نظر در روز چهارشنبه پاسخ نداد.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما