عجب دنیا شده. رونالدو حتی می پرسد! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، امروز رالف رنگنیک برای اولین بار روی نیمکت منچستریونایتد حاضر شد و با هدایت او این تیم با تک گل نیمه دوم سه امتیاز را کسب کرد. اما خیلی ها منتظر بودند تا سرمربی آلمانی نحوه برخورد با کریستیانو رونالدو و استفاده از این ستاره پرتغالی را پیدا کند اما در اولین دیدار همه چیز راضی کننده به نظر می رسید.

در روزهای اولیه شایعه حضور رنگنیک در اولدترافورد، گزارش هایی مبنی بر عدم علاقه سرمربی به همکاری با بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو منتشر شد. در واقع، سهم کم این بازیکن 36 ساله در مطبوعات حریفانش و کاهش طبیعی قدرت او در سال های اخیر، بسیاری را به این باور رسانده است که کریستیانو رونالدو جایی در دیدگاه های رنگنیک نخواهد داشت. اما در پایان بازی مقابل پالاس، سرمربی جدید یونایتد از مهاجم کهنه کار تمجید کرد و مدعی شد که وقتی دیگر صاحب توپ نباشد، به احترام کریستیانو رونالدو و تلاش هایش کلاهش را از سر برمی دارد.

بهترین گلزن یونایتد در این فصل، با رالف رنگنیک، انگیزه بالایی برای درخشش دارد و می خواهد ثابت کند که هنوز هم می تواند در بالاترین سطح بازی کند. باید دید با نزدیک شدن به پایان فصل، آیا رونالدو می تواند این سطح انرژی را حفظ کند و در مطبوعات بازیکنان یونایتد حضور پیدا کند یا خیر. اما اگر چنین باشد، رالف رنگنیک به جمع طرفداران این ستاره درخشان اضافه خواهد شد.

اما واکنش کاربران توییتر به تلاش بیش از حد کریستیانو رونالدو در دیدار امروز نیز جالب توجه است و ستاره پرتغالی دیدگاه های مثبت زیادی دارد.

رونالدو می پرسد دنیا چیست؟

رونالدو می پرسد، من نمی توانم آن را باور کنم.

من نمی توانم آنچه را که امروز از منچستریونایتد دیدم و آنچه را که اکنون دیدم، باور کنم… سرعت خیلی سریع بود و حتی رونالدو هم دائما تحت فشار بود.

فشار رونالدو در دقیقه 90 واقعا چشمگیر بود. تعقیب کرد تا توپ را پس گرفت.

رونالدو 90 دقیقه فشار آورد، بنابراین می توان این کار را انجام داد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما