این باشگاه دارای قابلیت ضبط محتوای صوتی چت روم است

[ad_1]

Clubhouse دارای ویژگی “جستجوی جهانی” برای یافتن محتوای پچ پچ ، ویژگی “پخش مجدد” برای ضبط محتوای صوتی ، ویژگی “کلیپ” برای ایجاد فایل محتوای صوتی قابل ضبط 30 ثانیه ای برای اشتراک گذاری و ویژگی “صدای فضایی” است. با هدف “ویژگی های جدید. تجربه کاربری بهتر برای همه کاربران.

قابلیت جستجوی جهانی

کاربران باشگاه خانه می توانند از این ویژگی در قسمت جستجو ، علاوه بر جستجوی افراد و نام اتاق ها ، برای جستجوی آسان محتویات اتاق چت با کلمات کلیدی دلخواه خود استفاده کنند. این اولین بار است که این ویژگی در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می گیرد.

جستجوی جهانی در حال حاضر برای کاربران Android و iOS در دسترس است.

قابلیت پخش مجدد

قابلیت دیگری که به زودی در نسخه غیر بتا در اختیار همه کاربران قرار می گیرد Replay نام دارد که به کاربران اجازه می دهد محتوای صوتی یک اتاق گفتگو را ضبط کنند.

کاربران Clubhouse می توانند محتوای صوتی چت روم ها را ضبط و بارگیری کنند. پس از ضبط محتوای صوتی ، مدیران اتاق چت می توانند بسته به نیاز خود گزینه ضبط را فعال یا غیرفعال کنند. این ویژگی برای ضبط محتویات چت روم های عمومی طراحی شده است.

قابلیت کلیپ

ویژگی کلیپس در حال حاضر برای برخی از کاربران در دسترس است و به آنها اجازه می دهد کلیپ های 30 ثانیه ای از محتواهای چت عمومی را ضبط کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای دریافت کلیپ کوتاه 30 ثانیه ای ، کاربران فقط باید روی نماد قیچی ضربه بزنند و محتوای مورد نظر را انتخاب و بارگیری کرده یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. نماد قیچی در پایین صفحه برای کاربران نمایش داده می شود.

امکانات صوتی محلی

Clubhouse تلاش می کند تا Spotial Audio را برای همه کاربران سیستم عامل های Android و iOS در دسترس قرار دهد تا تجربه صوتی بهتری در این پلتفرم داشته باشند و تصور کنید وقتی در چت روم هستند در یک اتاق کنفرانس واقعی باشند.

ویژگی های جدید می تواند بسیار مفید باشد و کاربران از این ویژگی ها استقبال می کنند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما