(تصاویر) س ادگاری ا رس مرده ار دست وان لستانی داد

[ad_1]

رس اداره ا وحش محیط ست لستان از دستگیری وان رامیانی ر داد

به گزارش مهر، محمود شکیبا رئیس اداره حیات وحش محیط زیست گلستان درباره تصویر منتشر شده از شکار یک خرس در جنگل‌های رامیان اظهار کرد: جوان رامیانی که در روز عید قربان تصویری از خود به همراه یک اسلحه در کنار جسد یک قلاده خرس در فضای مجازی منتشر می‌کند. رده ود، وسط مامور رستان رامیان دستگیر، م سرمایه و ویل مراجع ایی د.

رس و وان

رئیس اداره حیات وحش محیط زیست گلستان افزود: صحت این ماجرا که آیا این جوان رامیانی خرس را شکار کرده یا خرس را از قبل تلف کرده و فقط از جسد حیوان برای عکس گرفتن و مشهور شدن استفاده کرده و یا اینکه خرس توسط شکارچیان دیگری شده است. دست ررسی است.

اَ رَد: و سقم ماجرا را از روشن دن عادت ن وسط رأي گيري از موم و آمد رسيد و رسيد و لاً.

س ادگاری ا رس مرده

رخورد ایی ا املان لف دن لاده رس در ایذه

رس اداره ا محیط ست رستان ایذه :

همچنین، احمد امیری رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ایذه در استان خوزستان اظهار کرد: در چند روز گذشته و پس از بررسی‌ها و گشت‌زنی‌های محیط‌بانان و ایگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه مشخص شد که یک قلاده خرس به همراه توله خود به دلیل شرایط خشکسالی است. و وجود وای رم و مچنین وضعیت د ایی منابع در نزدیکی از روستاهای رستان ایذه مراجعه رده است.

وی ادامه داد: پس از مشاهده این وضعیت، ایگان اداره حفاظت از محیط زیست در 4 تا 5 روز حضور مستمر در منطقه و گشت زنی، توصیه‌های لازم را به منظور ایجاد مزاحمت برای این خرس به منطقه ایجاد کرده است.

امیری بیان کرد: عصر روز گذشته از اهالی روستا به دلیل ماجراجویی و حس کنجکاوی به صورت جمعی این خرس را دنبال کردند و با چوب و چماق و انداختن حلقه طناب به گردن این خرس باعث تلف شدن و خفه شدن خرس شد.

وی تاکید کرد: عاملان تلف شدن خرس شناسایی شدند و در هماهنگی‌هایی که با دادستان و مدیریت مدیریت شهرستان ایذه صورت گرفته است، حتماً پیگیری‌های قضائی در خصوص برخورد با این افراد انجام خواهد شد.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما