علامت شریعتمری به روحانی

[ad_1]

مدیر مؤسسه مطبوعاتی کهان با بیان اینکه شرق و غرب از نظر جغرافیایی و سیاسی متمایز هستند و شعار «نه شرقی نه غربی» به معنای وابسته نبودن ما به هیچ کشوری است، تصریح کرد: در این راستا به هیچ وجه نمی توان از آن استفاده کرد. «نه شرقی و نه غربی، یعنی یک حق، به اصطلاح، خلأ پوشیده شده توسط چیزی.

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری عصر امروز در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاوران انقلاب اسلامی در استان حمدان با بیان اینکه این روزها از منظر این گستره، عمق و تکرار، مسائل بسیار گسترده تر و واضح تر است، اظهار داشت: داستان ما از این نقطه آنچه آغاز شد تلاش امام خمینی (ره) نسخه انقلاب ناب محمدی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی غبار بدبختی، نفاق و کینه توزی را زدود و اسلام ناب را همانگونه که بود معرفی کرد، ادامه داد: با انقلاب اسلامی آنچه از اسلام به فراموشی سپرده شده بود بازگشت.

مدیر عامل مؤسسه مطبوعاتی کهان با بیان اینکه اسلام ناب محمدی ظالم است، تصریح کرد: اسلامی که ظالم نباشد اسلام نیست، اسلامی که وجود ظالم با فقرا را بپذیرد اسلام نیست و به فرموده امام اسمش آمریکایی است اسلام است. “

تا زمانی که ما با اسلام آمریکایی و مبارزه با نظام سلطه جوهری یعنی فطرت ما در تضاد هستیم، تاکید کرد:

شریعتمداری گفت: این مبارزه زمانی پایان می یابد که یا اسلام ناب محمدی را در قدرت رها کنیم و یا نظام سلطه از ماهیت استکباری خود بریده شود. از آنجا که هیچ چیز در افق پیش رو امکان پذیر نیست، مبارزه همچنان ادامه دارد و احتمالاً چهره خود را تغییر خواهد داد. ذات امام پابرجاست.

وی با بیان اینکه چگونه فردی که طعم فقر را نچشیده می تواند مسئولیت پذیر باشد و درد مردم را درک کند، بیان کرد: حضرت علی (ع) نیز بر ظالمان سخت گیری می کرد نه عوام.

مدیر مؤسسه مطبوعاتی کهان با اشاره به اینکه دشمن از همان روز اول انقلاب به دلیل اینکه دقیقاً می دانست چه اتفاقی افتاده است، دشمنی را با کشور شروع کرده بود، خاطرنشان کرد: آمریکا می دانست چه اتفاقی افتاده و باید با انقلاب مقابله کند، تمام تلاش خود را کردم. .

وی گفت: اسلام جایگاه ایمان و اعتقاد در درون انسان است، ویژگی دیگر این انقلاب این است که حد و مرزی ندارد، ما به دنیا صادر کردیم.

اگر برای حفاظت از کشور به سوریه نمی رفتیم، الان باید کفش داعش را در می آوردیم

شریعتمداری با اشاره به اینکه دشمن با این ویژگی ها انقلاب را رها نمی کند، گفت: آمریکایی ها 50 هزار مستشار نظامی در ایران داشتند و نخست وزیر، وزیر و نماینده تعیین کردند و مراقب فرزندان و امکانات ما بودند. فرستاده شده به جایی که ما دعوا یا آمادگی نداشتیم که ربطی به آن ندارد.

وقتی برای دفاع از سرزمین مادری خود به سوریه می رویم آنها و حامیانشان به ما چه می گویند؟! وی تاکید کرد: اگر محافظان درگاه برای حفاظت از کشور به سوریه نمی رفتند، اکنون باید کفش های داعش را در می آوردیم.

مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی کهان با بیان اینکه شهید همدانی نقش بسیار پررنگی در مبارزه با داعش داشت، گفت: این افراد معروف هستند اما گمنام هستند و خیلی ها نمی دانند این بزرگان چه کارهایی برای کشور انجام داده اند. انجام داد.”

وی با بیان اینکه دشمن همه برگه های برد را به میدان آورد و چیزی به دست نیاورد، ادامه داد: حرف آقا مدعی شد که ما سایه جنگ را از کشور برداشتیم اشتباه بود، سایه جنگ برداشته شد سپاه، بسیج و سنا

امروزه تمام اروپا با موشک های دوربرد و نقطه به نقطه پوشیده شده است

شریعتمداری با اشاره به اینکه قبل از انقلاب حتی از محل انبار مهمات خود اطلاعی نداشتیم، اما امروز تمام اروپا تحت پوشش موشک های دوربرد و نقطه به نقطه ما است، گفت: از دست سلاح نگیرید. آنها .

وی گفت: وضعیت جدی است اما خطرناک نیست و ما قدم به قدم پیش می رویم. اگر کسی بتواند افکار عمومی را مدیریت کند، می تواند رفتار عمومی را به دست خود بگیرد.»

مدیرعامل موسسه مطبوعاتی کیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شرق و غرب سیاسی با جغرافیای متفاوت است و شعار نه شرقی نه غربی حاکی از این است که به هیچ کشوری وابسته نباشیم، ادامه داد: باشد: نه شرقی و نه غربی که حق است، پوششی است برای دروغگویی برخی.

1500 تحریم از سوی دشمن علیه کشور

وی با بیان اینکه صحبت ها برای رفع تحریم ها بود و هیچ تحریمی برداشته نشد، خواستار 1500 تحریم علیه کشور شد و افزود: فلانی بلاهایی را سر کشور آورد، بعد به خاطر 150 هزار تومان عربی از هم پاشید، برای دولت امروز

شریعتمداری خطاب به جمعیت با بیان اینکه مراقب باشید با تکرار سخنان دشمن کوچه به روی نظام سلطه باز نشود، گفت: کسانی که این کار را انجام می دهند باید پاسخگو باشند، افراد با این خصلت اگر بتوانند از خود فاصله بگیرند آماده شکار هستند. خودت را از خط مقدم انقلاب بساز. و اگر شکار شوند نماد خود را با شناسنامه دشمن دارند; خیلی مراقب باش.

وی با بیان اینکه باید راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا را دنبال کنیم، گفت: شیطان عصر عاشورا وقتی صدای ندای استمداد از امام حسین (ع) شنید، گیج شد که آیا امام از کیست. کربلا سرزمین پهناوری است مثل همه دنیا و عاشورا عظمت ایام دنیاست و امام فرزندان و یاران آخرالزمان را به دفاع از خود دعوت کردند تا امروز عصر خمینی که شنیدم. صدای او.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما