زوم آپ: بانک مهر با ایران; افتتاح حساب آنلاین، بانکداری و سجام زومیت. برای گواهی

[ad_1]

امروزه خدماتی که به بانک‌ها و مشتریان ارائه می‌کنند دیگر مانند گذشته محدود به چند کار اساسی نیست و بسیاری از کارهایی که بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک‌ها انجام نمی‌شود از طریق این اپلیکیشن‌ها قابل دسترسی است. اختصاص یافته به. بانک مهر ایران نیز در اپلیکیشن موبایل خود تسهیلاتی را در نظر گرفته است که نیاز به مراجعه حضوری مشتری دارد. د

بسیاری از خدمات حضوری جای خود را به خدمات الکترونیک داده‌اند و شرایط کنونی بسیاری از شرکت‌ها و موسسات مالی را بر آن داشته است تا به فکر گسترش خدمات حضوری خود باشند تا بازدیدهای حضوری را تا حد امکان کاهش دهند. . بانک ها نیز از این امر مستثنی نبوده و با هدف کاهش مراجعات حضوری، روز به روز بر امکانات و قابلیت های خدمات الکترونیکی خود می افزایند. برخی بانک ها از دستاوردهای دنیای دیجیتال در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای هوشمند و آسان کردن خدمات خود استفاده کرده اند. به طور دقیق تر، امور مالی و تراکنش ها بر روی برنامه های تلفن همراه آنها متمرکز شده است.

بانک مهر ایران یکی از بانک هایی است که با ارائه خدمات مالی و بانکی از طریق اپلیکیشن های موبایلی خود از طریق بانک های مختلف و با استفاده از راهکارهای خلاقانه و مفید به سهولت هر چه بیشتر سعی در انجام این کار داشته است. این بانک همچنین یکی از اولین بانک هایی است که در اپلیکیشن آن فرآیند افتتاح حساب در غیاب کامل ارائه می شود. «مهریران» نامی است که بانک مهر ایران برای اپلیکیشن موبایل خود انتخاب کرده است. مهریران تنها اپلیکیشنی برای کارکردهای بانکی نیست و قابلیت های متنوع و هوشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه به بررسی قابلیت ها و ویژگی های این اپلیکیشن می پردازیم.

ترتیب اولیه

پس از نصب و اجرای برنامه برای اولین بار، اگر قبلا حساب بانکی باز کرده اید، ابتدا باید ثبت نام کنید. این کار با وارد کردن شماره همراه و کد ملی صاحب حساب انجام می شود. توجه داشته باشید که کد ملی وارد شده باید با کد ملی ثبت شده برای شماره موبایل مطابقت داشته باشد. پس از بررسی مشخصات، کد تایید به پیامک ارسال می شود و در صورتی که به اپلیکیشن اجازه دسترسی به پیامک را بدهید، کد تایید به صورت خودکار وارد می شود.

بانک مهر ایران

در مرحله بعد از شما نام کاربری و رمز دریافتی از بانک خواسته می شود که باید در این قسمت وارد کنید. به محض ورود به بانک، در صورتی که گوشی شما مجهز به حسگر اثر انگشت باشد، اعلان فعال سازی اثر انگشت نمایش داده می شود که با فعال سازی آن می توانید با اثر انگشت خود بدون وارد کردن رمز وارد اپلیکیشن شوید.

یک حساب غیر حضوری باز کنید

اگر حسابی باز نکرده اید، در این برنامه این امکان برای شما وجود دارد که به صورت غیرحضوری یک حساب باز کنید که در آن فرآیند احراز هویت نیز کاملاً آنلاین انجام می شود. برای باز کردن یک حساب کاربری، وقتی برای اولین بار برنامه را باز می کنید، روی گزینه باز کردن یک حساب آنلاین در پایین صفحه ضربه بزنید. در صفحه بعد مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب را مشاهده می کنید که شامل سیم کارت به نام شما، کارت ملی هوشمند یا رسید ثبت نام و عکس امضای شما بر روی کاغذ سفید می باشد.

بانک مهر ایران

در مرحله بعد باید رمز عددی 8 تا 20 رقمی را مشخص کرده و شرایط و ضوابط استفاده از بانک موبایل را تایید کنید. پس از طی مراحل افتتاح حساب، مشخصاتی مانند تاریخ تولد و کد ملی از شما خواسته می شود و باید تصویر کارت ملی و امضای خود را در قسمت مشخص شده آپلود کنید. پس از انجام این مراحل نوبت به احراز هویت می رسد. در اینجا باید جمله نوشته شده را حفظ کنید و روی دکمه ضبط ویدیو کلیک کنید، پس از باز کردن دوربین سلفی شروع به خواندن همان جمله کنید و پس از اتمام بر روی ارسال کلیک کنید.

بانک مهر ایران

در صفحه بعد باید آدرس شغل، شهر و محل سکونت را وارد کنید، سپس برای باز کردن حساب و انتخاب شعبه بانک و وارد کردن آدرسی که می خواهید کارت بانکی را به آن ارسال کنید. همچنین می توانید تعیین کنید که آدرس ارسال کننده همان آدرسی باشد که در مرحله قبل به عنوان موقعیت مکانی شما مشخص کرده اید.

در پایان لیستی از هزینه های صدور کارت به شما نشان داده می شود که برای تکمیل فرآیند افتتاح حساب باید پرداخت شود. در نهایت پیامک افتتاح حساب برای شما ارسال می شود. پس از دریافت این پیامک می توانید وارد اپلیکیشن شوید.

ظاهر اولیه و ویژگی های کلیدی

بانک مهر ایران

پس از ورود به برنامه، صفحه اصلی را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه اطلاعات کلی حساب شامل موجودی حساب و شماره کارت نمایش داده می شود. در وسط، میانبرهای دسترسی سریع وجود دارد که هر کدام را می توانید با کشیدن انگشت خود ویرایش کنید و سرویس های پرکاربرد خود را با گزینه های پیش فرض جایگزین کنید که هر بار می توانند به منوی مرتبط با آن سرویس ها اضافه شوند. در هنگام باز شدن قابل دسترسی باشد. به اطراف نگاه کن در زیر میانبر، لیستی از تراکنش های اخیر را مشاهده می کنید که نوع، مبلغ و تاریخ تراکنش را مشخص می کند.

در پایین رابط برنامه، منویی وجود دارد که پنجره اصلی دسترسی به قابلیت ها و ویژگی های برنامه است. این منو پنج گزینه دارد خدمات، مخاطبین، صفحه اصلی، حساب ها و تنظیمات خواهید دید. برخی از ویژگی های کلیدی این اپلیکیشن به شرح زیر است:

توانایی تعریف مخاطب

بانک مهر ایران

بخش مخاطبان یکی از ویژگی های مفید این اپلیکیشن است. در این قسمت می توانید با تعیین شماره حساب، شماره کارت، شماره شبانه و شماره تسهیلات مهر ایران، عملیات انتقال وجه، خرید کارمزد، خرید بسته، افرادی که به طور معمول با آنها تراکنش مالی انجام می دهید و مخاطبان مورد نظر را مشخص کنید. اینترنت، ارسال هدیه و پرداخت اقساط برای این افراد بدون نیاز به درج مجدد اطلاعات مقصد در تراکنش های بعدی. سوابق تراکنش ها نیز در صفحه هر مخاطب ذخیره می شود.

خدمات پرداخت

بانک مهر ایران

انتقال چهره

در این قسمت می توانید با وارد کردن اطلاعات مقصد (شماره کارت، حساب یا شبانه)، پول را انتقال دهید. قسمت دیگری به نام هدیه وجود دارد که در این قسمت می توانید شماره موبایل شخصی را که می خواهید به عنوان هدیه واریز کنید با پیام و طرح دلخواه وارد کنید.

بسته شارژ و اینترنت

در این قسمت می توانید برای افراد سیم کارت ارسال کنید تا بسته اینترنت را شارژ یا فعال کنند. سیم کارت به دو صورت با وارد کردن شماره موبایل یا با وارد کردن کد شارژ قابل شارژ است.

هدیه آنلاین

این قسمت برای ارسال هدایا از طریق پیامک می باشد. با انتخاب طرح و مناسبت مورد نظر، پیامک یا صوتی مورد نظر را وارد کرده و با مبلغ واریزی به شماره فرد مورد نظر پیامک ارسال کنید و فرد با مشاهده پیام و درج شماره شب، هدیه را دریافت خواهد کرد. همانطور که گفته شد، کاربران علاوه بر امکان ارسال پیامک، می توانند هدیه خود را با پیام صوتی ضبط شده نیز ارسال کنند.

بانک مهر ایران

صورتحساب

در این قسمت امکان استعلام قبض موبایل، مخابرات، برق، آب و گاز ابتدا با شماره موبایل، شماره مشخص و شناسه قبض وجود دارد. هنگام پرداخت، به جای وارد کردن دستی شناسه صورتحساب و پرداخت، می توانید با دوربین گوشی خود بارکد روی قبض را اسکن کنید.

انتقال شناسنامه

در این قسمت می توانید با شناسه پرداخت به موسسات و شرکت ها پول انتقال دهید.

مدیریت حساب و کارت بانکی

حساب ها و کارت ها

بانک مهر ایران

در قسمت کارت ها می توانید رمز اول کارت بانکی خود را دریافت کنید یا رمز دوم را تعیین کنید. همچنین در صورت مفقود شدن یا اتمام کارت در این قسمت امکان مسدودسازی یا صدور مجدد آن وجود دارد. با ایجاد اپلیکیشن کارت جدید، درخواست شما بررسی شده و سپس کارت بانکی جدید به منزل پست می شود. در این قسمت امکان افزودن سایر کارت های بانکی وجود دارد، فقط کافی است روی کارت فعلی به سمت راست بکشید.

بانک مهر ایران

با زدن روی Account Turnover نیز می توانید موجودی کارت را مشاهده کرده و تراکنش ها را بر اساس تاریخ فیلتر کنید. همچنین گزینه ای در بالای صفحه برای دریافت فاکتورها از طریق ایمیل وجود دارد. برای قسمت Manage Accounts نیز همین گزینه ها در نظر گرفته شده است و می توانید جریان کلی حساب خود را از این قسمت مشاهده کنید.

تقویم مالی

بانک مهر ایران

این تسهیلات یکی از کاربردی ترین و کاربردی ترین امکانات نزد بانک مهر ایران محسوب می شود. با استفاده از تقویم مالی می توانید یادآوری برای پرداخت دوره خود برای پرداخت اجاره، اقساط خودرو، اقساط وام و سایر اقساط تنظیم کنید. در این صورت اپلیکیشن قبل از موعد و در صورت نیاز به شما اطلاع می دهد، می توانید پرداخت خودکار را برای پرداخت های دوره ای فعال کنید تا مبلغ مشخص شده به صورت خودکار از حساب شما کسر شود.

مدیریت و ویژگی ها را بررسی کنید

بانک مهر ایران

درخواست یک ویژگی

در این بخش می توانید درخواست خود را برای دریافت آرتیست بانک ایران مهر به همراه بهره مندی از انواع تسهیلات ضامن و غیر ضامن ثبت کنید. درخواست های ثبت شده نیز در این قسمت لیست شده اند و از روند بررسی درخواست ها مطلع خواهید شد. اگر می خواهید درخواست را لغو کنید، به سادگی روی همان گزینه زیر هر درخواست ثبت شده ضربه بزنید.

امکانات من

در این قسمت اپلیکیشن های تایید شده و ویژگی های فعال شده به شما نمایش داده می شود.

نرخ شمارش

در این قسمت می توانید ویژگی های ارائه شده به هر حساب از نظر گردش حساب و بازه زمانی را مشاهده کنید.

کلکته

این قسمت برای درخواست از کلاک بانک مهر ایران می باشد و اگر کالاکت را قبلا دریافت کرده اید می توانید از این قسمت آن را مشاهده کنید. فهرستی از پذیرندگان کلکته نیز در این بخش موجود است.

بانک مهر ایران

چک های من

در این قسمت سوابق چک های صادره و تحویلی به بانک نمایش داده می شود

سیستم تشخیص ماهیگیری

این بخش به بررسی با شناسه فیشینگ اختصاص دارد. در این قسمت می توانید درخواست جدیدی برای صدور، تایید و انتقال چک صیادی ارائه دهید. سوابق تحقیقات ماهیگیری در این بخش قابل مشاهده است.

پرداخت اقساطی

در این بخش می توانید از شماره تسهیلات منحصر به فرد خود برای پرداخت اقساط خود استفاده کنید.

لینک های مفید

در زیر تب خدمات، لینک های مفید برای مشاهده شعب بانک ها بر روی نقشه، دسترسی به سایر خدمات مانند احراز هویت سجم و همیاران مهر تعبیه شده است.

حسابداری

بانک مهر ایران

یکی دیگر از گزینه های محبوب و هوشمند این اپلیکیشن، قسمت «حساب» است. به کمک این قابلیت می توانید امور مالی و تراکنش های این قسمت را مدیریت کرده و بر هزینه های خود کنترل کامل داشته باشید. در واقع این بخش می تواند به عنوان یک حسابدار شخصی عمل کند. هر تراکنش انجام شده توسط شما در این قسمت ثبت می شود و بر اساس هوش مصنوعی، با توجه به نوع تراکنش، مشخصات و دسته بندی آن که متعلق به کاربر است، پیشنهاد می شود و کاربر می تواند تراکنش و در صورت لزوم تصویر را نیز برچسب گذاری کند. از دریافت فیزیکی آنها تراکنش را به عنوان پیوست اضافه کنید.

علاوه بر این، می توانید نمودار هزینه ها و درآمدهای خود را در قالب گرافیکی زیبا مشاهده کنید و بر اساس طبقه بندی تراکنش های انجام شده توسط شما در ماه، درآمد و هزینه های خود را بهتر مدیریت کنید. همچنین تمامی تراکنش ها و اطلاعات آپلود شده در این قسمت با فضای ابری هماهنگ شده و در صورت حذف یا نصب مجدد برنامه، مجدداً به آنها دسترسی خواهید داشت.

تنظیمات و رابط کاربری

بانک مهر class=

در قسمت تنظیمات می توانید حالت تاریک یا روشن را برای رابط کاربری فعال کنید یا آن را روی تنظیمات پیش فرض گوشی قرار دهید. امکان تبدیل ریال به تومان نیز وجود دارد. ضمناً با استفاده از گزینه ذخیره موقت رمز نزد بانک، در حین کار با اپلیکیشن در قسمت های مختلف، چندین بار رمز از شما خواسته نمی شود و در هنگام ورود به اپلیکیشن تنها یک بار رمز را وارد می کنید. امکان همگام سازی ابری مخاطبین و کارت های بانکی، نمایش مقاصد ذخیره نشده در لیست تراکنش ها، تغییر سایز فونت برنامه و شخصی سازی ویجت ها از دیگر گزینه های موجود در قسمت تنظیمات است.

برنامه را دانلود کنید

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما