ویلانل و حوا؛ دزد و پلیس جذاب

[ad_1]

برترین ها – آرمان رمضانی: «کشتن حوا» یک سریال بریتانیایی در ژانر کمدی-درام-جاسوسی سیاه است که برای پخش توسط بی بی سی آمریکایی ساخته شده است. این سریال بر اساس سریال رمان «شرور» نویسنده بریتانیایی لوک جنینگز ساخته شده است و هر فصل تیم نویسندگی متفاوتی نسبت به فصل های دیگر دارد.

حوا را بکش

داستان سریال حول محور دو شخصیت اصلی زن می چرخد. ایو پلاستر (با بازی ساندرا آه) زنی باهوش است که برای آژانس کارآگاه بریتانیا (IMICS) کار می کند. مشکل این است که زندگی و کار حوا دقیقاً آن چیزی نیست که او تصور می کرد. بنابراین ما از یک سو با زنی عاقل هستیم که از اوضاع ناراضی است و احساس می کند روزها را با نشستن پشت میز تلف می کند. و از طرفی ویلانل (با بازی جودی کامر) یک قاتل بسیار قدرتمند است که بر خلاف ایو اوقات فراغت خود را در رفاه می گذراند.

زمانی که به ایو وظیفه یافتن و دستگیری ویلانل داده می شود، زندگی آنها در هم تنیده می شود. از این نقطه به بعد، با پیشرفت بازی موش و گربه، به نظر می رسد که این دو به یک اندازه جذب یکدیگر می شوند.

این سریال در سایت iMediaBay امتیاز 8.3 را کسب کرده و جوایز متعددی را نیز از آن خود کرده است. دریافت این همه جوایز زمان زیادی می برد، اما بد نیست بدانید که دو بازیگر شخصیت اصلی و گروه نویسندگی بیشترین تحسین ها را به خود اختصاص داده اند.

با اقتباس درست از تیم هنری و نویسندگی کارگردان، انتخاب لباس شخصیت ها بیشترین توجه را به خود جلب کرده است.
در این مقاله قصد داریم تعدادی از برجسته ترین کاورهای دو شخصیت اصلی سریال را بررسی کنیم.

گل نهنگ

جلد ویولن عروسی

حوا را بکش

سام پری طراح لباس فصل سوم می گوید: «ما از همان ابتدا می دانستیم که ویلانل از آن دسته زنانی نیست که در مراسم عروسی با لباس شب سفید شبیه عروس باشند. در واقع می دانستیم که ویلانل یکی از آن افرادی بود که کاری را که می خواست انجام می داد. او عادت به پاسخگویی ندارد و به عواقب اعمال خود فکر نمی کند. بعد از کش و قوس زیاد، بالاخره آن کت مشکی دنباله دار و بلوز سایمون روشا را انتخاب کردیم و با توجه به بازخوردها، انتخاب درستی بود.

پوشش Villanelle در بازگشت از روسیه

حوا را بکش

شاید تنها صحنه ای در سریال که ویلانل مطابق سلیقه ای که در ذهن داشتیم لباس نمی پوشید. اینجاست. در این صحنه ویلانل پس از یک تجربه غم انگیز در حال بازگشت از روسیه است. در اینجا ویلانل را می بینیم که کت و شلوار دهه هشتادی مادرش را با مو پوشیده است. دیدن شرور قاتل در این شرایط این احساس را ایجاد می کند که این غار واپسی و اتفاقات بعدی او را به نوعی تغییر داده است.

پری درباره کاور گفت: در این صحنه توانستیم با استفاده از لباس مادر و ست کردن آن با سبک دخترانه (ویولن) حس نوستالژی و گرمای خاطرات خانوادگی را به مخاطب منتقل کنیم.

ژاکت سبز شارلوت نولز و شلوار گوچی

حوا را بکش

جالب است بدانید که در این صحنه، هلن (یکی دیگر از شخصیت های سریال) والنل را به عنوان یک هیولای زیبا توصیف می کند. پری (طراح صحنه و لباس) معتقد است: وقتی ویلانل را در آن ژاکت سبز شارلوت نوئلز با شلوار گوچی می بینیم. برای ما اتفاق می افتد که او آماده است همه چیز را دوباره شروع کند. در واقع تیم طراحی صحنه و لباس با انتخاب این پوشش چشم نواز می خواهد به بینندگان یادآوری کند که ویلانل همچنان به نظرات دیگران اهمیتی نمی دهد و آماده است تا به آنچه می خواهد برسد.

لباس زرد لو

حوا را بکش

شخصیت Whalenell در پایان فصل سوم تغییر می کند. تعیین دقیق این تغییرات بدون فاش کردن داستان غیرممکن است، اما این را نیز بدانید که شخصیت شرور با پشت سر گذاشتن این تجربیات (گاهی اوقات تجربه های تلخ مانند از دست دادن عزیزان) تمایل بیشتری به کسب اعتماد به نفس پیدا می کند. وقتی او را در لباس های زرد از برند لوکس لو می بینیم، اعتماد به نفس بیشتری به نظر می رسد. سم پری و تیمش با انتخاب یک جلد ویولن متفاوت در پایان فصل سوم، به بینندگان قول شخصیتی بالغ‌تر و پخته‌تر در فصل آینده را می‌دهند.


asu

لباس بارانی

حوا را بکش

نکته کلیدی در مورد این بارانی و تقریباً تمام لباس های شخصیت ایو، کاربردی بودن آنهاست. در واقع تیم طراحی صحنه و لباس سریال لباس حوا از جمله این بارانی 100 دلاری را انتخاب کرده اند تا او با لباس هایی از برندهای لوکس جلوی ویولن بایستد.

لباس آبی

حوا را بکش

بد نیست بدانید که ایو را قبلاً در این سری دیده بودیم که این لباس را می خرید و متوجه شدیم که ایو از خرید این لباس مطمئن نیست و تنها پس از تایید نیکو از خرید آن راضی است. طراحان لباس سریال معتقدند پوشیدن این لباس نشان دهنده تغییر شخصیت آنهاست. در واقع ایو به آرامی پوسته اطراف خود را می شکند و آماده ورود به دنیای ویلانل است.

ژاکت و کلاه بافتنی

حوا را بکش

اگرچه لباس حوا به عمد انتخاب شده است تا تماشاگران او را به یاد نیاورند، اما این احتمالاً به دلیل کلاهی است که او بر سر داشت. این یک استثنا از این قاعده است. کاپشن حوا مانند اکثر لباس هایش ساده و کاربردی است، اما کلاه خز کت او در کنار طرح بافت شال و کلاه، ترکیبی جدانشدنی را ایجاد کرده است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما