آداب و رسوم: ممکن است ثبت تلفن همراه کاملاً آنلاین نباشد. ما در اسرع وقت فروش گذرنامه را متوقف می کنیم

[ad_1]

سید روح الله لطیفی ، سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت که روند ثبت نام به دلیل اهمیت احراز هویت حضوری به صورت آنلاین نخواهد بود و گمرک در تلاش است تا روند احراز هویت مسافران را تسریع کند.

لطیفی با تأکید بر اینکه ثبت نام روی کاغذ انجام نمی شود ، به دیجیاتو گفت: “هنگامی که مسافران وارد می شوند ، فقط توسط متخصص گمرک احراز هویت می شوند و به سیستم همتا و ناجا و سایر سیستم های مرتبط متصل می شوند.” بقیه مرحله انجام شود. ” “این باید به صورت آنلاین با یک فرصت یک ماهه انجام شود.”

سخنگوی گمرک گفت: “در شرایط فعلی ، به محض ورود IMEI تلفن همراه و احراز هویت شخصی ، این پروسه زمان بسیار کمتری از مسافران می گیرد و در زمان کمتری انجام می شود.” “البته ، به منظور جلوگیری از وقفه و هرگونه اختلال در این روند ، بر اساس مصوبه ای ، مقرر شد سیستم دیگری در گمرک برای احراز هویت مسافران ایجاد شود.”

وی اعلام کرد که سیستم دوم ، که قرار است از هدر رفت و رکود در فرایند احراز هویت جلوگیری کند ، در آینده بسیار نزدیک معرفی می شود.

احراز هویت اجازه نمی دهد که رجیستری آنلاین شود

سخنگوی گمرک با تأکید بر اینکه هیچ گاه صددرصد ثبت نام آنلاین صورت نمی گیرد ، گفت: موضوع احراز هویت مسافر تنها با نگاه به مسافر امکان پذیر است.

به گفته وی ، ممکن است در آینده سیستمی راه اندازی شود تا مسافران IMEI بتوانند وارد تلفن های همراه خود شوند و در بدو ورود به کشور ، IMEI تأیید شده و با دستگاهی که وارد کشور می شود مطابقت داشته باشد. ، و همچنین گواهینامه.

وی گفت: “تجربه نشان داده است که حذف کامل کنترل ها در نقاط ورودی منجر به سوء استفاده از برخی اطلاعات مسافران می شود.” این بیش از 5 میلیون دستگاه بود. جالب اینجاست که در سال 1998 هیچ کنترلی بر نقاط ورودی وجود نداشت. »

به گفته وی ، این نشان می دهد که برخی از آنها از حقوق مسافرانی که فقط سالی یک بار در آنجا حضور می یابند سوءاستفاده می کنند. بنابراین ، برای محافظت از این حق مسافران ، طبیعی است که بخشی از مراحل باید به صورت حضوری انجام شود: “البته ، کنترل گذرنامه نیز می تواند به صورت آنلاین انجام شود ، اما به منظور مدیریت بهتر و جلوگیری از نقض قانون کنترل گذرنامه ، فرد “می توان آن را انجام داد.”

تلاش برای توقف فروش گذرنامه

در هر صورت ، تلفن همراه نیز یک کالا است و مراحل کنترل آن به همان شیوه در گمرک انجام می شود. » لطیفی اصرار داشت که این روند به هر حال باید انجام شود.

وی گفت: “گاهی اوقات به دلیل اتصال چندین سیستم ، سیستم اصلی گمرک مختل می شود.” “برای حل این مشکل ، سیستم دیگری ایجاد شده است. در آینده ای نزدیک به عنوان یک سایت بیان موبایل مستقل.”

لطیفی در مورد افزایش فروش پاسپورت اخیر گفت: “یکی از دلایلی که گمرک بر اصرار احراز هویت حضوری و کنترل در مبادی ورودی اصرار دارد ، جلوگیری از موضوع فروش گذرنامه است.”

او در گفتگو با دیجیاتو با اشاره به اینکه مسافران نمی توانند خوانده شوند ، گفت: با وجود بلندپروازانه ترین برنامه ها برای کنترل موضوع ، باز هم امکان فروش گذرنامه وجود دارد. “اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این نوع مشکلات را به حداقل و نزدیک به صفر برسانیم.”

به گفته وی ، فروش گذرنامه در حضور گمرک صورت نمی گیرد ، بنابراین این موسسه از جزئیات آن مطلع نیست. اما هنگام تنظیم ورود و خروج ، نهادهای حاکم موظفند اقدامات لازم را برای کنترل و حذف هرگونه نقض قانون انجام دهند. “

پیش از این ، حمیدرضا دهقانیه ، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، به مهلت وزیر اقتصاد برای غیبت در روند ثبت نام پاسخ داده و سوابق موضوع و روند ثبت نام در مبادی ورودی کشور را روشن کرد. هر گونه پیشنهاد را به كاهش دادن. برای جلوگیری از نقض حقوق مسافران واقعی ، ما استقبال می کنیم

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما