رور نزو آنیه لایی محافظان درمانند

[ad_1]

آنی لم رور نخستوزیر ن اپن نشان می دهد اگر محافظان نزو

به گزارش یورونیوز، تیمی متشکل از ۸ کارشناس خبر ژاپنی و بین‌المللی می‌گویند ۲.۵ نفر از بین شلیک‌های اول و دوم بسیار زیاد هستند و اگر در این فاصله محافظان خود را سپر می‌کردند یا شینزو آبه را از صحنه خارج می‌کردند، می‌توانستند جان نخست‌وزیر پیشین را بگیرند. نجات دهنده.

دم موفقیت در محافظت از نزوآبه دستکم در رابر لیک دوم نتیجه ن در روتکلهای امنیتی م اعظم وده است.

برای بررسی میزان تدابیر امنیتی حین سخنرانی آقای آبه، خبرگزاری رویترز علاوه بر مصاحبه با بررسی مسائل امنیتی با ۶ عینی حادثه نیز گفتگو کرده و ویدئو‌های صحنه‌های مختلف تر را که از زوایای گوناگون گرفته شده بودند، بازبینی کرده است.

وئیه در ر نارا مردی اسلیدستساز از سر ای را دف رار داد. ارب ساله در وجهی مأظت دون این که ود

کنث بم‌بیس، رئیس یک موسسه تامین امنیت که از جمله امنیت جو باید در زمان نامزدی ریاستجمهوری برعهده داشته باشد، در این باره می‌گوید: «محافظان باید بسیار می‌دیدند که عمدی و مشخص است که پشت به سمت نخست وزیر می‌رفت. نها اید لافاصله وارد مل میدن».

لوله اول از اصله ریبا از نزو لیک د متری رفت. اینوود اماگامی، لوله دوم را اینبار از اصل ریبا متری لیک رد.

یک سالتیس ازافسران سابق سیای میوید:

واحد پلیس نارا که تامین امنیت شینزو آبه را در این شهر برعهده دارد در پاسخ به رویترز به این جمله که این اداره «متعهد به شناسایی کامل مشکلات امنیتی» در جریان حفاظت از نخست وزیر پیشین است اکتفا و از ارائه توضحیات بیشتر خودداری می کند.

ویدئوهای رور نشان می دهد نزوآبه د از لیک نخست رامیرد و آن نگاه میند. دو نفر از محافظان سعی می کنند ود را ن او و رد رانداز ائل نند. از این دو سیاه را الا میورد و محافظ دیگر من سمت ارب میدوند لحظاتی د ادیگاردها موفق نترل و دستگیری رانداز میوند.

میتسورو وکودا استاد مدیریت ران و روریسم در دانشگاه نیهون درباره واکنش من اعظت میار د: ای که دنبال رد رانداز میدویدند اید نزدیک میدن و از او اظت میردند.»

اسوهیرو ساساکی، لیس ازنشسته اینروزا در ار امین امنیت ماهان مبهوت ده اوندند و س سمت ایی و نرفت.»

انس ملی لیس اپن ر ار نیروهای لیس محلی نظارت

این نهاد میوید می را ازبینی دبیر امنیتی وحفاظتی ل داد

آژانس پلیس ملی ژاپن در پاسخ به رویترز گفت: «ما تشخیص دادیم که مشکلات نه تنها مربوط به نحوه واکنش در صحنه ترور از نقش استقرار پرسنل و پروتکل‌های اصلی امنیت، بلکه در نحوه مشارکت پلیس ملی در این ماجرا بوده است.»

آیا امکان لوگیری از این موضوع وجود دارد؟

کیوچی ایتو که پیشتر در پلیس توکیو خدمت کرده و اکنون یک مشاور امنیتی با بررسی ویدئوها حضور دارد ۴ محافظ را در داخل محوطه‌ای که با نرده‌های امنیتی جدا شده بود، تایید می‌کند. ماموران ملی م وجود مین داد مامور را در مان سخنرانی نزوآبه ارش داده وند.

الب اینجاست مانیکه نخست وزیر ن رای ایراد سخنران اویر ده وقتی اماگامی روع راه رفتن نزوآبه میند، محافظی مانع او نمیود.

از اعضای سازمان امنیت دیپلماتیک ایالات متحده است این مقام امنیتی که از دیپلمات‌های ارشد و مقامات خارجی حفاظت می‌کند می‌گوید: «باید یقه یا حتی کمربندش را می‌کشید و با بدن خود جلوی آن را درست می‌کرد و در نهایت دورش می‌کرد.»

کاتسوهیکو ایکدا که تیم امنیت نشست گروه 8 را در سال‌های 2000 و 2008 رهبری کرده است بر این باور است که اگر تیم محافظت از آبه بقدری کم باشد که می‌توان در یک یا در نهایت دو نفر خود را به او برسانند، وضعیت بسیار متفاوتی داشت. .»

ایتو، لیس سابق معتقد است اگر محافظان در افی وشیار میودند و ن نا ارتباط سریع و مستمری.

ان افسر سابق میوید اگر موفق شد ردن ارب ل از مله نشد نابراین اگر از نزو درست محافظت ده او الان نده ود.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما