روش واقعی دو محصول ایما از امروز من

[ad_1]

گروه صنعتی ایرانخودرو، این بار در اجرای طرح های فروش خود به صورت هفتگی، از امروز (سه شنبه 26 بهمن ماه) طبق روال به مدت سه روز فروش فوق العاده دو محصول ما men 5 (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) و هایما Agriculture 7 پلاس توربوشارژ. خودکار را رضه رده است.

به گزارش ایسنا، در اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به صورت هفتگی در سه شنبه ها، این هفته سی و دومین مرحله از طرح فروش محصولات فوق العاده این شرکت برای محصولات خانواده هایما (هایما S7 پلاس توبورشارژر اتوماتیک و هایما men 5 توبورشارژر اتوماتیک شش سرعته) ) ا مت و موعد ویل سه ماهه اجرا میود.

طرح قبلی (سی و یکمین فروش های فوق العاده از مرحله) با ارائه سه محصول پژو پارس you 5, داناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و دستی پیش (19 بهمن ماه) با مشارکت پنج میلیون و 81 هزار و 924 نفر برای 8000 دستگاه خودرو با شانس 1 به گزارش د.

قرعه کشی طرح آن از شنبه پس (23 بهمن ماه) برگزار شد که بر اساس آن چهار میلیون و 402 هزار و 533 نفر برای خودرو پژو پارس شما 5 با ظرفیت 4000 دستگاه, 405 هزار و 995 نفر برای دناپلاس توربو اتوماتیک با ظرفیت 2000 دستگاه. و ار و نفر رای ودرو دناپلاس وربو سرعته رمان رقی ا رفیت دستگاه رکت رده ودند؛ ر انس رنده دن رای ارس تو

در این مرحله از فروش محصولات هایما، مشتریان می توانند از امروز (سهشنبه / 26 بهمن ماه) تا پایان روز پنجشنبه / 28 بهمن ماه) نسبت به ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایرانخودرو به نشانی Slekicchokir اقدام کنند. ر این مرحله ن روال، نبه در ور نهادهای نظارتی گزارش واهد د.

روش واقعی دو محصول ایما از امروز من

شایان ذکر است باتوجه به اینکه در این مرحله از فروش محصولات محصولات، مشتریان نهایی به طریق قرعه کشی مشخص می شوند، لینک های فروش به عنوان اختصاص یک خودرو به هر کد ملی، ممنوعیت انتقال امتیاز به شخص ثالث، ممنوعیت ثبت نام برای افراد حقوقی، صحت شماره تماس اعلامی. درس، دستی و… وجود داشته و اعمال واهد. من که دیگر مشتریان رای نام اولیه وجه واریز نخواهند رد.

اما خانواده های این مرحله در مرحله قبلی فروش محصولات ما، شرح هایی مانند غیر پلاک فعال مدیریت برای فرد ارائه شده، ارائه گواهی معتبر و حداقل فاصله 48 از خرید (ثبتنام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایرانرو و سایپا، وجود و تنها شرکت کنندگان در طرح ها را ندارند. لی روش دون رعه محصولات آنواده ایما امکان نام در این راه را نداشتند

با توجه به اعمال قانون اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خودروهای داخلی، قیمت هایما Agriculture 7 توربو شارژ خودکار نسبت به مرحله قبلی فروش آن تغییر قیمت است که به نظر می رسد به دلیل همین موضوع بر ارزش افزوده باشد و در این مرحله با قیمت باشد. میلیون و ار ومان رضا ده است؛ اما مت ایما S وربو (با ربکس سرعته اتوماتیک) ا مان مت مرحله لی (۵۹۵ میلیون ومان) رضه ده

آن ر است دیهی است در سال و در نامه لی روش محصولات اما ماکان آن امکان رای منتخبان رحا لی ایرانودرو

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما