پادکست هایی که از گوش دادن در خانه لذت خواهید برد

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

تنهایی می تواند یک کلمه عمیق در بین مردم باشد و بسیاری آن را تلخ می دانند ، اما برخی هستند که عمیقا در تنهایی زندگی می کنند. تنهایی معمولاً به معنای تلخ ، خالی و مملو از ترس است ، اما در دل این تفاسیر ، اگر عمیقاً در تنهایی غوطه ور شوید ، می توانید از خود و ذهن خود درس بگیرید. اکثر مردم از تنهایی اجتناب می کنند و نمی خواهند وقت خود را صرف فکر کردن کنند. همه دلایل این فرار را دارند و اکثر مردم دلیل آن را می دانند اما سعی می کنند از آن اجتناب کنند. جدا شدن از دنیا فقط شما را از شخصیت واقعی شما دور می کند و اجازه نمی دهد در دنیای خودتان غرق شوید. در واقع این خلوت و غرق شدن در دنیای او شما را با خود واقعی شما آشنا می کند. برای اینکه خود را بهتر بشناسید ، باید کمی از دنیای انسان ها به دنیای کتاب و داستان بروید. کتاب ها چشم های شما را باز می کنند و شما را با جهان پیرامون خود آشنا می کنند. تجربیات افراد متفکر گزینه دیگری است که می تواند به شما در شناخت جهان و خود واقعی شما کمک کند. تنهایی و گاهی اوقات تنهایی را با خود انتخاب کنید و از همه انسانها پناه بگیرید و بدانید که در قلب همه ترس از تنهایی ، الماس درون خود را کشف خواهید کرد و شخصیتی را خواهید یافت که او بیش از دیگران سزاوار آن است به غرور شما در خلوت خود ، کتاب بخوانید ، فکر کنید ، به کتابهای صوتی گوش دهید یا بهترین پادکست های روانشناختی ، انگیزشی یا عاشقانه را برای متحد شدن و تقویت دنیای فکری خود انجام دهید. ما قصد داریم به دنیای تنهایی شما وارد شویم و رنگ و بوی جدیدی به آن بدهیم و با معرفی پادکست Audible ، خمیر شخصیت شما را شکل می دهیم تا به زیباترین بعد شخصیت شما برسد.

1- زندگی زندگی نمی کند

زندگی کردن اولین قدم برای تنهایی در جهان است. بیش از 90 درصد خانواده ها ناکارآمد هستند و تأثیر مخربی بر شخصیت فرزندان خود دارند. ما فرزندان بزرگتر زیادی در بین خود زندگی می کنیم و آنها را هر روز در محل کار ، تاکسی یا هنگام عبور از خیابان می بینیم. برخی از این افراد لبخند می زنند و تسلیم می شوند و برخی دیگر جدی و خشک هستند. زندگی غیر زنده احتمالاً قسمت او در دنیای کودکی بوده است. این پادکست کار مجتبی شکوری است و خواهید شنید که شاید غم انگیزترین کلمات دنیا دیگر وجود نداشته باشد. بسیاری از ما وقتی به نقاشی از خود می رسیم ، رفتار آرام داریم. والدینی که فرزند خود را با تمام وجود دوست دارند ، اما گاهی با غفلت و تمرکز تنها بر کار خود ، گاهی با استقلال و توانایی های کودک بی توجهی می کنند ، گاهی با ایجاد محدودیت های شدید بر کودک و خفه کردن توانایی های او. دخترانی که در دوران کودکی رابطه خوبی با پدران خود داشتند معمولاً در سن بلوغ با پدران خود دچار شکاف عمیقی می شوند و پدر کودک را محدود می کند و او را در اختیار می گیرد تا کودک را از جهان و جامعه و خطرات آن دور نگه دارد. می خواهد احساسی ایجاد کند به محدود کردن کودک باعث تشنگی بیشتر او می شود ، بنابراین کودکی و نوجوانی یک دختر را از بین می برد. گاهی اوقات والدین قادرترین و مسئولیت پذیرترین فرزند خود را نه در کودکی ، بلکه به عنوان والدین تربیت می کنند و بنابراین فرد در بزرگسالی با یک خلأ عمیق روبرو می شود و بنابراین زندگی خود را از دست داده است. در پایان این داستان می توانید با آگاهی از زخم های عاطفی عمیقی که خانواده به طور ناخواسته بر شما وارد کرده اند ، گامی م effectiveثر برای درمان سقوط خود بردارید و از متلاشی شدن روان خود جلوگیری کنید.

2- نظریه ذهن

رنگها یکی از ملموس ترین و بدیهی ترین چیزها در جهان هستند. و همانطور که در روانشناسی رنگ ها می خوانید ، اطلاعات زیادی در مورد جهان به ما می دهند. رنگ ها می توانند خطر را به ما نشان دهند و همچنین حس های متفاوتی به ما می دهند. شما می توانید رنگ هایی مانند آرامش ، عشق ، ترس یا بسیاری از احساسات دیگر را فقط با مشاهده رنگ ها تجربه کنید. رنگ یک مفهوم ذهنی است و در واقع وجود خارجی ندارد و طول موج های مختلف را منعکس می کند. افراد مختلف درک متفاوتی از این رنگها در ذهن خود دارند و هر فرد احساس خاصی نسبت به رنگهای مختلف دارد. در واقع ، درک هرکس احساس متفاوتی است و هیچ کس نمی تواند بفهمد دقیقا چه احساسی در ذهن دیگران وجود دارد. البته تشخیص احساسات از طریق رنگ برای افراد کم بینا قابل درک است و کسانی که نابینا هستند رنگ را درک نمی کنند. آیدین اسلامی در ادامه اظهار می دارد که عدم درک عینی یک موضوع را شکاف بیان می نامند. وی در ادامه می گوید که موضوع برای یک نابینا چقدر نامفهوم ، عجیب و بی معنی است. افراد مختلف با توضیحاتی در مورد رنگ نمی توانند به یک فرد نابینا نشان دهند که رنگ چیست و چیست. این پادکست شما را با جهان بصری آشنا می کند و می توانید با کاوش در دنیای درونی ، بیشتر با جهان ذهن و ارتباط آن با جهان پیرامون خود آشنا شوید.

3- خورشید سمی

پادکست روایتگر که توسط آرش کاویانی در قسمت دوم روایت می شود ، یک داستان صوتی و عاشقانه را برای شما به ارمغان می آورد. این پادکست درباره والدین و دختران نوجوان است. داستان این قسمت واقعیت فعلی جهان است که خانواده ها با ایده های سنتی سروکار ندارند. این داستان سورج است. داستان از جایی شروع می شود که یک زن و مرد بعد از ازدواج و بچه دار شدن دچار مشکل می شوند و فرزند حاصل از این ازدواج به مادر مرد سپرده می شود و آنها از هم جدا می شوند. پس از مدتی مردی به نام سیاوش با دختری به نام سارا ازدواج کرد. سیاوش و سارا پس از 13 سال دو پسر و یک دختر به نام خورشید به دنیا آوردند. خورشید بیش فعال بود و همه ورزشهایش پسرانه بود. به همین دلیل ، خورشید مانند یک کودک شد و همه آداب و رفتار بچه ها را داشت. او بعد از مادر شدن سعی کرد او را با دنیای دختران آشنا کند و مدتی او را از همکلاسی هایش جدا کرد. خورشید که بزرگ شد و فیلم های عاشقانه تماشا کرد ، در ذهن خود دچار سردرگمی و نیاز به آن صحنه های عاشقانه شد و در 14 سالگی اولین تجربه جنسی خود را تجربه کرد. این داستان بر اساس واقعیت است و اگر می خواهید بدون تجربه آن اشتباهات ، جذابیت و احساس واقعی آن را بدست آورید ، به شما پیشنهاد می کنیم این قسمت را بشنوید.

علاوه بر موارد فوق ، بارگیری و گوش دادن به پادکست های کانال B تنهایی شما را پر می کند و دریهای جدیدی را برای شناخت جهان و شناختن خودتان باز می کند و می توانید از دیگران بدون تجربه اشتباهات آنها درس بگیرید.

نویسنده: سارا اقبالیک

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما