شرکت حسابداری پویا ارقام تهران بهترین شرکت خدمات مالیاتی و حسابداری در تهران

رایان محاسبان با داشتن تیمی متخصص و مجرب می‌تواند بهترین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی را به شما ارائه دهد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع خدمات مالیاتی با رایان محاسبان تماس بگیرید. در ادامه، به توضیح در خصوص ثبت نام در درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir و امکانات آن که با ورود به سایت، قابل دسترسی هستند، می پردازیم. اشخاص حقوقی نیز مانند سایر مردم که درآمد کسب می کنند و دارای فعالیت اقتصادی هستند مشمول پرداخت مالیات هستند. مبحث مالیات، محاسبات آن و تکالیف مالیاتی که بر دوش اشخاص حقوقی است معمولا بیشتر از اشخاص حقیقی به آن توجه می شود. شرکت ها به طور قطع بیش از اشخاص حقیقی خواهان دریافت خدمات مالیاتی هستند.قوانین مالیاتی و تکالیف مالیاتی اشخاص حقوقی نسبت به اشخاص حقیقی مخصوصا گروه اول و گروه دوم مشاغل گسترده تر و پیچیده تر است و جزئیات مخصوص به خود را نیز دارد.

ماده ۹- اعتبار مجوز فعالیت شرکت‌های معتمد برای سه سال از تاریخ صدور مجوز می‌باشد. ماده ۸- کارگروه موظف است حداکثر ظرف ۱۵ روز از ارائه گزارش توسط مرکز نسبت به لغو یا عدم لغو مجوز شرکت معتمد در اجرای مفاد ماده ۳۵ این آیین نامه اتخاذ تصمیم نماید. شایان ذکر است صدور موافقت اصولی، به منظور شروع اقدامات اولیه جهت احراز شرایط صدور مجوز بوده و هیچ حقی به منظور دریافت مجوز فعالیت و انجام خدمات برای متقاضی ایجاد نمی‌نماید. اقدامات قانونی دیگر ی هم وجود دارد که دوره ای نیستند و در صورت بروز مشکلات مالیاتی انجام می شوند مانند بررسی پرونده های مالیاتی ، ثبت اعتراض و دفاع از پروندهای مالیاتی در این دسته از اقدامات قرار می گیرند. هر مودی باید در این مرحله دفاتر قانونی خود را مانند دفتر روزنامه، دفتر کل، دفتر دارایی و سایر دفاتر تهیه کرده و بدون هیچ گونه نقصی به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند.

شرکت ها برای جلوگیری از هر گونه دردسر احتمالی تحریر دفاتر خود را به کارشناسان می سپارند. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حسابداری دات کام می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. گروه پیشگامان حساب بر این باور است که در ارائه خدمات مالی صرفه جویی جایز نیست. تا به حال تمام مشتریان شرکت رایان محاسبان، رضایت خود را از خدمات این شرکت اعلام کرده‌اند.

  • خدمات مالیاتی که شما نیاز به آن دارید را باید به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه سپرد.
  • میتوانید با دریافت مشاوره مالی و مالیاتی گامی محکم در جهت نیل به اهداف بزرگ مجموعه خود بردارید.
  • هر مودی باید در این مرحله دفاتر قانونی خود را مانند دفتر روزنامه، دفتر کل، دفتر دارایی و سایر دفاتر تهیه کرده و بدون هیچ گونه نقصی به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند.
  • طبق ماده 86 قانون مالیات های مستقیم، مودیان باید این مبلغ را ماهانه به حساب وزارت اقتصاد و دارایی واریز کنند و مهلت 30 روزه برای انجام این خدمات مالیاتی دارند.

گزارش صورت معاملات فصلی، که از آن با عنوان تکالیف ماده 169 نیز نام برده می شود، گزارشی است که کلیه معاملات، از جمله خرید، فروش، هزینه و … یک شخص حقیقی یا حقوقی در آن به تفصیل درج شده و به سازمان امور مالیاتی ارسال می شود. سازمان امور مالیاتی، کلیه اشخاص مشمول مالیات را طبقه بندی نموده و بر اساس معیارهای کارشناسی شده، تکالیف مشخصی را برای ایشان تعیین نموده است. یک کارشناس امور مالیاتی نیز ممکن است در یک یا چند مورد از حوزه های مالیاتی تخصص داشته باشد، خدماتی که از اولین مراحل ثبت نام مالیاتی شروع و به تخصصی ترین قسمتهای آن مانند لایحه نویسی در پرونده های مالیاتی و ارائه گزارشات خاص به اداره امور مالیاتی ختم می شود. درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir، توسط سازمان امور مالیاتی کشور، با هدف ارائه خدمات الکترونیکی، در زمینه برخی امور مربوط به مالیات، راه اندازی شده است.

تحریر دفاتر بخشی از خدمات مالیاتی است

طبق تعریف، مالیات مستقیم مالیاتی است که پرداخت کننده نمی تواند آن را به دیگری منتقل کند و شامل مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر دارایی، مالیات بر ارث و غیره می شود. مالیات های غیرمستقیم از طریق واسطه ها از شهروندان اخذ می شود و شامل مالیات بر واردات و معاملات و کالا می شود. در این نوع قرارداد با توجه به اینکه موسسه حسابداری در پایان سال مالی اسناد و مدارک را ارائه می‌کنند،مسئولیتی در قبال صورت معاملات فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده نخواهند داشت. اصلی‌ترین دلیلی که می‌تواند نیاز حیاتی کسب و کارها را به برای دانستن اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات حسابداری اینجا کلیک کنید اثبات کند، آگاهی از قوانین و مقررات است. با وجود اینکه قوانین مالیاتی در اختیار همه قرار می‌گیرد اما این قوانین بسیار گسترده هستند و هر کسی از آن‌ها آگاهی ندارد. کسانی می‌توانند کاملا مطابق قوانین مالیاتی ایران عمل کنند که قادر به شناخت معنی و مفهوم آن از تمامی جهات باشند.

و برای آن ها سوال است که از چگونه از کیفیت خدمات مالیاتی قبل یا بعد از قرارداد اطمینان خاطر داشته باشند. بر اساس مطالب مذکور نتیجه می گیریم که مباحث حسابداری ، حسابرسی و مالیاتی همه با هم ارتباط مستقیم دارند و مربوط به خدمات مالیاتی برای حسابرسی ماده 272 ق.م.م است. ممکن است یک شرکت خدمات مالیاتی به دلیل بی توجهی به کیفیت و توانایی های کمتر در زمینه مالیاتی دستمزد کمتری از یک شرکت مالیاتی دریافت کند. درمقابل برخی از شرکت های مالیاتی به مشتریان خود اهمیت می دهند و کارشناسان آنها به دلیل مهارت های مناسب مالیاتی خدمات مطولب تری را ارائه می دهند و بسیاری از ویژگی های دیگر که در ادامه توضیح خواهیم داد.

خدمات مالیاتی مشاغل هم مانند سایر مودیان مالیاتی و اشخاص مشمول مالیات دارای یکسری قانون و مقررات است که باید به آنها توجه شود. تمام کسب و کارها اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی یا خرد، متوسط و بزرگ، به خدمات مالیاتی احتیاج دارند. به عبارتی می‌بایست از عوامل انسانی به عنوان حسابدار و یا شرکت خدمات مالی و مالیاتی کمک بگیرند تا قادر باشند به صورت بلند مدت در صنایع مربوطه به مشکل نخورند و طول عمر محصول و مجموعه خود را افزایش دهند. ملیات بر ارزش افزوده، مالیاتیست که شرکتها موظفند از مصرف کننده دریافت و به سازمان امور مالیاتی پرداخت کنند. سالانه درصدی ثابت از طرف سازمان امور مالیاتی اعلام میشود که شامل دو قسمت به نام مالیات و عوارض میباشد و به دو حساب مجزا واریز میشوند. این اظهارنامه ها شامل دو بخش مالیات های دریافتی و پرداختی میباشد و حاصل تفریق این دو نوع مالیات، باید به سازمان امور مالیاتی پرداخت شود.

در شرکت‌های خدمات مالیاتی، افرادی وجود دارند که از تمام این قوانین آگاه هستند و می‌دانند چه حرکتی باعث می‌شود کسب و کار از محکوم شدن به جنایت، دور بماند. قطعا مالیات پرداختی هیچ‌کدام از کسب و کارها مشابه نخواهد بود؛ زیرا کسب و کارها در زمینه‌های یکسانی فعالیت نمی‌کنند و سود مشابهی ندارند و هر کدام در طول یک سال، درآمد متفاوتی کسب می‌کنند. به همین دلیل، دولت قوانینی دقیق را در مورد کسب و کارهای واجد شرایط مالیات و میزان مالیات هر کدام تعیین می‌کند. عموما در پرداخت مالیات، کسب و کارها موظف هستند که درصد مشخصی از سود سالیانه خود را به دولت بپردازند. برای اینکه بتوان مالیات را به شیوه صحیح و سر وقت پرداخت کرد، باید تمام قوانین مربوطه را دانست و در این حوزه تجربه داشت. همه کسب و کارها به خدمات مالیاتی «Tax services» نیاز دارند تا بتوانند مالیات خود را با کمترین مبلغ و به بهترین نحو پرداخت کنند.

امور مالیاتی از جمله مهم ترین کارهایی است که بخش مالی و حسابداری هر شرکت باید انجام دهد. این امور شامل تنظیم استاندارد صورت های مالی، اظهارنامه مالیاتی، دادرسی مالیاتی و… بسیاری از مدیران ترجیح می دهند تمامی این خدمات را از شرکت های خدمات مالیاتی بخواهند تا مطمئن شوند کار به درستی انجام می گردد.

اطلاعیه در خصوص شناسایی شرکت‌های معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی

پیگیری این فرایند در بخش خدمات مالیاتی پرشین حساب توسط کارشناسان با تجربه اجرا می شود که می توانید در صورت تمایل این فرایند را به آنها بسپارید. قریب به اتفاق همه کسانی را در کنار خود دارند که دارای کسب و کار هستند و از خدمات مالی و مالیاتی استفاده می کنند و از وضعیت مالیاتی خود کم یا بیش راضی هستند. قبل از همکاری با ایشان می توانیم یک مصاحبه عمومی برای آشنایی بیشتر داشته باشید و از رزومه ها و تجربیات کاری ایشان اطلاعات کسب کنید و بر سر حقوق و دستمزد و نحوه همکاری به توافق اولیه برسید. یکی از مهمترین مواد قانون مالیات های مستقیم مربوط به ماده 95 است که در فرآیند مالیات مشاغل بسیار حائز اهمیت است.

خدمات مالیاتی

شما از این خدمات می‌توانید به جهت دفاع از خود در برابر اعتراضات مالیاتی بهره‌مند شوید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این خدمات برای خودتان یک وکیل مالیاتی استخدام کنید و از آن در کارهای مالیاتی خود مشاوره بگیرید. با توجه به حساس بودن خدمات مالیاتی، همکاری با شرکتی مجرب باعث می شود خیالتان راحت باشد. قوانین مربوط به محاسبه مالیات حقوق هر ساله تفاوت هایی دارد و باید با دقت کافی انجام گردد.

بسیاری از مجموعه‌ها  بخصوص شرکت‌های نوپا و جدید التاسیس از قوانین مالیاتی و چگونگی پرداخت آن آگاهی و تجربه لازم را ندارند. در حالی که می‌بایست مالیات پرداخت کنند و محاسبات صحیح و انجام خدمات مالیاتی از واجبات فعالیت اقتصادی است. زاهدان Zahedan به عنوان یکی از شهر های دارای نفت و گاز در ایران دارای پالایشگاه های متعددی است که سبب رونق اقتصادی در این شهر شده است. همین امر موجب شکل گیری بسیاری از مشاغل پیرامونی مرتبط با نفت و گاز در این شهر است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما