افشای مشخصات دید وشیای ریلمی رو

[ad_1]

رارو- Realme 9 Pro

ارش رارو، رکت Realme سری Realme 9 Pro را در وریه (27 من) در ازار اندونزی رضه واهد رد. Realme 9 Pro Realme 9 Pro

لازم وضیح است میکروسایت ا، وبسایتهای وچکی ستند ور مجزا از درس اصلی رند ساخته میوند. میکروسایتاا ر مهمی در ازاریابی دارند. ا وجه این میکروسایتها دای از وبسایت اصلی رند است، امکان ارائه دمات متفاوت، متنوع و ناب د ر را فراهم می کند. این در الی است وب سایت اصلی معمولا در ارچوب اص و نسبتا ابتدا ارائه میود.

درباره رود (صفحه فرود) ورود به سایت نمیشود. این اَ دِ امکان ا و ابردی ساخته میوند ا ازدیدکنده را در وبسایت نگه دارند.

در ابتدا معرفی ریلمی رو لاس میپردازیم. این وشی وشمند دارای نمایش Super AMOLED است که نرخ بهره برداری از آن را ارائه می دهد. این نمایشگر کامل اسکنر ار انگشت درون ای است میواند رای مارش ربان لب نیز استفاده ود. این وشی از ست Dimensity ره میرد و ا نک ننده vapor chamber liquid مراه میود.

افشای مشخصات وشیای ریلمی سری رو
Realme 9 Pro Plus از ناوری ارژ سریع میا Super Sony IMX766 Sony IMX766 است. این دوربین از ابلیت OIS (لرزشر اپتیکال ویر) ره میرد. این وشی مچنین از اتصال NFC نیز انی واهد رد. در مورد راحی دستگاه نیز میدانیم از ابلیت ر رنگ آنی مند.

مشخصات Realme 9 Pro نیز منتشر شده است. نمایشگر این وشی از نر ازه سازی رتز انی میند ن را الاتر از مدل رو لاس رار می دهد. نظر می رسد این رکت ممکن است نل LCD روی دستگاه ارائه دهد. این دستگاه راشه اسنپدراگون نیز مجهز واهد د.

نل دستگاه دارای دوربین دوربین سه آن مگاپیکسلی است. اتری میلی مپر ساعتی این وشی از ارژ واتی دارت انی میند. شبیه مدل رو لاس، مدل رو نیز ویژگی های آبی مانند اتصال NFC و راحی ر رنگ رضه واهد د. منین احتمالاً این دستگاه اسکنر اثر انگشت انبی واهد ود.

ارشا نشان می دهد ر دو وشی دارای دوربین مگاپیکسلی در نل لویی ستند. دوربین اصلی این وشیها دو دوربین دیگر دارای لنزای مگاپیکسلی و مگاپیکسلی ستند، مراه ده است. Realme UI 3.0 از نصب ده اند، رضه ود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما