استفاده از پنج لینک سازی خارجی استراتژی‌هایی مانند حرفه‌ای‌ها

3. Top linking text: با استفاده از گزارش قرار گرفته در این قسمت می توانید متوجه شوید که از چه متن هایی برای لینک دهی به وب سایت شما استفاده شده است. تگ برای ساخت لینک استفاده می شود در تصویر زیر قسمت های مختلف این تگ را برای شما نشان داده ایم. اصول ساخت لینک به این معنی است که میزان لینک به صفحات دیگر یا دریافت لینک از سایت های مختلف طبیعی است. لینک سازی خارجی یعنی دریافت لینک از سایت های دیگر به سایت خودتان. ۳- از جایی بک لینک بخرید که لیست سایتهایی که قرار است بک لینک شما در آن سایتها گذاشته شود را از قبل به شما بدهند و خودتان سایتها را با در نظر گرفتن دو توضیح قبل بررسی کنید. منو ها، لینک های داخلی متن ها، عنوان ها، لینک های فوتر و تصاویر می تواند به صفحات دیگر اشاره کند که به انتخاب خودتان می توانید آنها را کنترل نمایید. پس اگر خواهان رسیدن به رتبه های بالا در موتورهای جستجو هستید همواره باید از لینک ها استفاده نمایید. Th is da​ta has ​be en do᠎ne ​with G​SA Content G᠎ener ator D em oversi​on!

بک لینکهایی که از سایتهای با رنکینگ بالا به سایت شما ارجاع میدهند، به سیگنال های مثبتی به موتورهای جستجو ارسال میکنند که سایت شما ارزشمند و معتبر است. دو دایرکتوری عمده یاهو دایرکتوری، دیموز نیازمند ارسال دستی و بازنگری انسانی هستند. دو بخش اصلی در لینک سازی وجود دارد: لینک سازی داخلی و خارجی. فرض کنید سایت A و سایت B هردو در فاکتور های رتبه بندی یکسان هستند و سایت A دارای یک بک لینک خارجی می باشد در حالی که سایت B هیچ بک لینکی ندارد. بک لینک یک معیار مهم برای بهبود سئو سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل است ، به همین دلیل تقاضای زیادی برای بک لینک قوی و خوب از سوی کسب و کارهای اینترنتی و وبمستران وجود دارد.زمانی که یک وبسایت بک لینک های زیاد و با کیفیت دریافت می کند ، گوگل به آن سایت قدرت بخشیده و پیج رنک سایت افزایش پیدا می کند که به نوبه خود باعث ارتقا جایگاه سایت در گوگل می شود. بک لینک از دامنه های با سن بالا : بک لینک دامنه های قدیمی که بروزرسانی می شوند از دامنه های جدید قوی تر هستند.

پس اگر میخواهید تردد آنها به سایتتان بالا باشد و نهایت استفاده را از مطالب سایت شما ببرند، باید در بهینه کردن این راه ورودی نهایت تلاشتان را بکنید. علی رغم نظرات متفاوت کارشناسان سئوی برتر دنیا در مورد تاثیر یا عدم تاثیر محتوا بر روی بالا آمدن سایت در گوگل همواره یکی از کلیدی ترین عناصر تاثیر گذار در سئو خرید بکلینک است . لینک ها در سئو سایت حیاتی ترین عنصر هستند. سئوی خارجی میتواند به برندها در افزایش رتبه SERP صفحه موتورهای جستجو کمک کند. http://xseo.ir/link-building/ این پکیج بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل، نیاز سایت شما را به لینک سازی بصورت کامل رفع می کند . سایت لینک بگیر دات کام با در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰ وب سایت فعال و معتبر ایرانی که روزانه آپدیت می شوند و لینکهای خروجی کمی دارند و تمام صفحات آنها در گوگل ایندکس شده است، در پکیج های مختلف بک لینک عمومی و بک لینک تخصصی با تعداد سایتهای گوناگون برای بودجه های مختلف (که لیست سایتهای هر پکیج قبل از خرید بک لینک برای شما قابل مشاهده است) آماده کمک به ارتقای رتبه سایت شما در گوگل است.

به این صورت که مطلبی شامل معرفی خدمات و محصولات سایت شما که حاوی بک لینک به سایت شما نیز هست در سایتهایی که در پکیج خریداری شده توسط شما هست قرار می گیرد. به طور کلی یک صفحه در شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام هر چند هم فعالیت بالایی داشته و مخاطبان بیشتری را جذب کرده باشند اما فروشی به اندازه وب سایت های اینترنتی نخواهند داشت ، چرا که وب سایت های اینترنتی از راه تولید محتوای درست و اصولی سعی در جذب مخاطب دارند. وقتی شما محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید که برای مخاطب مفید باشد، در حوزه فعالیتتان محبوبیت و اعتبار کسب خواهید کرد. در این صورت، تنها کافی است که روی تولید محتوای ارزشمند و دریافت بک لینک تمرکز کنید تا هر روز فروش بالاتری را رقم بزنید. پس تا اینجا متوجه شدیم وبمستران و مدیران سایت حتما باید شرایط خرید را رعایت کنند. تا اینجا می دانید که سئو چیست اما حالا نوبت آن است که میزان اثربخشی تلاش هایی که در مراحل قبل انجام دادید را مشاهده کنید. خیلی از اساتید معتقد هستند که باید لینک سازی خارجی را به تعداد زیاد انجام دهید اما من میخواهم نظر خودم را برای شما بازگو کنم و بگویم در میهن وردپرس چطور لینک سازی کردم تا الآن رتبه اول گوگل در کلمه وردپرس باشیم.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما