خرید بک لینک قوی برای لینک سازی خارجی بک لینک های حرفه ای سئو نامبروان

سئو باعث می شود مشتریان به فروشگاه آنلاین شما بیایند یا از شما خرید کنند. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای متخصصین سئو و وب‌مسترها، مدیریت لینک‌سازی و ساخت بک لینک است و اگر قرار بر انجام دستی این‌کار باشد، علاوه بر زمان‌گیر بودن این پروسه، بهینه بودن نتیجه کار هم تضمین‌شده نیست زیرا احتمال اشتباه کردن بیش‌تر می‌شود. محتوای ۱۰ برابر چیست؟ شما متوجه شده اید که سایت رقیب شما برای یک صفحه و محتوای به خصوص لینک و رنک بسیاری دریافت کرده است، ولی در سایت شما محتوای مشابه به آن وجود ندارد.

براحتی و بدون دانش کد نویسی سئوی وب سایت خود را کنترل کنید و با فعال سازی امکانات افزونه سئوی وب سایت را توسعه دهید و بصورت حرفه ای بهینه سازی سایت را در دست بگیرید . به طور معمول، پیوندهایی که در فوتر یا نوار کناری قرار می گیرند، در تمام صفحات سایت ظاهر می شوند و این پیوندها را سایت گسترده می نامند. قرار دادن بک لینک خود در تمام صفحات سایت شما می تواند عاملی برای شناسایی ربات های گوگل باشد که آن لینک را خریداری می کنند، و الگوریتم کبوتر می تواند سایت شما را با تکرار مکرر این کار جریمه کند. توصیه می کنیم برای درک بهتر این موضوع به مقاله خرید بک لینک ما مراجعه کنید.

  • عباراتی که در انتهای صفحه نتایج وجود دارند، مهم ترین عباراتی هستند که توسط کاربران گوگل جستجو شده اند.
  • خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک محصول نیست، بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است، بنابراین نمی توان قیمت خاصی را برای همه سایت ها در نظر گرفت.
  • این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند.
  • افزونه تاپ رنک به ربات اسکرپس این امکان را میدهد تا محتوای سایت منبع را براساس معیارهای سئو بهینه سازی کند و با دریافت چراغ تائید سئو به سایت شما منتقل کند.

بک لینک به لینک هایی که از سایت های دیگر به سمت سایت ما می آید بک لینک می گویند. لرنو وب به تبعیت از شرکت ایفانت ، تمام فعالیتهای خود را بر اساس قوانین تجارت الکترونیک انجام می دهد .لرنو وب (ایفانت) دارای نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران میباشد , دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد. با این حال، هیچ ارجاع‌دهنده‌ای مانع از آن می‌شود که گوگل نتواند تشخیص دهد که شما در حال پیوند دادن به سایت‌های دیگران هستید.

صفحه اول گوگل جایی است که می توانید خود را به همه افراد معرفی کنید، اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت حرفه ای توسعه دهید باید از بهترین خدمات سئو سایت استفاده کنید و هدفمند جلو بروید تا بتوانید شاهد حضور وبسایت خود در رتبه های برتر گوگل باشید. سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سفارش بک لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید . خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند. خرید بک لینک رپورتاژ حتما از سایت های معتبر و همکار گرفته شود، حتما برای هر سایت متنی کاملا یکتا و مفید تولید کنید که 3 کلمه کلیدی در آن به عنوان لینک قرار بگیرد. سئو کلی سایت شامل مواردی خواهد شد که باعث قرار گرفتن سایت در لیست نتایج جستجو یا به اصطلاح ایندکس شدن سایت می شود.

همچنین، بهتر است با سایت هایی که در حوزه تخصصی خود تعامل دارند و محتوای مشابهی دارند، همکاری کنید. بهترین بک لینک‌ها که از طریق ما دریافت می‌کنید، به شما امکان می‌دهند تا به سرعت رتبه سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود ببخشید. عباراتی که در انتهای صفحه نتایج وجود دارند، مهم ترین عباراتی هستند که توسط کاربران گوگل جستجو شده اند. پس از آن که نتایج گوگل برای شما کامل شد، با مشاهده نتایج می توانید بهترین کلمات یا عبارات را انتخاب کنید. گوگل تمامی سایتهای ثبت بک لینک رایگان را شناسایی و خیلی زود لینکهای ثبت شده در این سایتها را بیاثر میکند؛ به عبارت ساده «بک لینک رایگان قدرت کافی ندارد» و حتی میتواند از سمت گوگل بهعنوان لینک اسپم یا مخرب شناخته شود و نتیجه منفی در پی داشته باشد.

این لینک سازی برای بالا بردن کلمات کلیدی فوق العاده موثرند و اگر به درستی اجرا شوند باعث رشد عالی سایت خواهد شد. با خرید بک لینک PBN از سایت سئولایت می توانید با توجه به هزینه تان پلن های لینک سازی قدرتمند و متفاوتی را برای سایت خود اجرا نمایید. سئو یک زمینه پیچیده و همیشه در حال تغییر است، بنابراین همکاری با کارشناسان متخصص در این زمینه بسیار مهم است، وبسایت شما در هر زمینه و با هر موضوعی ، به خدمات سئو حرفه ای نیاز دارد. شرکت سئو در بسیاری از برندها و صنایع مختلف تجربه دارد و می تواند تجزیه و تحلیل کند که کدام استراتژی بهترین کارایی را برای موفقیت سایت شما دارد. با استفاده از خدمات شرکت سئو می توانید مطمئن باشید که وب سایت شما همیشه با آخرین الگوریتم ها سازگار است و می توانید به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید. اگر سئو وبسایت توسط متخصصین این حوزه انجام نشود ، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که بر عملکرد سئو وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

خرید بک لینک بطور کلی از نظر گوگل بزرگ ترین نوع تخلف محسوب می شود و بنده هم در اکثر سایت ها این روش را پیشنهاد نمیکنم ولی موضوعی که وجود دارد در بعضی رقابت ها اگر بک لینکی برای سایت تولید نشود پیشرفت کردن خیلی کند و زمان بر خواهد بود. این موارد مهم ترین و حیاتی ترین ویژگی های ساخت بک لینک تاثیر گذار است که برای اطلاعات بیشتر در خصوص آن ها به صفحه آموزش سئو مراجعه کنید. طراحی وب سایت | سئو تخصصی | ساخت و خرید بک لینکمحتوی سایت و مقالات اختصاصی و تحت کپی رایت ۲۰۲۳ آژانس دیجیتال مارکتینگ ‘مکس آنلاین’ می باشد.

وظایف و مسئولیت های اصلی شرکت سئو سایت

اگرسایت تازه کاری دارید بهترست فقط از شبکه های اجتماعی لینک بگیرید و اگر سایتی با قدمت بالا دارید می توانید لینک سازی را شروع کرده و بتدریج یک سیر صعودی برای گرفتن و ساختن لینک ها تعریف نمایید. به خصوص اگر در مرحله ی اول لینک سازی کاربران زیادی صفحات شما را انتخاب کرده و دنبال کرده باشند. شما با لینک سازی داخلی از مقاله ها و مطالب قدیمی تر و پربازدیدتر به مقالات جدیدتر می توانید دیگر صفحات سایتتان را نیز محبوب کنید. همچنین لینک سازی در سایت های دانشگاهی با پسوند .edu تاثیر بسیار زیادی در اعتبار بخشیدن به سایت شما دارد.

انجام این کار در کنار وبلاگ نویسان سایت خودتان میتواند سایت شما را برای همیشه بروز نگه دارد. در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با ۱۰ راهکار لینک سازی توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. باید در نظر داشته باشید که لینک سازی در سایت ها به صورت رایگان بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد و اگر بتوانید لینک سازی انجام دهید باید هزینه زیادی را برای معرفی و تبلیغات پرداخت کنید.

  • شما باید مطالب را به گونه ای نشر دهید که مخاطبان را جذب کرده و آنقدر آنها را حریص کنید که برای خواندن کامل مطالب به سایت و یا وبلاگ شما مراجعه کنند.
  • همیشه ساخت بک لینک های دانشگاهی (edu) برای مدیران سایت ها و سئوکاران امری دشوار و ایده آل بوده و هست.
  • برای اینکه یک بک لینک با کیفیت باشد باید چندین فاکتور را داشته باشد، در ادامه به بررسی این فاکتورها می پردازیم.
  • شما با لینک سازی داخلی از مقاله ها و مطالب قدیمی تر و پربازدیدتر به مقالات جدیدتر می توانید دیگر صفحات سایتتان را نیز محبوب کنید.

از آنجا کا بسیار کوتاه و سبک هستند به هر تعداد میتوانید استفاده کنید، تعداد انبوه بک لینک را با این بک لینکها به راحتی می توان پیاده سازی کرد. این ابزارهای نام برده شده لینک های ورودی به سایت مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد. اما همانطور که گفته شد تعداد لینک های ورودی اصلا مهم نیست بلکه این مسئله که رقبا بک لینک ها را به چه سایت هایی ارجاع داده اند اهمیت دارد. بسیار مهم است تا با شناسایی آنها شما نیز بتوانید این کار را انجام داده و ارزش سایت خود را بالا ببرید. در نهایت باید گفت که خرید بک لینک جزو روش‌های سئو کلاه سیاه به شمار می‌آید و در صورتی شناسایی، سایت شما را مشمول جریمه گوگل می‌کند که خسارت‌های زیادی به سایت شما وارد می‌کند و جبران آن به راحتی ممکن نیست.

چگونه در 9 قدم‌های ساده در مورد خرید بک لینک دریابیم

همچنین باید لینک در متن صفحه بصورت رپورتاژی و به صورت فالو قرار بگیرد. اگر لینک به صورت نوفالو باشد، تقریبا با یک کامنت در سایت دانشگاهی هیچ فرقی نخواهد کرد. از سوی دیگر نیز مرتبط بودن یا نبودن مطالب که برای رپورتاژ دانشگاهی انتخاب می شود فرقی ندارد، به این دلیل که سایت های دانشگاهی اعتبار بیشتری نسبت به سایت های معمولی دارند. شما دوست عزیز می توانید با خرید رپورتاژ دانشگاهی (edu) از سایت سئولایت گامی موثر و قوی در راستای بهبود سئوی سایت تان در نتایج گوگل بردارید.

یکی دیگر از بک لینک هایی که توسط سایت ها به فروش می رسد، بک لینک متنی است که با عنوان تبلیغات متنی در تعرفه تبلیغات آن ها میتوانید بیابید. ویژگی اصلی سئو که بسیاری از کسب و کارها آن را فراموش می کنند، توانایی این ابزار در افزایش اعتبار کسب و کار است. دلیل این امر این است که با سئو می توانید رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو کسب کرده و رشد کنید. بیشتر کسب و کار ها روابطی با تامین کنندگان، فروشندگان، مشتریان و همکارانشان دارند. اگر شما در همچین جا هایی لیست شوید، برای کسب و کار شما بسیار مناسب خواهد بود. برای پیدا کردن این نوع لیست ها باید بفهمید که رقبای شما در کجا لیست شده اند، به پروفایل لینک آنها نگاهی بیاندازید و جاهایی را پیدا کنید که بفهمید جای شما در آن خالی است.

دوستان زیادی از این ساختار استفاده کردند و طبق نتایج و گزارش هایی که به ما ارسال کردند بیش از ۹۵٪ مشتریان نه تنها خیلی راضی بودند حتی از نتایج کسب کرده شگفت زده شدند. سعی کنید جوری رفتار نکنید که بعد از هر بار پاسخ لینک های خود را به عنوان منبع در فروم قرار دهید این کار نوعی لینک سازی فیک از جانب مدیران فروم شناخته می شود و وب سایت شما را جریمه می کند. با این وجود؛ اگر همچنان قصد خرید بک لینک را دارید، بهتر است این کار را به صورت هوشمندانه انجام دهید تا به راحتی شناسایی نشوید. این مسیر بهترین راه و اصولی ترین روش برای افرادی خواهد بود که زحمت کشیدند و تا اینجای مقاله را مطالعه نمودند و میخواهند حرفه ای ترین بک لینک را بخرند یا تولید کنند. خرید بک لینک های بنری معمولا هزینه های بالایی هم دارد و اگر قصد خرید این نوع بک لینک را دارید حتما سعی کنید بک لینک فالو بگیرید. مدت زمانی که برای تاثیر بک لینک ها پس از خرید و ثبت آن ها طول می کشد معمولا از یک روز تا دو ماه می باشد.

با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است.

بنابراین، در هنگام خرید بک لینک حتماً به اعتبار و قانونی بودن روش‌های استفاده شده توجه کنید. امروزه بسیاری از وبمسترها و افراد حرفه ای در زمینه سئو اقدام به ساخت بک لینک های قوی و دائمی می کنند. اما همه افراد توانایی ایجاد بک لینک باکیفیت را ندارند، بنابراین اقدام به خرید بک لینک قوی و رپورتاژ می کنند و آن را به شرکت سئو واگذار می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات حرفه ای و رازهای خرید بک لینک و رپورتاژ موثر و باکیفیت برای سئو سایت را برای شما بیان کنیم. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند.

  • هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود.
  • اگر سئو وبسایت توسط متخصصین این حوزه انجام نشود ، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که بر عملکرد سئو وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد.
  • All In One Seo Pack Pro پشتیبانی ۶ ماهه ژاکت و توسعه‌دهنده محصول وردپرسی است که شما میتوانید تمامی سوالات خود را از توسعه‌دهندگان بپرسید.

  • از نظر هزینه ای از نوع بنری کم هزینه تر و از نوع متنی گران تر خواهد بود.
  • وقتی مطلبی سئو شده منتشر می کنید و به آن لینک می دهید می تواند تاثیر بسیار زیادی در بازدید ازسایت شما داشته باشد.

برای اینکه یک بک لینک با کیفیت باشد باید چندین فاکتور را داشته باشد، در ادامه به بررسی این فاکتورها می پردازیم. در مورد اول باید گفت که یک بک لینک با کیفیت است که از سایت مرتبط با موضوع سایت شما دریافت شود. فاکتور بعدی این است که سایتی که بک لینک از آن گرفته می شود دامین آتوریتی بالایی داشته باشد و سوم اینکه یک سایت محتوایی باشد. اینکه چه عبارت هایی در محدوده لینک شما قرار می گیرد و آیا اینکه به حوزه کاری شما مرتبط می باشد هم برای گوگل بسیار مهم است.

سعی کنید اگر قصد لینک سازی دارید از سایت هایی بک لینک بگیرید که در حوزه کاری سایت شما باشند یا حداقل حوزه کاری آن ها به سایت شما نزدیک  باشد. همینقدر که بک لینک بعد مثبت دارد، از جهت منفی هم میتواند یک سایت را نابود کند و یکی از عوامل بسیار مهم که میتواند از این اتفاق جلو گیری کند، لینگ گرفتن تنها از سایت های معتبر است. این موضوع در خرید بک لینک هم بصورت بسیار جدی مطرح است که در ادامه درخصوص آن صحبت خواهیم کرد.

سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید. یکی از دلایلی که لینک سازی در تجارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که شما در سایت های پربازدید معرفی می شوید و می توانید با کمک این معرفی بازدید بسیار زیادی دریافت کنید و سپس آنها را به مشتری تبدیل کنید. با توجه به بازخورد و نتیجه ای که از خرید هر یک از این بک ها بدست آمده، نوع رپورتاژ آگهی به عنوان قابل اطمینان ترین روش پیشنهاد می شود. در فرایند ساخت لینک ها که چه رایگان باشد و چه پولی باشد باید برای اینکه لینک سازی ها طبیعی به نظر برسد باید تعدادی از لینک ها به صورت نوفالو و همینطور با کیفیت پایین تری باشند. کارهایی وجود دارد که همه می توانند انجام دهند، اما مفاهیمی نیز وجود دارند که درک و اجرای آنها به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. تصمیم مهم این است که آیا زمان لازم برای یادگیری تمام جنبه های سئو را دارید یا ترجیح می دهید یک متخصص سئو برای وب سایت خود استخدام کنید و وقت خود را صرف کارهای دیگر کنید.

و کلیک بر روی گزینه اول می توانید به وب مستر گوگل دست پیدا کنید و اگر سایت خود را در آن  درج نکرده اید اقدام به درج آن کنید. مشخص شدن اثر بک لینک معمولا از 1 روز تا 3 ماه زمان می برد که بستگی به نوع بک لینک دارد. فرد معتبر فروشگاه را معرفی می کند و از اعتبار خود برای اعتماد سازی به فروشگاه استفاده می کند.

در پلن 2 شما میتوانید دو متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 10 سایت فارسی با پیج اتوریتی تا 36 قرار می دهیم. برای ارسال پست در برخی دیگر از وب سایت ها بایستی مدیران آنها را متقاعد کنید. در واقع آنها از شما میخواهند که چند نفر از دوستان خود را در زیر پست تگ کنید. اما خرید بک لینک قوی از طراحی سایت های معتبر اگر به منظور تبلیغات انجام شود در افزایش رتبه سایت می تواند مؤثر باشد. در طراحی سایت مهم است که وب سایت شما با وب سایت های معتبر و به روز مشارکت داشته باشد و بر وب سایت هایی تمرکز داشت که ترافیک واقعی داشته باشدو در نهایت روش های عالی را برای نگه داشتن جایگاه بالای شما را به همراه بیاورد. Data has be᠎en generated with GSA C ontent G᠎enerat or Demoversion .

اگر می‌خواهید به صفحه اول گوگل برسید، می‌توانید با استفاده از خدمات سئو این کار را انجام دهید. برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . وردپرس به طور خودکار این ویژگی ها را به پیوندهای خارجی اضافه می کند که تنظیم کرده اید در یک پنجره جدید باز شوند. باید به همه ی کسانی که میگویند این کار جواب نمی دهد بگوییم که شما جز تنبلی کار دیگری بلند نبوده و حتی حاضر به امتحان به هیچ روشی نیستید. مطمئن باشید اگر این روش را امتحان کنید در کمتر از یکسال ۵ وبلاگ نویس بسیار خوب در سایت خود خواهید داشت. در زمینه انجام سئو، مشاوره سئو و آموزش سئو، میتوانید با هر یک راه های ارتباطی زیر به ما متصل شوید تا در خصوص نیاز شما صحبت کنیم.

در صورتی که شما دومین روش یعنی ریدایرکت را انتخاب کنید، مقداری از ارزش آن بک لینک کاسته می شود ولی خوب از این بهتر است که شما لینکی به صفحه ی اشتباه داشته باشید چون این لینک در سایت شما ارور ۴۰۴ ایجاد می کند و هیچ رنکی به شما نمی دهد. دایرکتوری هایی وجود دارد که شما برای دست یابی به سایت مناسب باید کمی در آن جستجو کنید. شما می خواهید در لیست یک دایرکتوری محلی که به مردم پیشنهاد هایی را در باره‌ی خواننده، سالن و عکاس برای رزرو مراسم عروسی دارد. بک لینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد. پیدا کردن این نوع دایرکتوری ها که شماره و ادرس رقیب های شما نیز در ان وجود دارند بسیار مناسب خواهند بود. شما می توانید پیدا کردن این چنین سایت هایی به دنبال شماره یا کسب و کار رقیب های در وب بگردید و ببینید که کجا شماره و سایت خود را ثبت کرده اند.

  • با فعال سدن این قابلیت ، امکان ویرایش ربات سایت به وب سایت شما اضافه خواهد شد .
  • با این کار هم هزینه های شما افزایش پیدا می کند و هم زمان بیشتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب صرف می شود.
  • روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می شود، اما دلیل اهمیت سئو فقط تعداد زیاد جستجوها نیست.
  • با افزایش تعداد و کیفیت بک لینک‌ها، سطح لینک سازی وبسایت شما نیز افزایش می‌یابد که این امر موجب بهبود رتبه و شناخته شدن بهتر شما در نتایج جستجو می‌شود.
  • از این فرمها هم می توانید در انتهای مطالب خود برای اشتراک گذاری مطلبتان از طریق ایمیل استفاده کنید.

یک بار برای همیشه از تولید متای تکراری جلوگیری کنید و در امر سئو دقیق و حرفه ای حرکت کنید . چک لیست فعال ما به شما کمک می کند تا حداکثر بازدید را با هر صفحه باز کنید. برای آشنایی و آموزش تخصصی و دقیق تر این مباحث می توانید در دوره آموزش خصوصی سئو ثبت نام نمایید. یک راه دیگر برای اشتراک گذاری مطالب، استفاده از فرم دعوت دوستان است که بارها در سایتهای مختلف فارسی دیده ایم. از این فرمها هم می توانید در انتهای مطالب خود برای اشتراک گذاری مطلبتان از طریق ایمیل استفاده کنید.

قبل و بعد از خرید بک لینک نکاتی وجود دارد که میتواند کیفیت کار شما را اندازه گیری کرده و بهبود ببخشد. این کار را هم با استفاده از وبلاگ ها و سرویس های رایگان وبلاگ دهی میتوانید انجام دهید و هم share کردن صفحات در شبکه های اجتماعی؛ با این کار بک لینک هایی که خریداری کردید در زمان بسیار سریع تری ثبت می شوند. این بک لینک همراه با ایجاد یک صفحه جدید در یک سایت است که در آن متنی قرار داده می شود که تبلیغ  کار شما را کند. برای پیدا کردن بهترین سایت های همکار جهت لینک سازی، مقاله لینک سازی حرفه ای را مطالعه کنید.

ما در سئو ارزان خدمات لینک‌سازی را برای وبمستران و سئوکارها مهیا کرده‌ایم. خرید بک لینک و افزایش سطح لینک سازی خرید بک لینک نباید به صورت افراطی و غیرقانونی انجام شود. استفاده از روش‌های مشکوک و پرخطر ممکن است به جای بهبود سئو، باعث کاهش رتبه و شناخته شدن وبسایت شما در موتورهای جستجو شود.

در این پکیج استثنایی ما لیست +580 بک لینک قوی با دامین آتوریتی 90 تا 30 و با قابلیت درج لینک های فالو  و نوفالو را به شما وبمستر محترم ارائه می دهیم. در بسیاری از سایت های خارجی به وفور یافت می شود که در آنها اشاره شده که با انتشار مطالب در توییتر و فیس بوک در صورتی که محتوای ارزشمندی را تولید کرده باشید میتوانید بازدید بسیار خوبی را برای سایتتان رقم بزنید. در واقع در فیس بوک هر انتشاری که برای URL شما انجام میگیرد یک امتیاز محسوب می شود و باعث می شود که موتورهای جستجو آن مطلب را در لیست جستجوی محبوب تر قرار دهد.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما