متلا و سکه؛ سانی سود رند، دام سرمایهاران رر میند

[ad_1]

رارو- سکه و لا در سه روز اخیر آخرین رکورددهای ود را موما از مهر سال ماند ود، ستند. مت ر رم لا ار این مدت دوبار رکوردشکنی رد و در ابتدای معاملا امروز دوشنبه. سکه تمام بهار آزادی رکورد ۱۶ میلیون و ۶۶ هزار تومانی خود را که در ۲۰ مهر ۹۹ کسب کرد، تا ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بهبود بخشید و سکه نیم بهار آزادی و ربع بهار آزادی هم با رشد ۳۹۰ و ۳۳۰ هزار تومان به قله‌های رسید. دیدی دست دا رند. نظر نظر میرسد رین ازدهی ازار لا و سکه نصیب سرمایهارانی ده از صبح امروز دوشنبه 23 خرداد، همزمان با انتشار خبر مداخله بانک مرکزی بازار ارز، قیمت دلار در بازار کاهش می یابد و به احتمال زیاد این اتفاق به بازار طلا و سکه می کند.

سکه امامی؛ میلیون و ار

به گزارش فرارو، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کار خود را از ظهر حدود ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان آغاز کرد و در نتیجه به ۱۵ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان کاهش پیدا کرد. نرخ از معملا نسبت به روز دستم میلیون و ارمغان افزایش دا است و در مقائله در مقائله ا سالمین موقع میوانستید سکه مام ار ادی را نج میلیون و ار ومان ارزانتر رید. ا این اوصا اگر سکه مام ار ادی ود را روخته ودید، ازدهی

رکورد اریخی مت سکه مام ار ادی از این در اریخ مهر ماه ده ود. در ن روز الاترین مت سکه مام ار ادی را میلیون و ار ردهاند. این دد در ست و دومین روز از ردادسته د ا مت سکه نها رف ساعت ا رشد

سکه نیم؛ میلیون و ار

مت سکه نیم ار ادی در رداد رکورد اریخی و را ست. ن ن مت سکه نیم ارآزادی رشد مت در روزای دی ادامه دا رد ا مت سکه نیم ار ادی امروز این دد در سرعت ر اهش دا رد و میلیون و ار ومان رسید.

مت سکه نیم ار ادی روز ار ومان ارزانتر از مت امروز ود. یک ماه پیش می‌توانم آن را یک میلیون و 405 هزار تومان کمتر از چیزی که الان هست بخرید و اگر یک‌سال قبل از خرید سکه نیم بهار آزادی تصمیم گرفتید، تا صبح امروز می‌توانید روی هر کدام از آن‌ها حداقل سه میلیون و 450 هزار تومان سود کسب کنید. ند. داکثر ازدهی سرمایهار روی سکه نیم ار ادی در ازها روزه، ماهه و ساله امروز د د رتیب د رتیب د .

متلا و سکه؛  رکوردهای دید و ازدهی درصدازدهی سرمایه ای روی لا ار در ازه روزه، ماهه و ساله رتیب معادل .5، و درصد است.

سکه ربع؛ میلیون و ار

قیمت سکه ربع بهار ازادی امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کار خود را از جایگاه شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آغاز کرد که دست‌کم ۳۳۰ هزار تومان بیشتر از ثبت قبلی در ۲۰ مهرماه سال ۱۳۹۹ بود. ا این ال رکوردشکنی در روز رداد رخ داد. در روزی مت سکه ربع ار ادی ا رشد ار ومانی روبرو د و از نج میلیون و ار ومان ا نج آن می. در ساعت د م سکه ربع ار ادی ارمان و دیگر ران د. الررسیای رارو نشان می دهد س از روند اهشی امروز، مت سکه ربع ار ادی ا ر میلیون و

مت سکه ربع ار ادی، ل نسبت نرخ ایانی دیروز ار ومان ارزانتر ود. ماه رید ن میلیون و ار ومان ارزانر مام مد و اگر ازه ساله را مدنظر مدنظر رار بفرمایید این رتیب رین ازدهی سکه ربع ارادی در ازها روزه، ماهه و ساله را اد.

سکه رمی؛ سه میلیون و ار

م سکه رم نجشنبه ل ا ستانه ستن رکورد اریخی ده در اریخ شنبه ۲۱ خرداد با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، قیمت سکه گرمی به سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید تا رکوردی تازه خلق شود، اما یکشنبه، بازار شاهد رشد ۵۰ هزار تومانی دیگر بود تا قیمت سکه گرمی در ابتدای روز دوشنبه ۲۳ خرداد به سه میلیون و ار ومان افزایش دا ند. مت سکه رمی در ورزش ر امروز سه میلیون و اروم اهش دارده است.

اگر رای رید سکه رمی اقدام رده ودید و نها را امروز سود آنهایی که یک ماه پیش وارد بازار شده بودند، تقریباً 5 هزار تومان به ازای هر قطعه سکه گرم است و اگر یک سال پیش به قصد سرمایه گذاری برای خرید سکه گرم اقدام کنید، صبح امروز بابت هر کدام از آن ها حدود یک میلیون تومان سود می کنید. آن مرفت. این رتیب داکثر ازدهی ماهه و ساله سکه رمی را به نسبت درصد، .7 درصد و درصد در نر.

رم لا ار؛ میلیون و ار

رین مت ر رم لا ار ا نیمه رداد امسال، میلیون و ار و ومان ود روز رداد امسال این ایگاه ل املا دی دید، اما در نهایت مت لا، سه ار و ومان م ورد. سه روز کمی از افزایش مت را دیدیم و اینبار مت ر رم لا ار روی سکوی س ار میلیوهز پس از یک عقب‌نشینی کوتاه در روز ۲۱ خرداد، روز یکشنبه با رشد ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی همراه تا قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با خلق رکوردی جدید به یک میلیون و ۵۰۸ هزار تومان رسید.

مت ر رم لا ار، روز ار و ومان ارزانتر از امروز ود. ماه ل م رای ن ار و ومان متر نه رداخت میکردیم. نایی سال د سرمایهاری لا ار ریداری ردهاند، الان ا سود ار ومانی او ر ر رم ازدهی سرمایه ای روی لا ار در ازه روزه، ماهه و ساله رتیب معادل .5 درصد، درصد و د. مت ر رم لا نهایتا ر امروز یک میلیون و ار و ومان این مد.

مقایسه ازدهی لا و سکه در ازه های مختلف

نوع سکه / لا (درصد) ماهه (درصد) ساله (درصد)
سکه مام ار ادی .3 .8 .9
سکه نیم ار ادی .7 .8 ?
سکه ربع ار ادی .7 .5 ?
سکه رمی لا ? .7 .4
رم لا ار .5 .1 .1

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما