Snap قهرمان جهان در دست ساخت است!

[ad_1]

تمرين تموم شد او با اشتیاق صفحه تلفن همراه را روشن و خاموش و بالا و پایین می کند تا آخرین مسافر را پیدا کند و درخواست فوری او را می پذیرد. سرانجام مسافری به خانه اش در آبادنو پیدا می کند و او را جلوی باشگاه سوار می کند و به محل سکونتش می رود.

به گزارش همشهری، هر روز این «امیرمحمد بیات» است. یکی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که اخیرا در وزن 130 کیلوگرم در مسابقات جهانی کشتی فرنگی جوانان روسیه مدال برنز را کسب کرد. این ساکن محله خانی آبدانو پرافتخار شغل ثابتی ندارد و در اسنپ نیز به عنوان راننده مشغول به کار است تا در میان تمرینات سنگین روزانه امرار معاش کند.

Snap قهرمان جهان در دست ساخت است!

گاوراو هاچ بک را مقابل فضای سبزی نزدیک خیابان میلاد در محله خانی آبادانو پارک می کند و با ورزشکاری خود به پرواز در می آید. ساده و بدون پیله است. نه اینکه او فقط یک مدال برنز در مسابقات جهانی روسیه کسب کرد. او به راحتی درخواست ملاقات ما را پذیرفت و حالا بدون ادعایی گام های بلندی به سمت ما برمی دارد تا مدتی ما را معطل نکند. روز مسابقه را به یاد دارم که او در وزن 130 کیلوگرم با شکست 6 بر 3 رقیب یونانی خود “نیکولاس نتونیوس” به مدال برنز دست یافت. کشتی در خون اوست.

دوران کودکی بدون هدف خاصی به توصیه عموهای کشتی شروع شد که حالا با عشق از مرگ ناگهانی یکی از آنها یاد می کنند اما فکر نمی کردند روزی به این نقطه برسد و کشتی به مهمترین هدفش تبدیل شود. زندگی

او با وجود عضویت در تیم ملی و حضور در اردوهای ویژه همچنان بیشتر وقت خود را در مجموعه های ورزشی جنوب شهر مانند استادیوم حمید سوریان و … و نه تنها در جنوب بلکه در کودکان تمرین می کند. . اهالی شهرهایی مانند اسلامشهر، نسیم شهر و ربات کریم را یکی از افراد محترم منطقه می داند: «جنوب شهر مهد کشتی ایران است، کجا بهتر از اینجا؟!» با بزرگانی چون «پژمان پشتم» تمرین کنید. “کارنا مایه مباهات است و با تلاش و حمایت خانواده ام به خصوص عموی نوید که همیشه همراهم بوده می توانم با حریفان ترک مانند “رضا کایلاپ” روبرو شوم. “میخایی لوپز” از کوبا و آرزوی شما را دارم. یک روز پیروزی المپیک »

من می خواهم آتش آنها باشم

او هر روز بیش از 6 ساعت در مجموعه های ورزشی مختلف تمرین می کند، در حالی که 2 سال است که به عنوان راننده اسنپ با ماشینی که از عمویش قرض گرفته است، بین ساعات تمرین و رفت و آمد از باشگاهی به باشگاه دیگر کار می کند. چیزی تا غروب آفتاب نمانده و هر لحظه بر تعداد خودروهایی که در خیابان محله ما می گذرند افزوده می شود. صدای تحقیرآمیز دعوای راننده با مسافرش برای پرداخت نکردن هزینه باقیمانده سفر به خیابان ها آمده است.

امیر محمد سرش را تکان می‌دهد و با لبخند می‌گوید: «من خودم را پشت فرمان راننده می‌بینم نه قهرمان کشتی!» تا جایی که بتوانم با مسافران صحبت نمی‌کنم و اگر کاری انجام شود، پس من. به مسافر حقوق خواهم داد.» می گویم: «آیا کار در اسنپ یک بازی حرفه ای هزینه دارد؟»

او پاسخ می دهد: “برای یک ورزشکار حرفه ای، علاوه بر اینکه ماهیانه حدود 40-5 میلیون مکمل مصرف می کند، باید زمان زیادی را به تمرینات روزانه اختصاص دهد، به نظر شما این کافی است؟! فردی که دغدغه مالی دارد.” دشوار است و به تلاش و انرژی زیادی نیاز دارد. “من می خواهم با توانایی و آمادگی جسمانی که در کشتی دارم، در آتش نشانی کار کنم.”

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما