بایرن 3-0 بارسا، بلوگرانا به لیگ اروپا سقوط کرد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ امشب در مراسمی تشریفاتی میزبان بارسا بود. برای آبی اناری ها اما این فینالی بود که برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید برنده می شدند. صعود بایرن به تیم اصلی نهایی شد و این تیم با چند غیبت مقابل بارسا قرار گرفت.

بارسا بازی را خوب شروع کرد و ضربه جوردی آلبا در دقیقه 7 اولین تهدید را ایجاد کرد اما مانوئل نویر از موقعیت خوب خود توانست توپ را مهار کند.

کمی بعد ضربه عثمان دمبله دروازه بایرن را به خطر انداخت.

در دقیقه 18 بازی، توماس مولر در رویارویی با تراشتگن قرار گرفت که توسط کمک داور به درستی با پرچم مواجه شد. دو دقیقه بعد بارسا نزدیک بود به گل برسد اما پاس دمبله به ممفیس با یک ضربه بی دقت از بیرون محوطه جریمه خراب شد.

بایرن مونیخ در دقیقه 27 بازی به آستانه زدن گل اول رسید. توماس مولر توپ را وارد دروازه کرد و روبرت لواندوفسکی در نهایت با بغل دستی به پایان رسید اما انگشتان تراشتگن همه چیز را خراب کرد و توپ به پای ستاره لهستانی برخورد کرد و سپس توسط آلبا خارج شد.

یک دقیقه بعد، آلبا با مصدومیت از زمین خارج شد.

حملات بایرن در نهایت در دقیقه 34 نتیجه داد و توماس مولر با ضربه سر لواندوفسکی گل اول بازی را به ثمر رساند. اگرچه آرایخو توپ را بیرون آورد، اما خیلی دیر شده بود و توپ در واقع از خط خارج شد.

بایرن نیز در دقیقه 43 گل دوم خود را به ثمر رساند. شوت فوق العاده از راه دور لروی سانه وارد دروازه بارسا شد و تراشتگن کاری نکرد که بایرن 2-0 پیش بیفتد. از طرف دیگر بنفیکا 2-0 از دینامو جلو افتاد تا بارسا را ​​حذف کند.

در دقیقه 47 بازی، لروی سانه در دو قدمی دروازه، پاس موسالا را به گل تبدیل نکرد تا بارسا با خوشحالی برای گل سوم دوید.

بایرن نیز در دقیقه 63 گل سوم را به ثمر رساند. آلفونسو دیویس از سمت چپ وارد دروازه شد و او را با جمال موسیالا به دروازه بازگرداند. در زمان ارسال به نظر می رسید توپ در حال عبور از خط بود اما در نهایت گل خورد.

بازی متعادل باقی ماند و بارسا با وجود حملات خود نتوانست فاصله را کم کند و بایرن با وجود اینکه تقریباً بی انگیزه بود، یک یا دو فرصت عالی را از دست داد تا بازی را 3-0 به پایان برساند. و بارسا با قهرمانی در گروه سوم راهی لیگ اروپا شد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما