نماینده نگره مریکا: ربستان دون ما نخواهد داشت

[ad_1]

نماینده دموکرات کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص ملاقات باید با ولیعهد سعودی گفت که آنچه مهم است، نتایج این جلسات است و باید به یاد داشته باشید که عربستان سعودی احتمالاً بدون رابطه دفاعی خود با ایالات متحده به عنوان یک کشور نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، «تام مالینوفسکی» قانونگذار دموکرات کمیته روابط خارجی برنامه مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با «اتاق خبر» شبکه سیانان با اشاره به ملاقات جو بایدن با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در جده گفت: این رئیس جمهور آمریکا بر عکس سلف خود، درباره مسوولیت ربستان سعودی و مسوولیت ولیعهد سعودی ابت ل مال اشقجی، روزنامهنگار کنترل ربستان .

این سیاستمدار دموکرات افزود: آیدن روش سلیحات اجمی ربستان سعودی را واهد رد. او در من سقرار رده و امیدواریم این رای ایان ن از وحشتناک و ونین اشد.

مالینوفسکی دربار انتشار س نجالی از آیدن نشان می دهد او مشت ود را ند، من ر میمنم مهم ربستان سعودی در این درگیری مانند متحد ما ملن است. در واقع، از هر جهت، آنها با بالا نگه داشتن قیمت طبیعی نفت، آسیب به ما، آسیب به مصرف‌کنندگان آمریکایی می‌رسانند و از این جنگ وحشتناک، خود را با روسیه همسو کرده‌اند. و ر میکنم مان ن را وارد ایالات متحده آمریکا در روابط با ربستان سعودی نشان می دهد.

این نماینده دموکرات کنگره آمریکا همچنین گفت: ما در این رابطه ابرقدرت داریم، نه ملتمس و من می‌خواهم مطمئن شوم که هر چیزی که در حاضر در آن بحث می‌شود، با امتیازاتی که عربستان سعودی برای اصلاح روابط خود با ما باید انجام دهد، شوم. از این موضوع ارج میویم. ایی ست ما از ربستان میواهیم.

مالینوفسکی افزود: اول اینکه، نها اید سهم ود رای ایجاد ات در ازارهای انرژی انجام دهنده. نها ا این ل ا انجام این ار ودداری ردهاند و من دنبال نتایج از این لسه ستم. در مورد وق ر، مهم نیست در این لسه مطرح ود. نچه مهم است، دوباره میویم نتایج است. رئیس مهوری ادر واهد ود مریکاییایی را مچنان ا ربستان ممنوعالخروج ستند، ادند. ا او واقعاً سعودیا را وادار واهد رد ا اصلاحات واقعی رای رد وق نان و اقلیتا در دار ا. و اد دا ام ربستان سعودی احتمالاً دون رابطه دفاعی در ایالات متحده آمریکا نوان ور وشتاود نخس

این سیاستمدار آمریکایی همچنین گفت: مسلماً ما برای عربستان سعودی و همسایه‌اش – امارات متحده عربی – برای کمک به آنها در دفاع از خود، بیشتر از انجام دادن کارها. و ما ارهای ادی م رای انجام دادهایم. و من فکر می کنم زمانی می توانم بگویم، ببین، اگر نمی خواهم به ما کمک کند قیمت نفت و گاز را کاهش دهد، اگر دیگر از حقوق بشر و مواردی که برای ایالات متحده آمریکا مهم است، این سامانه موشکی پاتریوت را دریافت نمی کند. را ما ویل دادهایم، نوعی در رق اروپا نها نیاز داریم. بانک نا نیاز دارد. و ما ور نامحدود از این نوع مایت از ایالات متحده آمریکا رخوردار نیستید.

مالینوفسکی : دوباره میویم اعتقاد من، انگیزه اصلی این است ما امنیت ربستان سعودی را مین نیم. ور دیگر نمی تواند. آهی اوقات در مورد ونگی مایل افتن عربستان سعودی روسیه اغتشاش نها موفق اشی! روسیه رار نیست ربستان سعودی مک ند. ن د ندارد در لیج ارس ن ند اهای نیروهای رای دفاع از میادین ن ربستان مستقر ند. ایالات متحده رار این ار رای نه انجام دهد.

این نماینده نگره مریکا : و من ر می نم این آرتی است اید ازی نیم. نگاه کنید، سوال کلیدی برای من در اینجا است که آیا ایالات متحده برای روابط ترمیم ما با عربستان سعودی می‌کند یا عربستان سعودی باید برای ترمیم روابط خود با ایالات متحده آمریکا پیش قدم شود؟ من ر مینم اید مورد دوم اشد. ما ارتای ادی داریم و اید از نها در ازی استفاده نیم. امیدوارم رئیس مهور از این سفر این نتایج را رد. اگر نین ود، من او اعتبار امل میدهم. اما اید در نتایج اشد، نه در مورد گزارشی لسات رف.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما