رسوایی در تورین؛ یووه و رونالدو قانون را دور می زنند؟

[ad_1]

چند روز پیش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که دادستان کل تورین ممکن است در چارچوب تحقیقات درباره جعل اسناد مالی یوونتوس از رونالدو سوالاتی بپرسد.

به نظر می رسد که رونالدو ممکن است اطلاعات یا دخالتی در مسائل مالی داشته باشد که نیاز به تحقیقات دادستانی دارد.

اکنون اخباری در رسانه های ایتالیایی منتشر شده است که حاکی از توافق محرمانه بین فوق ستاره پرتغالی و بانوی پیر است، اما دادستان هنوز پاسخی به این اسناد و شایعات نداده است.

بررسی یکی از مکالمات تلفنی حاکی از اسناد محرمانه ای است که اصولاً نباید وجود داشته باشد و از نظر مقامات قضایی ممکن است حاکی از جعل در ممیزی یوونتوس باشد.

مقامات دولتی همچنان به دنبال این سند طبقه بندی شده هستند که ممکن است به افزایش تقلب در سود مالی اشاره کند و گفته می شود برای اعلام ضرر سالانه 209 میلیون روپیه در حسابرسی های سالانه برای ایجاد درآمد تقلبی استفاده شده است. نه برای درآمد واقعی. ضرر 240 یک میلیون. او همچنین با استفاده از این سند دارایی خود را به جای ۲ میلیون یورو ۲۹ میلیون یورو اعلام کرد.

روزنامه تورینو کوریره مکالمه ای را در 23 سپتامبر 2021 بین فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی باشگاه و چزاره گاباسیو، مدیر قوه قضاییه منتشر کرد.

مکالمه این دو مرد به طور کامل بررسی شده و افسران قضایی مشاهده کرده اند که گاباسیو در حال توضیح است که به آندره آ آنیلی اطلاع داده است.

او از یک معامله جعلی صحبت می کند و ادعا می کند که نمی خواهد شکایت کند زیرا اسنادی که ایجاد می کنند کمک زیادی به ترازنامه مالی او نمی کند.

به نظر می رسد سند معروف مربوط به رونالدو، بازیکن سابق یوونتوس است که در تابستان این تیم را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست و دادستان های ایتالیایی برای یافتن آن به دفتر مرکزی یوونتوس و خانه گابیاسو رفتند.

مقامات دفتر دادستانی تورین در چند روز گذشته برای به دست آوردن شواهد بیشتر، شاهدان را مورد بررسی قرار داده اند.

این روزنامه مدعی است که هیچکس وجود این اسناد را تایید نکرده است و مائوریتزیو آریووانه که تابستان امسال به عنوان مدیر جدید یوونتوس انتخاب شد نیز گفت که از وجود چنین سندی و مکان آن اطلاعی ندارد. .

دادستانی اکنون دستور جمع آوری کلیه اسناد مالی، غیرمالی، بانکی و مکاتباتی مربوط به انتقال رونالدو به منچستریونایتد را صادر کرده است و تعداد مظنونان این پرونده را به هفت نفر رسانده است.

یوونتوس ظاهرا متهم به ارائه نادرست ارزش مالی فروش رونالدو به منچستریونایتد به مبلغ 15 میلیون یورو شده است. اما مقامات دولتی هنوز این سند محرمانه را پیدا نکرده اند و از آن برای اثبات آن استفاده می کنند و تحقیقات و بررسی های خود را ادامه می دهند.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما