نگاهی به تکامل سه نسل از هدفون های اپل با استفاده از تصاویر سی تی اسکن – Zomit

[ad_1]

در سپتامبر 2016، اپل به طور غیرمنتظره ای جک 3.5 میلی متری صدا را از آیفون 7 حذف کرد و هدفون تمام بی سیم و محبوب ایرپاد را معرفی کرد. این حرکتی بود که علیرغم انتقادها، بر محبوبیت هدفون های تمام بی سیم تأثیر زیادی گذاشت و به نوعی صنعت را احیا کرد. سالانه میلیون ها هدفون از این دست به فروش می رسد و اپل با هدفون های محبوب ایرپاد، حاکم بلامنازع بازار است.

در واقع می توان به نسل اول ایرپاد به عنوان الهام بخش طراحی بسیاری از هدفون های بی سیم و حتی ایرپاد پرو اشاره کرد و اکنون نسل سوم ایرپاد استاندارد نیز بر اساس همین طراحی ساخته شده است. اکنون تصاویر سی تی اسکن جالبی از نسل اول ایرپاد، ایرپاد پرو و ​​ایرپاد 3 منتشر شده است که ممکن است نمای کاملی از تغییرات آنها را نشان دهد.

تصاویر نشان می دهد که باتری داخلی بزرگترین قطعه مورد استفاده در نسل اول ایرپاد است که کل فضای ساقه بلند را اشغال می کند. در قاب گوشی، یک تراشه H1 مخصوص اپل و یک میکروفون در پایین وجود دارد. این زمانی است که شاهد تغییرات زیادی در ایرپاد پرو هستیم. در واقع، ایرپاد پرو اولین طراحی مجدد عمده هدفون های بی سیم اپل بود که این شرکت را مجبور کرد تا ساختار داخلی و محل قرارگیری قطعات را به طور کامل بازبینی کند. شاید واضح ترین تغییر محل قرارگیری باتری باشد.

در ایرپاد پرو، اپل ساقه بلند ایرپاد و طراحی کلاسیک هدفون را تا حد زیادی کوتاه کرد. اما به طور طبیعی، راه اندازی باتری برای نگه داشتن شارژ کافی در یک ساقه کوچک نیز می تواند یک مشکل بزرگ باشد. در تصاویر به وضوح می بینید که اپل برای مقابله با این مشکل باتری را در گوشی ایرپاد پرو قرار داده است. اپل همچنین اجزای مختلف PCB یا برد مدار چاپی را کوتاه کرد تا آن را کوچکتر کند. علاوه بر این، ایرپاد پرو دارای یک EQ تطبیقی ​​بود که به لطف میکروفون کاملاً جدید تعبیه شده در گوشی امکان پذیر شد.

ناگفته نماند که برداشتن باتری از پایه ایرپاد پرو به اپل این امکان را می دهد که سنسورهای لمسی فورس را در آن قسمت نصب کند و به کاربران این امکان را می دهد که ایرپاد پرو را برای توقف موقت موسیقی، تماس با سیری و موارد دیگر متوقف کنند. با این حال، به نظر می رسد اپل محل قرارگیری میکروفون های ایرپاد 3 را نیز نسبت به ایرپادهای اصلی تغییر داده و اکنون آنها را گسترش داده است.

همانطور که قبلا ذکر شد، نسل سوم ایرپاد استاندارد از طراحی ایرپاد پرو الهام گرفته شده است. اما قطعاتی از نسل اول این هدفون نیز وجود دارد. در واقع، این مهم ترین ارتقاء ایرپاد استاندارد از زمان عرضه نسل اول در سال 2016 است. این به این معنی است که هدفون جدید کوپرتینویی ساقه کوتاه تری دارد. اما برخلاف ایرپاد پرو، فاقد پد سیلیکونی است.

برخلاف ایرپاد پرو که اکثرا دارای ساقه های بریده نشده است، سی تی اسکن نسل سوم ایرپاد پر از اجزا و بسیاری از حسگرهای مشابه ایرپاد نسل اول را نشان می دهد. مانند ایرپاد پرو، باتری در کنار سنسور تماس پوست جدید قرار می گیرد. جالب است بدانید که تصاویر سی تی اسکن ذکر شده توسط سایت «اسکن ماه» ارائه شده است. این وب سایت محصولات پرطرفدار را تحت سی تی اسکن فهرست می کند تا ایده ای از نحوه طراحی و تولید آنها به دست آورد.

مقاله مرتبط:

این تصاویر در حالی منتشر می‌شوند که به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تغییرات زیادی در نسل بعدی ایرپاد پرو ایجاد کند. ایرپاد پرو جدید ممکن است طراحی گردتری داشته باشد که آن را شبیه هدفون های بی سیم اخیر بیتس می کند. اما اپل کار سختی برای تعبیه سخت افزار قدرتمند در یک شاسی گرد کوچک خواهد داشت.

علاوه بر این، گفته می‌شود که نمونه‌های اولیه ایرپاد پرو مجهز به سنسور مانیتورینگ دما برای نظارت بر دمای بدن کاربر از داخل گوش هستند که احتمالاً نشان می‌دهد که سنسور دمای داخل گوش با یک سنسور مشابه در گوش یکسان است. اپل واچ می تواند با هم کار کند. 8 سری. AirPods مبتنی بر ویژگی‌های سلامت محور است و همچنین از حسگرهای حرکتی برای نظارت بر وضعیت کلی کاربر استفاده می‌کند و در صورت بروز هر مشکلی برای کاربران اعلان ارسال می‌کند. علاوه بر این، ادعا می شود که ایرپادهای آینده می توانند به عنوان سمعک استفاده شوند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما