وضیح لیس دربار دیمی ودن ویدیوی درگیری در میدان رهار

[ad_1]

در پی ویدیویی از درگیری و نزاع در میدان مرکزی میوه و تره‌بار پایتخت که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است، رئیس پلیس پایتخت پایتخت اعلام کرد که نزاع مربوط به خردادماه بوده و درپی آن پلیس ۱۶ تن از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کرده است. .

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلال موقوفه‌ای دراین باره گفت: چندی پیش تصاویری از درگیری در مرکز میوه و تره‌بار پایتخت در فضای مجازی منتشر شد، تصاویری که بازنشر زیادی در فضای مجازی منتشر کرد و در آن ادعا شد که این نزاع به تازگی رخ داده است. است. در الی ررسیای لیس نشان داد این درگیری مربوط به ردادماه امسال و اویر ن ازگی در ا.

وي اشاره به اين درگيري : به این موضوع مربوط به همان زمان درگیری در دستور کار ماموران پلیس پایتخت پایتخت قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو به محض اطلاع از این درگیری در همان تاریخ بررسی موضوع را بر عهده گرفت و سریعا به محل اعزام شدند که پس از حضور ماموران. در محل مشاهده د درگیری میان دادی از صبح و ارگران اغل در محل رخ داده است.

پلیس پایتخت تهران با بیان اینکه عاملان درگیری به محض مشاهده پلیس به سرعت از محل متواری شده و محل را ترک کردند ادامه داد: با همکاری مشترک میان پلیس و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ باید در محل انجام و تحقیقات برای شناسایی و انجام تحقیقات انجام شود. دستگیری املان اصلی این نزاع و درگیری در دستورکار رار ر.

موقوفه‌های با اشاره به تحقیقات ماموران برای شناسایی عامل اصلی این نزاع گفت: ماموران در تحقیقات خود هویت عامل اصلی این امر درگیری رای شناسایی قراردادها و اقدام به هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام دادند. در ادامه نیز با انجام عملیات پلیسی 16 نفر از عوامل اصلی درگیری راندن و به فرماندهی مقر منتقل کردند که این افراد در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کردند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با این اقدام مجرمانه سه باب مغازه نیز در این محل با دستور قضایی پلمپ شد، گفت: با توجه به تصاویری که در مورد انتشار آن لازم است توجه داشته باشید که این موضوع مربوط به خردادماه بوده و تنها تصاویر آن است. ازگی در ای مجازی منتشر شده است. بررسی این موضوع نیز در مان ایام در دستورکار رار ر و املان ن ناسایی و ازداشتند.

موقوفه‌ای در پائین با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، گفت: ماموران پلیس با مخلان نظم و به جد خواهند کرد و در این ماجرا نیز دستگیران شدند و با معرفی به مرجع قضائی، راهی زندان شدند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما