در گوشی جدید GPlus به زیبایی هرچه بیشتر سرعت دهید

[ad_1]

فناوری با سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت است. هر لحظه در جهان یک شگفتی است و همه ناممکن ها به نقطه عینی و امکان نزدیک می شوند. این در حالی است که در بخش گوشی های هوشمند، روند پیشرفت با سرعت زیادی ادامه دارد و برندهای مختلف لحظه به لحظه از محصولات مختلف خود رونمایی می کنند. آنچه باید دید رقابت و چالش های فراوان در بازار گوشی های هوشمند است. در این رقابت دو طرفه، برندها باید با تولیدکنندگان دیگر تعامل داشته باشند تا به طور مستمر محصولات بهتر و به روزتری را به طرفداران خود معرفی کنند.

گوشی های موبایل گیپلاس از زمان رونمایی از اولین مدل و ورود به بازار همواره با تکیه بر طراحی مدرن و امکانات فنی مناسب توانسته نظر طیف وسیعی از سلایق را به خود جلب کند. سهم بازخورد طرفداران این برند و بازار آن نیز معتبر است.

همانطور که می دانید سرعت نمایشگر یکی از موارد مهم برای یک گوشی هوشمند است و اگر عنصر زیبایی به این ویژگی اضافه شود، می توانید ترکیبی جذاب و کارآمد را مشاهده کنید که حس هر کاربری را درگیر می کند. گوشی سریعتر و متفاوت جیپلاس مدل Z10 رونمایی شد و در ماه دسامبر وارد بازار شد. این گوشی نشانه بلوغ محصولات دیجیتال این برند است و می توان آن را پرچمدار جی پلاس در سبد محصولات خود دانست. Z10 با زیبایی خیره کننده، طراحی مدرن و سخت افزار قدرتمند، پکیج کاملی است که می تواند با انتخابی موثر خیال کاربر را راحت کند. از منظر سخت افزاری، اگر به Z10 نگاه کنیم، چیزهای خوبی را می بینیم که آخرین محصول GPlus را چند قدم به جلو در توسعه سوق داده است.

Z10 نوید حضور یک گوشی پرسرعت و قدرتمند در بازار ایران با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه، دوربین چهارگانه، پردازنده 8 هسته ای و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را می دهد که از نظر کیفیت با همتایان خود فاصله زیادی دارد. . ، زیبایی، سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسب. زمان زیادی طول خواهد کشید.

صفحه نمایش Z10 از فناوری سوراخ پانچ برای قرار دادن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به صورت بدون حاشیه استفاده می کند. دوربین های چهارگانه Z10 از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسل (الترا واید) + 2 مگاپیکسل (عمق سنج) + 2 مگاپیکسل (ماکرو) تشکیل شده اند که به هوش مصنوعی نیز مجهز هستند. از دیگر ویژگی های مهم Z10 می توان به طراحی ارگونومیک بدنه آن اشاره کرد که با قرار دادن حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور، حس بهتری را در حین استفاده به کاربر القا می کند.

تلفن همراه Z10 با ضمانت 24 ماهه پردازش رسانه ای، آرامش خاطر را برای لذت بردن از خدمات پس از فروش با کیفیت به کاربر ارائه می دهد. هم اکنون می توانید این گوشی را از طریق وب سایت GePlus، مراکز خرید معتبر موبایل و فروشگاه های آنلاین دیجیتال تهیه کنید.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما