دانشگاه آتاتورک – گروه دبیری هنر

علاقهمندان به یادگیری نرمافزارهای معماری از جمله نرمافزار اتوکد میتوانند به آموزشهای گام به گام نرمافزار اتوکد مراجعه کنند یا با شمارههای 22706967 و 22706966 جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند. بیشتر شرکتهای معماری و نقشه کشی از اتوکد به عنوان نرمافزار اصلی طراحی و شمارهی یک برای ترسیماتشان استفاده میکنند. طراحی سایت معماری می تواند یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از معماران به شمار آید؛ چرا که ساخت یک وب سایت معماری خوب می تواند در پیشرفت کسب و کار شما، بسیار موثر باشد. یکی از نکات تخصصی در تحلیل سایت معماری، SLP است. به همین منظور پشتیبانی معماری دی ال در طول ایام هفته بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما همراهان گرامی است. اغلب نرم افزارهای مهندسی عمران از فایلهای اتوکد پشتیبانی میکنند. سایت معماری دی ال با استفاده از تجربیات چندین ساله مدیران و افراد ماهر درون مجموعه، به تناسب خواستههای مخاطبین و مراجعهکنندگان، آغاز کننده نسل جدیدی از سایتهای اینترنتی خدماتی با تمرکز ویژه بر فروش و ارائه مقالات و پروژههای معماری همچون طراحی پروژه معماری اعم از پروژه معماری ( آموزشی، فرهنگی، درمانی، تجاری و اداری، ورزشی، اقامتی و گردشگری، مسکونی و چند منظوره) پاورپوینت معماری، رساله و تحقیق و پایان نامه معماری، آموزش معماری ( آبجکت و نرم افزار، آموزش اسکیس، آموزش تریدیمکس، آموزش فتوشاپ در معماری و ارائه فایلهای آماده داخلی ) مقاله معماری (دکوراسیون داخلی، طراحی نما ساختمان، سبکهای معماری، مصالح ساختمانی، طراحی شهری، دروس معماری و نمونه های موردی) به کاربران خود ارائه می دهد.

سوالات کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی

فرآیند ساخت وبسایت را با ایده ای درباره اینکه چه حوزه ای را می خواهید انتخاب کنید و قصد دارید چه محتوایی را در وب سایت خود داشته باشید، آغاز کنید. کاربران وقتی ببیند تمام عکس ها و ویدیوهایی گذاشته شده در سایت از پروژه های خودتان است صد در صد علاوه بر اینکه اعتماد می کنند هیچ شک و تردیدی در انتخابشان بوجود نمی آید و حتما از خدمات شما استفاده می کنند. پس در تهیه ی عکس و فیلم از پروژه ها ، اگر هم محصول دارید از محصولات کوتاهی نکنید تا سئو سایت به بهترین شکل انجام شود. ایجاد گالری از عکس های با کیفیت در مورد نمایشگاه ها و افتخاراتی که شرکت کسب نموده است. در طراحی سایت معماری شرکت های ساختمانی مهندسین ساخت و ساز میتوانند پروژه ی انجام شده یا در دست انجام و هم چنین پروژه های در حال افتتاح و.. اما ارائه محتوا به هر حال بخشی از کار خواهد بود، خواه وب سایتتان را شخص دیگری بسازد یا خودتان آن را بسازید.

حتی اگر سایتتان را خریداری می نمایید، بهتر است آموزش هایی را در این زمینه از صفحات دیگر به دست آورید. جالب است بدانید در این سایت تعداد 900 پروژه وجود دارد که در 60 دسته طبقه بندی شده اند. امکاناتی که در هر سایت معماری وجود دارد ممکن است با دیگر وب سایت ها متفاوت باشد ولی به صورت کلی یک سری عوامل در ایجاد یک طراحی مناسب برای سایت شما از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. بخش املاک همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و این به دلیل هزینه های زیادی است که در این زمینه صرف می شود، بنابراین شما به عنوان یک فردی که در این امور می خواهید رتبه ی خوبی خلق نمایید و به قول معروف حرفی برای گفتن داشته باشید، باید یک سایت معماری با طراحی خاص را برای خود ایجاد دبیری هنر نمایید. سطح ترافیک هر سایت، به وسیله ی موتورهای جست و جوگر بررسی می شود، هرچه میزان جست و جوی یک سایت بیش تر باشد و بتواند مخاطب بیش تری را به خود جذب و مدت زمان زیادی کاربر را درون خود نگه دارد، در واقع می توان گفت این سایت موفق عمل کرده است.

طراحی سایت معماری روشی موثر برای معرفی کسب و کارتان خواهد بود و با ایجاد المان هایی خلاقانه بر روی آن می توان فضایی کاربر پسند را ایجاد نمود تا مخاطبان زیادی برای دریافت اطلاعات به این سایت مراجعه نمایند. ساخت یک وب سایت معماری موفق، تاثیر فوق العاده ای بر روی کسب و کار شما خواهد گذاشت و باعث پیشرفت در کارتان می شود. از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت خوب می توان به ارائه خدمات و محصولات آن اشاره نمود، چرا که هرچه صفحه ی معماری جذاب و پربار تری را داشته باشید قطعا مخاطبان بیش تری هم خواهید داشت. سطح ، ویژگی ها / محدودیت های کلیدی ، قرار گرفتن در معرض عناصر. Archi دارای طراحی زیبا و مجموعه ای از ویژگی ها است تا وب سایت شما را از دیگران متمایز کند. از دیگر ویژگی های یک سایت خوب به روز شدن به موقع آن است، هم چنین استفاده از رنگ ها، فونت و سایز متاسب، می تواند اثر بخشی خوبی را برای سایت معماری شما داشته باشد؛ چرا که کاربر در نگاه اول، طراحی صفحه ی شما را می بیند و اگر ظاهری جذاب نداشته باشد دیگر به محتوای شما نگاه نمی کند و صفحه را ترک خواهد نمود.

Archi دارای طراحی خیره کننده و مجموعه ای از ویژگی ها است تا وب سایت شما را از دیگران متمایز کند. تمامی فعالیت های 808 ترکیبی می باشد و این یعنی این مجموعه آموزش هایی را به صورت آنلاین و حضوری در سایت خود قرار داده است. اکثر کاربرانی که به دنبال طراحی دکوراسیون منزل و محل کارشان هستند با یک سرچ در گوگل سایتی که در این زمینه فعالیت دارد را پیدا کرده و با آن تماس می گیرند. برای این که سایت معماری شما از چنین عملکردی برخوردار باشد باید مطالبی را با چیدمانی مناسب در آن ایجاد نمایید، هرچه سادگی در خانایی محتوا بیش تر باشد، کاربر بیش تر سایت شما را برای کسب اطلاعات دنبال خواهد کرد. البته نباید فراموش کرد که دید کاربر حاضر در درون ساختمان نسبت به بیرون و اطراف سایت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی دیگر از مواردی که در این وب سایت ها بسیار حائز اهمیت است، داشتن نماد اعتماد بوده و کاربران با خیالی آسوده و با توجه به این نماد، خرید خود را انجام می دهند. بیش ترین هدف در طراحی یک سایت، کسب درآمد خواهد بود و برای یک سایت معماری هم به این شکل است، ولی سه دلیل مهم وجود دارد که بیش تر شرکت ها آن را حائز اهمیت میدانند و به شرح زیر خواهد بود.

در پایین صفحه چند سربرگ وجود دارد که اولی Model نام دارد و بقیه Layout نام دارند. اما این را باید بدانید که این موارد از ضروریات یک سایت خوب به شمار می آید و داستان اصلی، واقعیتی بوده که در پشت این طراحی وجود دارد و این طرح می تواند به سایت شما شخصیت ببخشد. محتوا را نباید دست کم گرفت، زیرا تولید محتوای خوب و مناسب به کار زیاد، چندین بار بازبینی و تکرار نیاز دارد. به گونه ای که محتوای آن به قسمت های کوچک تقسیم شود و شامل چند تیتر و زیر تیتر باشد تا افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. در غیر این صورت اگر بعد از نصب نرم افزار صفحه ای مشابه صفحه زیر باز شد. با قیمت 495 دلار، این اولین محصول اتوکد با قیمتی زیر 1000 دلار شد. همین اتفاقات باعث شد که تصمیم بگیریم جریان تئاتری پیادهروی اربعین را راه بیندازیم چون تأثیرگذاری آن را در جریان سریال حضرت یوسف دیدم و بنابراین تصمیم بر این شد که از عنصر تئاتر و سینما برای نزدیک کردن مودت و محبت بین ملتها جوامع اسلامی و جوامع بشری استفاده کنیم و البته به همین سبب بود که نمایشی را در عراق و سوریه به روی صحنه بردیم و همچنین در تونس نمایش ضد صهیونیستی با عنوان «وقتی به تکبر میرسی سقوط میکنی» را اجرا کردیم و باور کنید که مخاطبان تا چه اندازه متعجب و هیجانزده بودند؛ برخی گریه میکردند و زنان کِل میکشیدند.

البته این که گواهینامه ی شما هزینه بر و یا رایگان باشد تاثیری بر روی سئو ی سایت شما نخواهد گذاشت. سعی میکنم که به صورت متوالی و در هر روز یا یک روز در میان ، یک گزینه از منوی Express را کاربردی است در این قسمت توضیح دهم . ایجاد صفحه ای برای پروژه ها و پروژه هایی که انجام شده است. شما می توانید به سایت این شرکت ها مراجعه نمایید و صفحه ی خود را سفارش دهید و با دادن مبلغی خود صاحب یک وب سایت معماری شوید. امروزه شرکت های مختلفی این وب سایت ها را می توانند با بهترین طراحی برای شما اجرا نمایند. شما م یتوانید برای سفارش طراحی سایت از بهترین سایت ها مانند ژاکت سرویس برای راه اندازی یک سایت وردپرسی حرفهای استفاده کنید. امروز قصد دارم تنظیمات نرم افزار اتوکد را مورد بررسی قرار دهم با این تنظیمات شما میتوانید محیط کاری را با تناسب به کاری که میخواهید انجام بدهید تنظیم کنید. اگر میخواهید فرمان Dimension را برای دایره یا سوراخ اجرا کنید، اول باید یک نقطهی مرکزی داشته باشید. برای راه اندازی وب سایت معماری و صرفه جویی در هزینه ها (برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند یا افرادی که بودجه کمی دارند)، می توانید از آموزش بالا استفاده کنید.

در این صفحه همچنین می توانید بر روی دکمه افزودن جدید در بالا کلیک کنید، که از شما می خواهد فایل تم زیپ شده خود را در داشبورد وردپرس بارگذاری کنید. با توجه به این تصویر، نمای مدل به صورت دید از بالا (Top) بوده و جهت شمال (N) رو به بالا است. اگه نمی دونین Viewport چیه باید بگم Viewport دقیقا مثل قاب عکسی هست که این امکان رو میده بتونین از این قاب به مدلسازی که در محیط Modelspace انجام داده بودین نگاه کنین. اگر فقط فرمان های ترسیمی را بلد باشیم، نمی توانیم ترسیمات نقشه های ساختمانی را انجام بدهیم. هر گونه نکته و تجربه ی دیگر افراد، بسیار می تواند در رشد و پیشرفت شما موثر واقع شود به همین علت باید از تغییرات بازاریابی و دیگر راه های ارتباطی با مشتری مطلع باشید و البته هم اکنون بهترین گزینه می تواند داشتن یک سایت معماری خوب باشد. باید این نکته را هم متذکر شویم که کلیه محصولات با قیمتی مناسب و رقابتی، همراه با پشتیبانی قدرتمند و پاسخگویی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا خرید اینترنتی لذتبخش و امن برای عزیزان و دوستداران رشته معماری در سایت معماری دی ال رقم زده شود .

قالب آرکی را با 6 ماه پشتیبانی رایگان از ژاکت بخواهید. از جمله خدمات دیگر که ارائه می دهیم یک جلسه آموزش رایگان نیز در هنگام تحویل پروژه به مشتریان خود است، همچنین یک سال پشتیبانی رایگان وب سایت نیز به مشتریان خود ارائه می دهیم. ساخت یک سایت معماری و خلق وب سایتی موفق، به گونه ای است که کاربر می تواند به راحتی اطلاعات خود را از آن دریافت نماید. برای این که یک قسمت مربوط به پرداخت آنلاین می باشد، باید وب سایت معماری شما از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار باشد تا از حملات سایبری در امان بماند و مشخصات کاربران را حفظ نماید. یک سایت طراحی معماری باید دارای جذابیتی خاص و شکیل باشد و ایده های متفاوتی در آن خلق شود، تا در نهایت بتواند کاربر خود را به سمت خودش جذب نماید و مادام العمر مخاطبش را حفظ کند. طراحی وب سایت، علاوه بر ظاهری شکیل و زیبا باید دارای محتوایی مفید با نگارشی ساده و خوانا باشد تا مخاطب را خسته نکند و مطالب برایش لذت بخش باشد. تب پربازدید ترین مطالب هفته. بسته های قالب شامل بیش از 200 صفحه آماده استفاده است تا به شما در ایجاد وب سایت حرفه ای در کوتاه ترین زمان کمک کند.

نرم افزار اتوکد به اندازه ای قدرتمند است که حتی برا ی کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی بتواند با Object ها طرح های دو و سه بعدی را خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند و کاربردهای بی شمار این نرم افزار زمینه ساز اشتغال بخش عمده ای از کاربران کامپیوتر بوده و می توان این نرم افزار قدرتمند را به عنوان یک بنگاه اشتغال زایی حرفه ای معرفی کرد. وب سایت هایی در حیطه طراحی داخلی، معماری، صنعت، باغ، استودیو، نمایندگی، عکاسی، مشاوره، همکاری، آپارتمان، آشپزخانه، محصول، پورتفولیو یا هر موضوع دیگری، همه چیز با Archi امکان پذیر است. اگر شما در شرکتی کار میکنید که مجبور به داشتن استانداردی در طراحی است، ممکن است دیگر به تعیین کردن سبک ها نیازنداشته باشید. کسب و کار معماری شما پر از هزینه است، اما راه اندازی وبسایت از پرهزینه ترین ها نیست. طراحی صفحه ی معماری می تواند شما را یک پله به جلو هدایت نماید و با ساخت سایت می توانید محصولات خود را به دنیا معرفی نمایید، به گونه ای که با کم ترین هزینه می توانید فروشگاهی را برای خود بخرید و این فروشگاه می تواند علاوه بر فروش خدمات خوبی را به کاربران ارائه بدهد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سوالات کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی وب سایت خود باشید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما