(ویدئو) نی انگولین؛ وانی امزه و ران عاشق و رونا د!

[ad_1]

ویدئویی از انگولین ا مان مورچهوار ولکدار منتشر ده لاقه ادی ناردن در دارد. این ویدئوی الب از لحظاتی انگولین در ال نی است در ات وحش مانیونی واقع در ریقای نوبی رت ده.

ارش رارو، لسای انگولین در ارت رقانونی وحش اضای ادی دارند. نا نوان اچاق دهرین استاندار آن لقب رفته اند! سالانه .۷ میلیون انگولین از ار میوند. این موجودات انگیز ارهای وتی ندارند و نها دفاع نا ل وپ درآمدن و رکت ماندن است.

در انگولین در ال نا دیتسی نامی در منطقه ازت ده مانیونی در الازپروری دارد. او ملیاتی وسط ماموران از ارت رقانونی ات وحش نجات افت. وشبختانه در مانیونی، او وبی در الودی است و از ناهای او راوت د از ر ود لذت میرد.

در حالی که در دست شکارچیان غیرقانونی، این پانگولین‌ها به دلیل استرس، کم آبی و غذای بین می‌روند به لطف تلاش‌های مقامات حیات وحش آفریقای جنوبی این فرصت‌ها را برای زندگی پیدا می‌کنند.

نامی انگولین از راه میرسد، اختصاص داده شده از انگولینای مجروح و مار رستاری میاد در نامی نا اندازه افی وی دند، انگولینها در اینجا نا این رست میود دوباره رها وند.

دیتسی در الاضر ازپروری است. نگامی او ات وحش رها میود وسط م نظارت میود. این نها مک میند ا درک ری از رفتار او دا ند لاشای اظتی نده مک واهد رد. مام ارهایی رای مدیریت او انجام مود وسط ارگروه انگولین ریقایی انجام مود.

انگولینا وانات سیار ابی ستند و میوان سالانه میلیون ره را ورند. ول ان سبنده نها سانتی متر مرسد. مه انگولینها ا لسهای ساخته شده ده از راتین وشانده ده اند، ما مادها در ناخن انسان ن. ره سخت نها از ارچیان محافظت می کند را از رفتن از لسای سخت درمان.

انگولین سیار ران مت است. در سیا از ولکای این وان در snap نی استفاده میند و آدا رای ن اد است. در ن ال، وشت ن نیز در از ورها مصرف وراکی دارد. ا وجود وانین مایتی، میزان الای ار رقانونی انگولین اعث ده است این ونه انوری در ر انقرد.

وع ویروس رونا اعث د نام این انور متر دیده و نیده دهای سر آنها د. رخی معتقدند ویروس رونا از مورچهخوار ولکدار ا انگولین و در نهایت انسان منتقل ده اش.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما