درصد معادن ور است

[ad_1]

و اتاق ازرگانی ایران اظهار دا: درصد معادن ور است و ن

بهرام شکوری، عضو هیأت صنایع نمایندگان مجلس ایران، درباره اصلاح قانون معادن و طرح توسعه در کشور به ایلنا گفت: صنایع معدنی یکی از بخش‌هایی است که اگر حمایت کافی داشته باشد، می‌تواند جایگزین صنایع نفتی شود، ولی متأسفانه ترک فعل‌ها در این حوزه مانع است. این دف ده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح اصلاح قانون معادن که در تصویب مجلس شورای اسلامی است، گفت: اگر مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را داشته باشد، می‌توان تغییرات مثبتی در این حوزه امیدوار بود.

وی با انتقاد از روش اجرای قوانین معادن و ترک فعل‌هایی در این حوزه ادامه داد: عدم پذیرش پروانه بهره‌برداری از معادن توسط بانک‌ها به عنوان وثیقه و عدل اجرای صحیح نرم‌افزار حقوق دولتی معادن که سال‌هاست در وزارت خانه بلاتکلیف از مهمترین مشکلات صنایع معدنی با دولت است. دو معدن ناهمگنی در نار دیگر رار دارند وق دولتی نباید رای مه معادن

شکوری با اشاره به عدم راه‌اندازی پنجره واحد برای اخذ پروانه بهره‌برداری فعالین افزودن: با ایجاد پنجره واحد دیگر فعال برای گرفتن مجوز محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و انرژی اتمی نیاز به مراجعه به تمامی این سازمان‌ها ندارند و از مشکلات بسیار زیادی برخوردار هستند. راهاندازی این درگاه مرتفع واهد.

این ال نایع معادنی در اجرای ” رح اداستر ” : حقوق دولتی که از معادن دریافت می‌شود باید 5 درصد صرف توسعه معادن و روستاهائی شود که در نزدیکی معادن قرار می‌گیرد، اما این حقوق دولتی به عنوان بودجه دولت در نظر گرفته شده و به عنوان منبع درآمد دولت می‌شود و به جای اینکه در حال توسعه توسعه باشد. ود رج دولت و سری ودجه میود.

شکوری در دریافت حقوق دولتی معادن گفت: ۱۲ درصد از حقوق دولتی معادن باید صرفاً معادنی شود که ذخیره آن‌ها به پایان رسیده است، ۱۵ درصد از آن می‌تواند صرفه‌جویی در رفاه و تشدید روستاهای اطراف معادن شود، ۵درصد باید به فعالیت‌های بیمه‌ای معدنی برای تامین مالی کمک کند. وسعه اکتشافات و رید و ماشین لات اختصاص یافته محقق نشده است.

وی در ادامه طرح‌های حقوقی حقوق دولتی تشریح کرد: ۳ درصد از این حقوق هم برای آموزش به اعضای سازمان نظام مهندسی باید در واقع بهره‌وری را افزایش دهند.

وری : درصد معادن ور ل است و ن معادنی که محصولی با ارزش تولید بیشتری می‌کند، از پرداخت مالیات معاف مانند مواد معدنی می‌شود که کلوخه استخراج و با ارزش افزودن کنستانتره می‌شود نباید در تولید کنسانتره بیشتر تولید کند، بلکه باید از معافیت‌های بیشتر بهره‌برداری شود.

شکوری در بخش دیگری با اشاره به ستاد تنظیم سیاست راه‌اندازی‌ها در بررسی مشکلات و ارائه راهکارها از سوی فعالان ستاد راه‌اندازی سیاست‌گذاری فولاد، سرب، روی و … در جهت توسعه فعالیت‌های معدنی، ساماندهی تشکل‌های صنفی، بررسی مشکلات و ارائه راهکارها می‌تواند. در اهش مشکلات این وزه اثرگذار اشد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما