نوآوری برای آینده کاری ترکیبی

[ad_1]

تردیدها در مورد اینکه چگونه کارگرانی که از خانه کار می کنند می توانند سازنده باشند نیز از بین رفت. مطالعه آوریل 2021 توسط مؤسسه بیکر فریدمن در دانشگاه شیکاگو، برنامه‌های کاری از راه دور شرکت‌ها پس از کووید را بررسی کرد و رشد بهره‌وری پیش‌بینی‌شده 5 درصدی را برای اقتصاد ایالات متحده نشان داد. و یک نظرسنجی در دسامبر 2020 توسط PwC نشان داد که 34 درصد از کارمندان گفته‌اند که نسبت به قبل از همه‌گیری بازدهی بیشتری دارند، در حالی که بیش از نیمی از مدیران گفتند میانگین بهره‌وری کارکنان بهبود یافته است.

اکنون، یک اختلال به همان اندازه گسترده در قالب کار ترکیبی در جریان است: در حالی که برخی از سازمان‌ها کارگران را تحت فشار قرار می‌دهند تا به طور تمام وقت به دفتر بازگردند، بسیاری در حال آماده شدن برای یک وضعیت عادی جدید هستند که در آن کارمندان چند روز را در دفتر می‌گذرانند. کار از راه دور، با ترکیبی از جلسات و همکاری های مجازی و حضوری. نظرسنجی CNBC از مدیران منابع انسانی، مالی و فناوری نشان داد که تنها نیمی از شرکت‌ها از مدل کار ترکیبی در نیمه دوم سال 2021 استفاده خواهند کرد.

دنیز کاگلر، مدیر بخش استراتژی سازمان آمریکایی PwC می گوید: «من کار ترکیبی را یکی از کارهایی می بینم که شرکت ها باید به درستی انجام دهند. “ما باید دوباره اختراع کنیم که چگونه با هم کار می کنیم و اگر مدل هیبریدی را به درستی دریافت نکنیم، شرکت به همان اندازه مولد نخواهد بود. و در برخی صنایع، حتی یک تا دو درصد تغییر بهره وری می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.”

همه اینها در یک سناریوی تجاری اتفاق می افتد که در آن کارکنان بیشتر و بیشتری خواستار انعطاف پذیری مداوم در عواقب پس از همه گیری هستند. به عنوان مثال، طبق مطالعه آینده کار Accenture در سال 2021، 83٪ از کارمندان مدل کار ترکیبی را ترجیح می دهند. و شرکت‌ها گوش می‌دهند: آنها می‌دانند که انتخاب‌هایی که سازمان‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند، مهم خواهند بود، به‌ویژه که برای جذب و حفظ استعدادها در یک بازار رقابتی رقابت می‌کنند.

جف وانگ، مدیر ارشد نوآوری جهانی در EY می‌گوید: «در حالی که شرکت‌ها آماده می‌شوند تا از افراد در دفتر استقبال کنند، باید نیازها و انگیزه‌های کارمندان پیرامون کار و چگونگی تغییر و تحول آنها را بشناسند. اتفاق افتاده است.» شرکت‌ها می‌خواهند بهترین افراد را جذب و حفظ کنند، اما تقریباً همه می‌گویند که چیزی متفاوت از آنچه در قبل از کووید وجود داشت می‌خواهند.»

سازمان‌ها در سرتاسر جهان در تلاش هستند تا فرآیندهای مناسب، فناوری‌های نوآورانه و پشتیبانی رهبری را برای کمک به این لحظه قدرتمند اجرا کنند.

دانلود گزارش کامل.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما