شما می توانید با 299 هزار دلار در یک سالن ورزشی قدیمی دبیرستان زندگی کنید. نصف زمین بسکتبال است، نیمی خانه.

[ad_1]

هفته گذشته یک خانه مسکونی بزرگ به مساحت 11000 فوت مربع، که در میان مزارع مزرعه در ویلکینسون، ایندیانا قرار دارد، وارد بازار شد. از بیرون اصلا شبیه خانه نیست.

اما آنچه در داخل خانه است، دنیای املاک و ورزش را در حال فروپاشی است.

نیمه زمین بسکتبال نیم خانه.

در فهرستی که در FC Tucker آمده است، می‌گوید: «این یک رفتار صادقانه به نیکی است. “فرصتی نادر برای ورزشگاه دبیرستان خودتان.”

خبرنامه ورزشی:اکنون برای به‌روزرسانی‌های روزانه که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، ثبت‌نام کنید

بله، این “خانه” که در 3.6 هکتار قرار دارد، سالن ورزشی دبیرستان ویلکینسون سابق است که در سال 1950 ساخته شده است. وضعیت تجاری آن به مسکونی تغییر یافته است و خانه به فضایی با چهار اتاق خواب، سه حمام، یک اتاق عالی تبدیل شده است. آشپزخانه بزرگ، اتاق بازی و موارد دیگر.

این یک پیشنهاد ملکی عجیب و غریب، فقط در بسکتبال دیوانه در ایندیانا است. خانه فقط هشت مایل از باشگاه ورزشی در نایتستون که در آن فیلم «هوزیرز» فیلمبرداری شده است فاصله دارد.

آشپزخانه خانه، که دارای کفپوش اصلی دادگاه افرا است.

روی ویلسون، نماینده لیست اف سی تاکر، گفت که این خانه برای مدت طولانی در بازار نخواهد بود. تلفن او در هفته گذشته دائماً وزوز می کرد.

او گفت که 20 بار نمایش داده شده است و سه پیشنهاد دارد و در انتظار فروش است.

در داخل، دارای نیم زمین بسکتبال با هدف اصلی و کفپوش اصلی افرا، حدود 6000 فوت مربع است.

در فهرست آمده است: «فضای نشیمن جدید با اتاق‌های بزرگ برای تعادل ساختمان اضافه شده است. این فضای زندگی بیش از 5000 فوت مربع است.

اتاق خواب مستر در سطح بالایی خانه قرار دارد.  آن سطح بالا به ورزشگاه نگاه می کند.

ویلسون، 71 ساله، سابقه ای با این خانه دارد. او در ویلکینسون به مدرسه رفت و در ورزشگاه فارغ التحصیل شد. او می‌گوید: «بسیار ضعیف» در آنجا بسکتبال بازی می‌کرد. همسرش معلم بازنشسته مدرسه است.

علاقه به خانه ویلسون را شگفت زده نمی کند. او گفت: “تاریخ، منحصر به فرد بودن، اندازه، جذابیت.” “و مقرون به صرفه بودن.” به هر حال، 11000 فوت مربع برای 299000 دلار معامله بسیار خوبی است.



[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.