مت و رو در ارخانه و ازار در است؟

[ad_1]

رارو– قیمت تیگو پرو در کارخانه یک میلیارد و 794 میلیون تومان است و خرید اقساطی این محصول از سیستم‌عامل‌های خود می‌تواند قیمت تمام‌شده را برای خرید با احتساب اقساط ۱۲ ماهه به مرز ۲.۵ میلیارد تومان داشته باشد. در ازار اد رخی روشندها و متری نسبت مت و رو ازار ادتن در میلیون میلیون ومان دو میلیارد است

مت و رو در ارخانه؛ میلیارد و میلیون

ونیکس و رو آخر دیماه ارسال یک میلیارد و میلیون ومان وسط مدیران خودرو رونمایی . ن مان سازمان مایت از مصرف کننده دلیل افن نبودن نوه متاری روش و رو را در رد. الا ماه از این موضوع مدیرانخودرو و رو رای میلیون و میلیون و ار ومان ا مت. مدیران‌خودرو تیرماه امسال در غالب طرح فروش اقساطی تیگو هشت پرو را پیشنهاد کرد که این طرح را باید به طور متوسط ​​۵۰ درصد از مبلغ خودرو انتخاب کرد، یعنی حدود ۸۹۷ میلیون تومان پرداخت و با طرح اقساط ۱۲ ماهه، یک میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان دیگر به این حساب پرداخت می‌شود. ارخانه اید واریز نند. این رتیب رید اقساطی و رو د سال دو میلیارد و میلیون ومان میورد.

مت و رو در ازار اد؛ داکثر دو میلیارد

مت و رو در ازار اد وسط رخی روشندها نزدیک دو میلیارد ومان اعلام مود. فروشنده تیگو هشت پرو با رنگ مشکی در تهران قیمت تیگو هشت پرو را یک میلیارد و 95 میلیون تومان در نظر گرفته است که این رقم از بالاترین نرخ‌های اعلام شده برای تیگو هشت پرو به‌شمار می‌رود. در سوی مقابل رخی از روشندها در ازار اد ا مت متری نسبت ارخانه اضر ردن این ودرو. مثل در ران مت و رو را میلیارد و میلیون ومان درنظر رفته. تولید خودرو رماه امسال مت و رو را در نمایندگی مدیران ود مدیران و اعلاست . با این آگهی‌های مربوط به تیگو هشت پرو نشان می‌فروشد، می‌توان فروشنده‌های رقم پیشنهادی خود را به قیمت اعلام شده کارخانه یعنی یک میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان رساند.

رقبای و رو در ازار

مت و رو در ازار ن میلیون میلیون ومان دود دو میلیارد ومان است. در این ازه دستم محصول دیگر رید و روش می شود؛ ورگوارد BX7، DS6، سوزوکی رندویتارا مونتاژ، ا سراتو و وندا النترا وارداتی. ورگوارد BX7 از ودروهای راساور است و یک موتور دو لیتری ریبا میلیون و میلیون ومان ومان روخته DS6 نیز یکی دیگر از خودروهای کراس‌اور موجود در بازار می‌شود با حجم موتور 1.6 لیتری و با قیمت تقریبی دو میلیارد تومان، می‌تواند یکی از رقبای تیگوی هشت پرو مطرح شود. سوزوکی راندویتار رین ار سال وسط ایرانخودرو مونتاژ د و الان بین خودروهای سدان موجود در بازار می‌توانیم، کیا سراتو و هیوندا النترا تولیدی را به‌خاطر نزدیک بودن ارزششان به قیمت تیگو هشت پرو، رقیب جدیدترین محصولات تولیدکننده‌های خودرو می‌سازیم. کیا سراتو اتوماتیک با دو موتور لیتری و قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد و هیوندا النترا تولیدی هم با قیمت یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان دیگر رقیب تیگو هشت پرو از نظر اقتصادی به‌شمار می‌رود.

مشخصات رقبای و رو

ودرو

مدل

م موتور

مت

ورگوارد BX7

?

دو لیتر

میلیارد و میلیون ومان

DS6

?

1.6 لیتر

دو میلیارد ومان

سوزوکی راندویتارا (مونتاژ)

?

دو لیتر

میلیارد و میلیون ومان

ا سراتو

?

دو لیتر

میلیارد و میلیون ومان

وندا النترا

?

دو لیتر

میلیارد و میلیون ومان

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما