(تصاویر) مردی که در یک خانه 8 زن دارد!

[ad_1]

در حالی که برای اکثر مردان چندهمسر زندگی در یک خانه با دو همسر بسیار دشوار است، مردی در تایلند با انتشار داستانی از زندگی با هشت همسر جوان زیر یک سقف در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران را شگفت زده کرد.

به گزارش فرارو، فردی به نام انگ دام سوروت هنرمند خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که در آن داستان خود را روایت می کرد به شهرت رسید.

او در این مصاحبه گفت که همسرانش با یکدیگر ارتباط خوبی دارند و همه آنها روابط خانوادگی صمیمانه ای دارند.

سوروت چگونه با همسرانش آشنا شد؟

نحوه آشنایی او با همسران جوانش نیز بسیار جالب است. در طول مصاحبه، سوروت فاش کرد که با همسر اولش، نونگ اسپرایت، در عروسی یکی از دوستانش آشنا شده است. او از او خوشش آمد و از او پرسید که آیا دوست دارد با او ازدواج کند؟

به همین ترتیب، وقتی همسر دومش نونگ ال را در بازار دید، در همان نگاه اول عاشق شد. با کمال تعجب، این زن علیرغم اطلاع از همسر اولش، با سوروت نیز موافقت کرد.

او در طول این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در بیمارستان آشنا شده است، در حالی که با همسر چهارم، پنجم و ششم خود به ترتیب در اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک آشنا شده است.

سوروت که از تمام محبتی که از شش همسر جوانش دریافت کرده بود ناراضی بود، در حالی که مادرش را تا معبدی همراهی می کرد، با زن دیگری به نام نونگفیل آشنا شد. وقتی پیشنهاد فیلم را داد، نتوانست نه بگوید.

این مرد با هشتمین و آخرین همسرش، نونگ مای، در تعطیلات خود در پاتایا آشنا شد. در کمال تعجب چهار نفر از همسرانش او را در این سفر همراهی کردند و او دوباره عاشق شد.

در گفت و گو با این شبکه تلویزیونی همه همسران وی به اتفاق آرا قبول کردند که او فردی بسیار مهربان و با ملاحظه است. همه همسرانش موافق بودند: او احتمالا مهربان ترین و با ملاحظه ترین مردی است که تا به حال دیده ایم.

او گفت: «او با ما آنقدر خوب رفتار می کند که ما چیزی برای جنگیدن نداریم.

بر اساس گزارش ها، سوروت در حال حاضر از همسر اول خود یک پسر دارد، در حالی که دو زن دیگر به زودی در انتظار فرزند هستند.

وقتی از او پرسیدند که چرا تصمیم گرفت با مردی که قبلاً ازدواج کرده بود ازدواج کند، همه زنان قبول کردند که دیوانه وار عاشق او شده بودند.

این زنان شایعه ازدواج برای پول با وی را تکذیب کردند و گفتند: همه اعضای خانواده من وظیفه دارند و همسرانم با انجام کارهای خانه یا فروش محصولات مختلف از مواد غذایی گرفته تا لوازم آرایش و صنایع دستی امرار معاش می کنند. آنها می اورند

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما