به‌روزرسانی‌های زنده: دومین متهم در دادگاه ماکسول معرفی شدن با اپشتاین را توصیف می‌کند.

[ad_1]

تصویردادگاه تورگود مارشال ایالات متحده در شهر نیویورک، جایی که متهم دوم صبح روز دوشنبه علیه گیسلین ماکسول شهادت داد.
اعتبار…استفانی کیت برای نیویورک تایمز

زنی با نام مستعار “کیت” روز دوشنبه شهادت داد که گیسلین ماکسول در 17 سالگی در لندن با او دوست شد و او را برای ماساژ جفری اپستین استخدام کرد که منجر به چندین سال رابطه جنسی با او شد.

خانم ماکسول دومین متهم از چهار متهمی بود که انتظار می‌رفت به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شود که اکنون در دومین هفته است.

کیت به هیئت منصفه گفت که خانم ماکسول نقش مستقیمی در ترتیب دادن ملاقات‌هایش با آقای اپستین، از جمله بردن او به اتاق‌های ماساژ، هماهنگ کردن سفرهای بین‌المللی او و در یک مورد، پوشیدن لباس «دختر مدرسه‌ای» به او داشت. آقای اپستین چای.

کیت شهادت داد که در سال 1994 با خانم ماکسول در پاریس ملاقات کرد و خانم ماکسول را “بسیار پیچیده و بسیار زیبا” یافت. او شماره تلفنش را به خانم ماکسول داد و وقتی هر دو به لندن برگشتند، خانم ماکسول تماس گرفت و او را برای صرف چای به خانه اش دعوت کرد.

کیت شهادت داد: «به نظر می‌رسید که او هر چیزی بود که من می‌خواستم». در آن زمان، کیت از مادر بیمار خود مراقبت می کرد و از داشتن یک “دوست جدید” هیجان زده بود، که به نوبه خود از ملاقات با او هیجان زده بود.

کیت به هیئت منصفه گفت که خانم ماکسول گفت امیدوار است کیت را به دوست پسرش، یک “خیر دوست” که دوست دارد به جوانان کمک کند، معرفی کند.

کیت به هیئت منصفه گفت، هفته‌ها بعد، خانم ماکسول کیت را به خانه‌اش دعوت کرد، جایی که آقای اپستین با شلوار ورزشی در اتاق نشیمن نشست. او از کیت خواست که “کمی به پای آقای اپستین فشار دهد تا نشان دهد چقدر قوی است.”

بلافاصله پس از آن، خانم ماکسول با یک درخواست فوری با کیت تماس گرفت، کیت به یاد آورد: آقای اپستین آنجا بود و ماساژور او لغو شد – آیا او می تواند پر شود؟

کیت به خانه خانم ماکسول رفت، جایی که آقای اپستین در اتاقی کم نور منتظر بود. کیت شهادت داد که او شروع به تماس جنسی با کیت کرد و آنها در طول ماساژ درگیر یک عمل جنسی شدند.

کیت گفت که همچنان چندین بار در سال با آقای اپستین و خانم ماکسول ملاقات می کند. او گفت که او از طریق تلفن با ماکسول در تماس بود و ماکسول اغلب موضوعات جنسی از جمله “تقاضای جفری” را مطرح می کرد.

کیت شهادت داد، یک بار خانم ماکسول از او پرسید که آیا کسی را می شناسد که ممکن است برای انجام یک عمل جنسی با آقای اپستین به آنجا بیاید، زیرا این کار برای او خیلی زیاد بود. گیسلین همچنین به او گفت که آقای اپستین از دختران «بامزه، جوان، زیبا» مانند کیت خوشش می‌آید و او «نیاز دارد حدود سه بار در روز رابطه جنسی داشته باشد».

کیت به هیئت منصفه گفت که آقای اپستین را در جزیره اش در لندن، پالم بیچ و نیویورک و جزایر ویرجین ایالات متحده ماساژ جنسی داده است و افزود که او با خانم ماکسول در پروازهای تجاری سفر کرده و برای او بلیط تهیه کرده است. او گفت که تماس آنها زمانی که او 30 ساله بود به پایان رسید.

یک بار، زمانی که کیت در خانه آقای اپستین در پالم بیچ اقامت داشت، چیزی را که او به عنوان “لباس دختر مدرسه ای” توصیف می کرد، روی تخت اتاق مهمانش پیدا کرد. وقتی از خانم ماکسول پرسید این برای چیست، خانم ماکسول گفت: “فکر کردم برای شما لذت بخش است که چای جفری را با این لباس بخورید.”

کیت لباس را پوشید و خانم ماکسول یک سینی به او داد. او آقای اپستین را در کنار استخر پیدا کرد. او به هیئت منصفه گفت که او با او رابطه جنسی آغاز کرد.

دادستان لارا پومرانتز از کیت پرسید که چرا این لباس را پوشیده است.

کیت گفت: “نمی دانستم چگونه نه بگویم.” “من قبلا هرگز به پالم بیچ یا فلوریدا نرفته بودم. نمی دانستم خانه کجاست. و مطمئن نبودم که باید ترک کنم یا نه، گفتم نه، یا عواقبی که انجام ندادن این کار چه خواهد بود.” “

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما