[ad_1]
آیا می خواهید افراد بیشتری به پست های شما در رسانه های اجتماعی دسترسی داشته باشند؟ یکی از راه های انجام این کار، تجزیه و تحلیل عملکرد از طریق ابزارهای مناسب است. تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی فقط به نفع شرکت های بزرگ و تأثیرگذاران محبوب نیست. اگر میخواهید یک اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی شوید یا افراد بیشتری پستهای شما را ببینند، باید از ابزارهای موجود بهترین استفاده را ببرید. در این مقاله، ابزاری را ارائه میدهیم که دادههای حساب رسانههای اجتماعی را جمعآوری میکند تا بتوانید در مورد تلاشهای خود تصمیمات ثابتی بگیرید.
تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
گوگل آنالیتیکس معمولا برای ردیابی ترافیک وب سایت استفاده می شود. با این حال می توانید از این ابزار برای پیگیری پیشرفت و عملکرد شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید. با Google Analytics، می توانید داده های مربوط به پلتفرم های ارجاع مانند شبکه های اجتماعی را ردیابی کنید. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که مخاطبان شما از یک وب سایت یا محتوایی که با استفاده از دکمه اشتراک گذاری به اشتراک گذاشته شده است، به صفحه شما آمده اند.
میتوانید Google Analytics را برای اندازهگیری ترافیک جستجو و دسترسی اجتماعی پیکربندی کنید. این ابزار به طور خودکار داده های منظم را جمع آوری می کند و پیشرفت شما را به سمت اهدافتان ردیابی می کند.
Google Analytics را رایگان برای اندروید و آیفون دانلود کنید
sociality.io
Socioality.io یک ابزار مدیریتی مفید برای کاربران مستقل شبکه های اجتماعی است. جدا از زمانبندی و انتشار، این ابزار به شما کمک میکند تا با تجزیه و تحلیل رقابتی به یک استراتژی خوب برای رسانههای اجتماعی برسید. این برنامه گزارش دهی به شما کمک می کند تا گزارشات همه حساب ها را در اسناد پاورپوینت و اکسل خروجی بگیرید. این گزارش شامل تجزیه و تحلیل دقیق طرفداران و دسترسی و تعامل است تا بتوانید استراتژی جذاب تری ایجاد کنید و عملکرد خود را بهبود بخشید. این به شما امکان می دهد داده ها را از صفحات نامحدود فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و توییتر مقایسه کنید. این اپلیکیشن دارای ویژگی هایی مانند نشانه های تاریخی و داده ها نیز می باشد.
نسخه مشترک Sociality.io را برای اندروید و آیفون دانلود کنید
اساسا
اگر می خواهید موفقیت رسانه های اجتماعی را تجسم کنید، Quintly یک ابزار عالی است. با این ابزار ساده تجزیه و تحلیل و نمایه سازی، می توانید کانال های شبکه های اجتماعی را ردیابی و مقایسه کنید. به این ترتیب، می دانید که به دنبال چه چیزی باشید و چه چیزی را بهبود ببخشید.
علاوه بر داده های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، این ابزار می تواند گزارش های رسانه های اجتماعی سفارشی را ارائه دهد. همچنین از ادغام داده های شبکه اجتماعی با سیستم های هوش تجاری مانند Google Big Query یا Tableau پشتیبانی می کند. شما می توانید از این اپلیکیشن برای تحلیل عملکرد خود در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و اسنپ شات استفاده کنید. این ابزار همچنین مجهز به تجزیه و تحلیل TikTok برای ردیابی لایک ها و فالوورها است.
جوانه اجتماعی
ردیابی دسترسی به پست های رسانه های اجتماعی برای درک اثربخشی استراتژی رسانه های اجتماعی ضروری است. Sprout Social ابزاری برای ارزیابی دسترسی اجتماعی است. همچنین امکان دسترسی به نظارت و تجزیه و تحلیل فوری در چندین کانال شبکه اجتماعی را فراهم می کند.
شما می توانید از این ابزار برای نظارت بر مشارکت شبکه های اجتماعی استفاده کنید. درمان دیگری که به شما کمک می کند محبوبیت کسب کنید. این برنامه همچنین به شما کمک می کند آخرین روندهای پلت فرم اجتماعی را درک کنید و در مورد صنعت بدانید. Sprout Social برای ردیابی کلمات کلیدی، هشتگ ها و تأثیرگذاران کلیدی در دو پلتفرم اصلی اینستاگرام و توییتر مفید است. علاوه بر این، یک ابزار گوش دادن اجتماعی دارد که امکان تجزیه و تحلیل تحقیقاتی تعاملات مرتبط با اجتماعی را فراهم می کند.
ناگفته نماند که با ترکیب تجزیه و تحلیل هشتگ با گزارش های صوتی، می توانید درک بهتری از دسترسی اجتماعی خود به دست آورید. ویژگی صندوق ورودی هوشمند این ابزار تمام یادداشت ها و پیام ها را با هم جمع می کند.
نسخه اشتراکی Sprout Social را برای اندروید و آیفون دانلود کنید
سوراخ کلید
این ابزار برای کمک به محاسبه اثربخشی پست های شبکه های اجتماعی طراحی شده است. این ابزار دارای تعدادی ویژگی ارزشمند است که بینش و برداشت و موقعیت جغرافیایی و تأثیرگذاران شناخته شده کسب و کار شما را ارائه می دهد. علاوه بر این، با کمک این ابزار می توانید به طور موثر داده ها را در توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب جمع آوری کنید.
یکی از ویژگی های اصلی این ابزار ردیابی هشتگ ها، URL ها و کلمات کلیدی است. با کار بر روی هشتگ ها و کلمات کلیدی، می توانید از طریق محتوای رسانه های اجتماعی خود به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. این ابزار همچنین به روز رسانی های فوری را نمایش می دهد که امکان ایجاد تغییرات را فراهم می کند.
نسخه اشتراکی Keyhole را برای اندروید و آیفون دانلود کنید
socialinsider
Social Insider به عنوان یک ابزار تحلیل رسانه های اجتماعی، از ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل عملکرد اجتماعی، گزارش، بینش رقبا و گزارش در مورد کمپین های مختلف در بستر شبکه های اجتماعی استفاده می کند. اگر چندین حساب در پلتفرم های مختلف دارید، می توانید از این ابزار برای سنجش عملکرد خود استفاده کنید. این ابزار همچنین معیارهای اجتماعی مانند دسترسی، برداشتها، سرعت تعامل یا تعامل، آمار، رشد فالوور و رتبهبندی پست را ردیابی میکند.
اپلیکیشن SocialInsider انواع ویوها یا هشتگ های پروفایل را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به قابلیتی به نام Index Execution مجهز شده است. شما می توانید از این ابزار برای تجزیه و تحلیل رقبا و تأثیرگذاران برتر در حوزه خود استفاده کنید. هنگامی که استراتژی محتوای آنها را کشف کردید، می توانید آن را با کار خود مقایسه کنید و فعالیت های خود را بر این اساس بهبود بخشید.
SocialInsider به اشتراک پولی نیاز دارد.
هوت سوئیت
این ابزار جامع تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای همه کاربران شبکه های اجتماعی مفید است. زیرا علاوه بر ایجاد داده های تحلیلی در شبکه های اجتماعی، امکان محاسبه ROI و سازماندهی محتوا و زمان بندی پست ها را نیز فراهم می کند. Hootsuite از فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، لینکدین و پینترست پشتیبانی می کند. با Hootsuite، میتوانید مشارکت را در همه پلتفرمها نظارت کنید، تعاملات خود را در رسانههای اجتماعی نظارت کنید، و پستهای رسانههای اجتماعی را روی پلتفرم سازماندهی کنید، همه از طریق یک برنامه.
دانلود Hootsuite برای اندروید و آیفون (رایگان و قابل اشتراک گذاری)
سوشالباکرها
Socialbakers پلتفرمی است که مجموعه ای از ابزارهای تحلیل اجتماعی را ارائه می دهد. قابلیت های پایدار این ابزار امکان اجرای نظارت کامل بر حساب های شبکه های اجتماعی را می دهد. با کمک این ابزار می توانید فعالیت و عملکرد خود را در سایت های مختلف ردیابی کرده و رقابت خود را ایندکس کنید. علاوه بر این، این پلتفرم یکپارچه از هوش مصنوعی برای موقعیتیابی مخاطبان هدف و کشف محتوای جذاب استفاده میکند.
به این ترتیب بهترین زمان برای پست کردن محتوا در هر پلتفرمی و نوع پستهای با مشارکت بالا را میشناسید. هنگامی که مخاطبان هدف را شناختید، می توانید استراتژی رسانه های اجتماعی خود را خودکار کنید. SocialBackers مانند سایر ابزارهای این مقاله به اشتراک نیاز دارد.
[ad_2]