(فیلم) محمدرضا گلزار از کودکی گفت; من شاگرد اول بودم

[ad_1]

بیوگرافی محمدرضا گلزاری

محمدرضا گلزار در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. گلزار دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش اهل تهران و خانه دار است. برادری به نام علیرضا مهندس عمران، خواهری به نام آتوسا مترجم آلمانی و برادر کوچک بردیا مترجم انگلیسی است.

گلزار چگونه بازیگر شد؟

محمدرضا گلزار در فروردین 1379 ایرج قدری کارگردان را در کافی شاپی در شهر خزر دید، به پشت میز او رفت و او را به اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد. اما ایرج قادری در پاسخ از او برای بازی در فیلم پرستار و سام دعوت کرد تا پس از مدتی آزمایش و پیش تولید گلزار در سال 1358 اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

محمدرضا گلزار اما بهرام بیضایی برای فیلم «لبه پرتگاه»، داریوش مهرجویی برای فیلم «مهمان مامان»، مسعود کیمیا برای فیلم «سربازان جمعه» و ابراهیم حاتمی برای فیلم «دعوت» بازی کردند. خیلی وقت ها به آستانه بازی در فیلم ها نمی رسید.

محمدرضا گلزاری

گلزار و حضور به عنوان مجری در تلویزیون!

محمدرضا گلزار در سال 1376 با برنامه رقابت محور به نام «برنده» به تلویزیون آمد. «برنده» کم حاشیه ای نداشت و با وجود حضور مردم، با حمایت همه جانبه صدا و سیما در رای دادن به پرمخاطب ترین برنامه رادیو به فعالیت خود ادامه داد.

انتشار فتوای آیت الله مکارم شیرازی در فضای مجازی سروصدا به پا کرد. یکی از مراجع تقلید از وی پرسید: مسابقه حضوری با عنوان مسابقه برد بزرگ از طریق شبکه سه سیما در حال پخش و پخش است. کمک هزینه (تا سقف 100 میلیون تومان) از فرصت های ارائه شده به میزبان و هر شرکت کننده، مبلغ جایزه اغلب کمتر از 5 میلیون تومان نمی باشد، شرط شرکت در این رویداد، خرید سوالات و پاسخ های صحیح برای آنها از طریق اپلیکیشن مخصوص است و در صورت صحیح بودن پاسخ ها، در مسابقه فشرده 4 نفر به مسابقه حضوری دعوت می شوند آیا این نوع مسابقه مجاز است؟ آیا شرکت در این نوع مسابقات مجاز است؟ “آیا شرکت کننده مالک قانونی جایزه است؟ می شود؟”

آیت الله مکارم شیرازی نیز پاسخ داد که «قمار است و کسانی که شرکت کنند صاحب جایزه نمی شوند».

برنامه پرمخاطب ارائه شده توسط محمدرضا گلزار در نهایت از شبکه Conductor حذف شد که برخی آن را آلودگی قمار خواندند. چیزی که هنوز برای سازندگان و طرفداران سرسخت «برنده» غیرقابل باور است.

واکنش جالب محمدرضا گلزار به بازی با مهناز افشاری

فعالیت گلزار در موسیقی

ربا از سال سوم دبیرستان با مخالفت پدر شروع به نواختن موسیقی کرد.

گلزار فعالیت موسیقی خود را به عنوان نوازنده گیتار با گروه آریان در سال 1356 آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای می نواخت. گلزار همچنین گروه دارکوب را با همایون نصیری و … در عرصه موسیقی راه اندازی کرد. سپس گروه رایزر (ریزر؛ مخفف رضا گلزار) را به عنوان فعال به ثبت رساند.

فعالیت گلزار در خوانندگی

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینما همواره علاقه خاصی به سایر رشته های هنری داشته و در زمینه های موسیقی، خوانندگی، بازیگری و مدلینگ فعالیت داشته است. او قبل از ورود به عرصه بازیگری در گروه آریون نوازنده بود و خوانندگی را نیز از اوایل دهه نود آغاز کرد. کنسرت های گلزار از سه چهار سال پیش شروع شد و این هنرمند هر ساله چندین کنسرت در تهران و شهرستان ها اجرا می کند.

فعالیت محمدرضا گلزار در عرصه ورزش

محمدرضا گلزار به ورزش های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی وجود دارد. به گفته محمدرضا گلزار از 6 سالگی والیبال را دنبال می کند.

محمدرضا گلزار از سال 83 کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن به صورت خیریه برگزار می شد اما در سال 86 به دلیل مشغله کاری از این تیم جدا شد. وی مربی بدنساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپرلیگ والیبال 87 به درخواست آقای شهیدیان بود.

بیوگرافی محمدرضا گلزاری

فعالیت گلزار در زمینه مدلینگ

محمدرضا گلزار به دلیل علاقه زیادی که به دنیای مد و مدلینگ داشت، در سال 1359 توانست به عنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود. او یکی از اولین مدل های تبلیغاتی در ایران بود که تصویرش روی بیلبوردهای تبلیغاتی ایکات بود. پس از اکران فیلم شام آخر در سال 1359، ایکات از رضا دعوت کرد و او در سال 1360 با این شرکت قرارداد بست. او همچنین به عنوان مدل برای شرکت های چرم کار کرده و شیرفروشان نیز فعال شده اند.

مشاغل مختلف گلزار

گلزار سرآمد انواع شغل هاست. او مدت کوتاهی مالک یک باشگاه زیبایی مردانه بود، بعداً یک رستوران انار راه اندازی کرد، سپس با یک برند مکزیکی به نام Eclipse روی لباس کار کرد.

اکنون دو فروشگاه دیجیتالی به نام Go Sport دارد که نماینده فرانسه هستند و یک مرکز برنزه سازی در دبی به نام “Sun Tint” دارد و شایعه شده که در حال ساخت و فروش برج است.

جالب است بدانید که گلزار 100 درس عربی و معارف را در کنکور گذرانده است، دروس معارف و دین را در دانشگاه تدریس می کرد و می گفت فردی بسیار مذهبی است.

حقوق میلیاردی گلزار

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 او را به یکی از گران ترین بازیگران ایران تبدیل کرده و برای هر فیلم به طور میانگین بالای 200 میلیون تومان دستمزد می گیرد.

محمدرضا گلزاری

محمدرضا گلزار در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

1398 رحمان 1400،
1398 ما همه با هم هستیم
آینه بغل 2017
سلام مبئی
2015 خشک و دروغ
2014 مادر قلب اتمی
دلم میواد
1390 زن ماه
1390 من و تو
1389 با شهرستان
1390 شیش و باشو
1389 دموکراسی در روز
1387 دو خواهر
2008 مثل اون شب
1386 مجنون لیلی
2007 موفقیت اساسی
بال کلاغ 1386
له
1385 آتش بازی
1384 شام عروسی
1383 گل برفی
1382 بوتیک
2002 سیزده گربه روی بام
ما
2002 چشمان سیاه
1381 زهر عسل
زیر شهر بالای شهر 1380
1380 بار
1380 شام آخر
1379 سام و نرگس

محمدرضا گلزار در چه کارهای نمایشی داخلی بازی کرده است؟

سو
1397 ساخت ایران 2,
عاشق
عشق 2014 بسته نیست
1390 ساخت ایران

محمدرضا گلزار مجری چه برنامه هایی بود؟

برنده مسابقه 1397 باشید

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما