سرمربی آلمانی اولین انتخاب برای جانشینی سولچر در منچستر

[ad_1]

کد خبر: 1791082/29

زمان: 15:17
1400/08/18

ملاقات: 818

منچستر ایونینگ نیوز مدعی است

در انگلیس ادعا می شود که رالف رنگنیک اولین گزینه برای هدایت منچستریونایتد در صورت اخراج اوله گونار سولچر است.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در هفته های اخیر عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشته است و در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر اخراج احتمالی اوله گونار سولچر به گوش می رسد. اسکای اسپورت روز گذشته در گزارشی مدعی شد با وجود باخت در دربی منچسترسیتی مقابل سیتی و ادامه نمایش ضعیف شیاطین سرخ، هیچ برنامه ای برای جایگزینی کادر فنی منچستریونایتد در دستور کار مدیران باشگاه قرار ندارد. سولشر فعلا به پست خود ادامه خواهد داد.

یونایتد در حال بررسی نامزدهای موجود برای جانشینی اوله گونار سولچر است، اما مدیران باشگاه تمایلی به اخراج سرمربی بدون برنامه احتمالی ندارند و این امر باعث می‌شود که آنها قطع رابطه با سولچر را دشوار کنند. این بازیکن نروژی دیروز برای استراحتی کوتاه به همراه خانواده خود به نروژ بازگشت و این آخر هفته به کمپ کارینگتون بازخواهد گشت تا برای بازی هفته آینده مقابل واتفورد آماده شود.

در اوج گمانه زنی ها در مورد آینده سولچر، منچستر ایونینگ نیوز مدعی شد که گزینه مورد نظر منچستریونایتد در صورت اخراج سولچر، رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی، که هدایت لایپزیگ و مدیر ورزشی سالزبورگ را برعهده داشت. او همچنین برای مدتی گزینه اصلی هدایت میلان بود، اما در نهایت استفانو پیولی جایگزین او شد.

در این گزارش آمده است که اگر رنگنیک سرمربی یونایتد شود، خرید دنیس زاکاریا، نوردی موکیله، دنی اولمو و ارلینگ اولاند را در اولویت قرار خواهد داد. او اولمو، هلند و موکیله را به خوبی می شناسد و فقط زکریا که در گلادباخ بازی می کند، هرگز با مربی آلمانی کار نکرده است.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما