آخرین بسته شدن کلینیک Vernon، ساکنان نگران دسترسی به مراقبت & Okanagan Globalnews.ca

مرکز کلینیک تنها درمانگاه در ورنون، بریتیش کلمبیا است، زیرا کلینیک Superstore در Anderson Way در 30 سپتامبر بسته شد و در 15 نوامبر نیز برای همیشه بسته خواهد شد.

جودی لندری، یک بیمار و پرستار بازنشسته از کلینیک استرلینگ، بیش از یک سال پیش به منطقه ورنون نقل مکان کرد و هنوز یک پزشک خانوادگی معمولی پیدا نکرده است.

لندری می گوید از شنیدن بسته شدن کلینیک استرلینگ واک این ناراحت است زیرا از زمانی که به منطقه آمده از خدمات آنها استفاده می کند.

«از همه دوستانم پرسیدم. لندری گفت همه پزشکان آنها پر هستند.

“من به دکتر نیاز دارم، وضعیت سلامتی من در بهترین حالت نیست و نمی دانم الان باید چه کار کنم. من در زمستان خوب سفر نمی کنم. من واقعا ناراحت هستم.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

به گفته وزارت بهداشت داخلی و اپراتورهای این کلینیک، تعطیلی به دلیل کمبود پزشک نیست، بلکه نیاز به کارکنان پشتیبانی بیشتر است.

کریس سیمز، مدیر اجرایی عملیات کلینیک شمالی اوکاناگان، گفت مکان‌های مختلفی وجود دارد که ساکنان ورنون هنوز می‌توانند به مراقبت‌های اولیه دسترسی داشته باشند.

4:45 اختیارات تجویز داروسازان انتاریو افزایش یافت

“همیشه از طریق پزشکان خانواده و پرستاران در دسترس است. مرکز مراقبت های اولیه و فوری ورنون نوبت می پذیرد. سیمز گفت، اگر نیاز شما یک نیاز 12 تا 24 ساعته است، مکان خوبی برای رفتن است.

“برای هر نیاز فوری، ما اغلب توصیه می کنیم به بخش اورژانس مراجعه کنید تا ویزیت شوید. علاوه بر این، ما یک خط 811 Healthlink داریم که می توانید به خدمات بهداشتی و درمانی متصل شوید. می توانید با پرستار 811، متخصص تغذیه، متخصصان ورزشی، داروسازان و حتی در برخی موارد با پزشکان تماس بگیرید.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

علاوه بر این، داروخانه‌ها می‌توانند در مورد شارژ مجدد منظم و اضطراری، داروهای ضدبارداری و برخی داروها که می‌توانند تا ۲۱ بیماری جزئی را درمان کنند، کمک کنند.

در حال حاضر روند

  • ایالات متحده عکس ها و ویدئوهایی را منتشر می کند که نشان دهنده افزایش “هشدار” حملات هوایی چین است

  • ترودو می گوید خروج از برنامه بازنشستگی کانادا در آلبرتا صدمات «غیرقابل انکار» ایجاد خواهد کرد

ما می توانیم خیلی بیشتر از یک سال پیش انجام دهیم. قبل از اینکه یک ساعت و نیم یا چند ساعت در صف بمانید، با داروخانه خود تماس بگیرید و ببینید که آیا آنها می توانند به شما کمک کنند و در زمان شما صرفه جویی کنند.”

1:55 بیماران اورژانس آلبرتا را به دلیل زمان انتظار ترک می کنند

در حالی که گزینه هایی برای رسیدگی به شکاف های مراقبت های بهداشتی در منطقه ورنون وجود دارد، برخی از ساکنان معتقد نیستند که کافی است.

او گفت: «با بسته شدن کلینیک، افراد زیادی با مشکلات روانی هستند که دیگر نمی‌توانند کمک دریافت کنند و من می‌دانم که با تعطیلی کلینیک یکی از این افراد خواهم بود.» سامانتا اسپرول ساکن ورنون.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

من مطمئن نیستم که بدون ارجاع بیشتر و نداشتن پزشک خانواده در حال حاضر از کجا می توانم کمک بگیرم.

Internal Health افزود که آنها از نزدیک با Sterling Walk-In Clinic کار می کنند تا درها را باز نگه دارند، اما صاحب کلینیک مثبت نیست که حمایت کافی برای ارائه مراقبت های تیمی مورد نیاز Vernon وجود داشته باشد.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما