(تصاویر) اشت سبزیجات نار لاشه انک ارتش روسیه

[ad_1]

انوادهای ساکن در ولیکا دیمرکا، سکونتگاهی از افراد معیت در منطقه

به گزارش فرارو، در این منطقه می‌توانم لاشه تانک‌ها و سایر خودروهای زرهی منهدم شوند که در جریان درگیری‌های سنگین در مراحل اولیه جنگ روسیه هستند که در ۲۴ فوریه در روسیه آغاز شد. لاشه ودروهای ر در اغا و مزارع اورزی، نواحی اطراف و دیگر سکونتگاها منطقه.

باردار ر لاشه واپیماهای نگی، انکا و سایر ات نگی ا میم دولت محلی از ن رفتند، اما مچنان دفت د ر.

لاشه انک متعلق به نیروهای مسلح روسیه وسط

سمنینوگ ا اشاره به اینکه درگیریا در مناطقی در ن زندگی است ما نوان انواده در انباری در نار آن ناه رفتیم. وا سرد ود. ا را آن وردیم و اجاق اشتیم، نابراین دو در ناهگاه ماندیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر خانواده، همسایه‌ها نیز در این پناهگاه ساکن هستند، اظهار داشتند: به دلیل نزدیک شدن ارتش روسیه و افزایش درگیری‌ها مجبور به ترک خانه‌های خود شدند. در مارس ماشین از اینجا ارج دیم. روز سربازان روسی وارد دند و در آنهای اینجا زندگی میردند.

سمنینوگ با بیان اینکه ارتش روسیه در هنگام ورود به منطقه سعی می‌کند خودروهای زرهی خود را در مزارع و باغ‌ها مخفی کند، گفت: تانک روسی در باغ خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند توسط نیرو‌های مردمی منهدم شدند.

وی با اشاره به اینکه آیا می‌شود تا مورد نظر در ۲۴ یا ۲۵ مارس منفجر است، اظهار داشت: برای حذف لاشه تانک از باغ‌هایشان به مراکز مربوطه مراجعه کرده‌اند، امانک این امکان وجود ندارد.

سمنینوگ با بیان اینکه خانه دو طبقه و زیرساخت‌های آنجا به دلیل درگیری‌ها پس از خروج از خانه ویران شده است، گفت که در حال حاضر آن‌ها در یک خانه اجاره‌ای در همان منطقه ساکن هستند.

وی ا ان این مچنان از اغات ود رای اشت سبزیجات و میوه

او : وقتی ن (لاشه آنک) نگاه مینیم، وحشتناک نظر میرسد. من را اد روزای اسنپن ن میاندازد. اد ن روزا میافتیم نمیدانستیم نده ایم ا نه.

سمنینوگ اشاره به اینکه رزوی ازسازی آنهای را آنه ویران

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما