معرفی بهترین سایت های آپلود فایل رایگان ✅ 23 سایت برتر آپلود فایل L وبکیما

و بهترین قسمت سایت Buxinside برداشت بلافاصله حداقل 2 دلار از حساب از طریق Paypal، Payza و Bitcoin است. این ثبتنام فقط برای این است که لینک فعالسازی حساب کاربری برایتان ایمیل شود. اگر این موضوع برایتان مهم است و میخواهید ایمیلتان را از این پیامهای تبلیغاتی خالی نگه دارید، از وبسایت 10MinuteMail استفاده کنید. این وبسایت همانطورکه نامش نشان میدهد، آنلاینبودن وبسایتهای مختلف را نشان میدهد. پیش بینی یک روزه، هفتگی و 30 روزه را دانشگاه نشان می دهد. این سایت مانند دیگر سایت ها اطلاعات هواشناسی مربوط به کشورها را در اختیار کاربران قرار می دهد.از دیگر امکانات این سایت اخبار تصادفاتی است که در راه های مختلف جاده ای اتفاق می افتد می باشد. تصاویری از تغییرات هواشناسی، تصاویر ماهواره ای از کره ی زمین و اخبار جوی مناطق مختلف را نشان می دهد. سایت هایی که معرفی کردیم از سایت های معتبری هستند که هواشناسی را به زبانهای مختلف نشان می دهند. حتما در فیلمهای اکشن دیدهاید که شخصی فقط با زدن کلیدهای روی صفحهکلید، کد خاصی را در محیطی شبیه به سیستمعامل DOS با فونت سبزرنگ مینویسد و کامپیوتری را هک میکند. تروی هانت، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت، تخصص خاصی در امنیت اینترنتی دارد.

دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی

گرافیستها همیشه ابزارها و منابع خاصی دارند که به آنها کمک میکند بنرهای تبلیغاتی یا تصاویر خارقالعادهای را در زمانی کوتاه خلق کنند. مهم نیست که از چه مرورگری استفاده میکنیم؛ زیرا همه ما پوشهای از وبسایتهای دلخواهمان داریم که یا برایمان کاربردی هستند یا برای گذراندن زمان و تفریح یا آموزش و یادگیری به آنها سر میزنیم.بد نیست بدانید که درحالحاضر، بیش از ۱٫۷۵ میلیارد وبسایت وجود دارد؛ پس هرچه هم که در اینترنت گشتوگذار کرده باشید، امکان ندارد همهی وبسایتهای جذاب و کاربردی را دیده باشید. اگر پروژهای دارید که قصد دارید انجام شود، شما کار درخواستی خود را در قالب یک پروژه ثبت میکنید و فریلنسرها پیشنهاد مبلغ و زمان اجرای پروژه را به همراه توضیحاتشان روی آن ارسال میکنند. اگر با حوزهی گرافیک آشنا نباشید، احتمالا با دیدن بنرهای تبلیغاتی زیبا تصور میکنید که طراح آن بنر ساعتها برای طراحی تکتک اجزای آن زمان گذاشته است؛ اما واقعیت احتمالا چیز دیگری است. اما به نظر من ، تعداد 150000 عضو در این سایت ، دلیل محکمی برای اعتبار این سایت است. اما در سایت قسمت های مختلفی وجود دارد.

در سال 1360 تاسیس شده است.

کارلنسر یکی از سایتهای فریلنسینگ و دورکاری در ایران است که پروژههای مختلفی در بسیاری از زمینهها مانند تولید محتوا، طراحی سایت، برنامه نویسی، طراحی گرافیک، سئو، تایپ، ترجمه، مدیریت پیج شبکههای اجتماعی و… LiveDrive نام یکی دیگر از سایت های آپلود رایگان می باشد که از سال 2008 در حال فعالیت است. اگر برایتان سؤال بود که ازنظر دیگران چند سال دارید، کافی است عکس سلفی از خودتان در وبسایت How-Old آپلود کنید. این دانشگاه در سال 1360 تاسیس شده است. تاثیرگذارترین ویژگی نرم افزار اندروید اسپن تعداد ورزشهایی است که پشتیبانی میکند. شما می توانید هواشناسی هفتگی را در این سایت پیگیری کنید و از دیگر مزیت های این سایت قرار دادن برنامه هواشناسی سایت در اختیار کاربران برای آیفون و اندروید می باشد. اپلیکیشن خبری اندروید «برترینها»، با بیش از 500 هزار بار دانلود جزو یکی از برترین و پرطرفدارترین خبرخوان های اندروید محسوب میشود. در این بازی، در یکی از نقاط جهان بهکمک گوگل Street View ظاهر میشوید و باید تشخیص دهید که کجای کرهی زمین قرار دارید. همچنین مانند دیگر سایت ها نقشه ی هوایی از کشور و نقاط مختلف آن به کاربران نشان می دهد. این سایت وضعیت آب و هوایی کشورهای مختلف را به همراه پایتخت آنها نشان می دهد.

می توانید شهر و یا کشور دلخواهتان را که میخواهید از شرایط آب و هوایی آن مطلع شوید را در کادری که برایتان مشخص می کند جستجو نمایید. در هر کدام از آنها می توان پیش بینی هواشناسی را بصورت نقشه ی هوایی(رادار) نیز مشاهده کرد. میزان دمای کنونی هر شهر را روی نقشه نشان می دهد. وبسایتی تعاملی است که نقشهی سهبعدی بادهای کرهی زمین را بهصورت لحظهای نشان میدهد. وی وبسایتی با نام Have I Been Pwned راهاندازی کرد که در آن، میتوانید ایمیلتان را وارد کنید تا با جستوجو در اطلاعات فاششده از هکهای بزرگ تاریخ ازجمله هکشدن لینکدین، ادوبی، مای اسپیس، تامبلر و چندین سایت معروف دیگر، از افشای اطلاعاتتان مطلع شوید.? گوگل از جمله سایتهای جهانی و محبوب میان مردم دنیا می باشد که اطلاعات آن برگرفته از اطلاعات دیگر سایت ها می باشد.کافیست شهر یا کشوری که مدنظرتان میباشد را در کادر گوگل تایپ کنید تا گوگل اطلاعات مربوط به آن را به شما نشان دهد. این سایت درجه حرارت کنونی، میزان بارندگی، پیش بینی های معمول ، تصاویر زنده هواشناسی، دمای روزهای دیگر، اخبار و مقالات هواشناسی، پیش بینی وضع هوا بصورت هفتگی را نشان می دهد.

دانشگاه امیرکبیر

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما