کومان: من از دفاع از خودم خسته شده ام

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، بارسلونا فردا شب در دیداری بسیار حساس و مهم در هفته هشتم لالیگا میهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. بر اساس نتایج اخیر ، رونالد کومان ، بازیکن بارسا از برتری تیم اخراج شد و به نظر می رسد هر نتیجه ای غیر از برد مقابل اتلتیکو ، حکم اخراج او را امضا کند.

رونالد کومان ، سرمربی هلندی بارسلونا در نشست خبری قبل از بازی با اتلتیکو مادرید گفت: “در حال حاضر عدم تعادل در تیم وجود دارد. بازیکنان مهاجم در حال بهبود هستند. ما اثربخشی لازم را نداریم. اتلتیکو می تواند دروازه را بزند و آن را به گل تبدیل کند.” اینطور نیست. با این حال ، بازی فردا ممکن است متفاوت باشد. “

بهترین لحظات بارسلونا“آیا من باید به این سال پاسخ دهم؟ در حال حاضر به نظر می رسد که من طلاق گرفته ام. با این حال ، بهترین لحظه من امضای قرارداد با بارسلونا بود و بدترین لحظه نیز خروج لیونل مسی بود.”

به شهرت خود بی احترامی کنید“نیازی به پاسخ نیست. آیا شما اینطور فکر می کنید؟ ربطی به خوب یا بد بودن من ندارد و به رفتار من مربوط می شود. من نمی دانم به هر حال باید با مربی دیگری صحبت کنم” اگر کیف داشتم مسی پر از پول ، مسی و بازیکنان دیگری که می توانند به من کمک کنند ، همین الان اینجا بود. “

نمره شما در بارسلونا“من از دفاع از خودم خسته شده ام. هرکسی می تواند وضعیت باشگاه و تیم را تحلیل کند. ما تغییرات در باشگاه را پیش بینی کرده ایم.”

بازی حساس مقابل اتلتیکو“این سوال برای فردا است. همه می دانند که من به عشق این باشگاه اینجا هستم. من در شرایط سخت به اینجا آمده ام و هرکس نظر خود را دارد.”

آخرین بازی: “هیچ کس به من چیزی نگفت. درست است که رئیس امروز صبح اینجا بود ، اما وقتی او برای بازی آماده می شد ، با هم صحبت نکردیم. او به من چیزی نگفت ، اما در عین حال من مال خودم را دارم چشم و گوش. “و من متوجه می شوم که چه چیزی نشت می کند.”

مقابل اتلتیکو سخت است“فردا دو سبک مختلف با هم روبرو می شوند. اتلتیکو سال گذشته به خاطر شایستگی آن قهرمان شد. سخت است که به آنها فرصت بدهم. اتلتیکو توپ زیادی در اختیار ندارد اما در عین حال تیم بزرگی است.” ما سعی می کنیم در پاس آخر خوب عمل کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. ما باید گل بزنیم. “

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما