نقش «بند اسآباد» در ازار ودرو!

[ad_1]

رارو-این روزها بازار خودرو با حواشی ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کند، تغییر در نحوه قرعه کشی شروع این حواشی بود، چرا که برخی اخبار حکایت از رخنه اطلاعاتی برخی از دلالان در سیستم قرعه کشی و تغییر نتایج وجود دارد. در این رابطه ر از رسانه «بند اس اد» در ازار ودرونمایی ردند.

نوشته دیگر: سایت شرط بندی: آغازی نو در دنیای پیش‌بینی و شانس

به گزارش فرارو، کار‌هایی که این باند طی این مدت در بازار خودرو انجام شد، حتی صدای وزیر صمت را نیز درآورد، فاطمی امین در مورد این باند گفته بود: «من هم نام باند عباس آباد را شنیده ام، اما اینکه کجای عباس آباد است. الیت مینند اید ررسی ود. ا ما نظارت ر میوانیم این مسائل را ل وفصل نیم.»

بر اساس اخباری که تا به حال پیرامون عملکرد این باند در رسانه‌ها منتشر شده است، علاوه بر دسته‌بندی نتایج قرعه کشی خودرو، این باند با تشکیل کانال‌های متعدد تلگرامی از قرعه کشی خودرو تماما دفاع کرده و با آگهی‌های خرید حواله قرعه کشی در این زمینه بازار. ودرو را نوعی ریخته است. ال اید دید در نهایت سرنوشت اند اس اد ا واهد انجام شد.

نقش «بند اسآیاد «در ازار ودروریشه ل نین اندهایی را اید از ن رد
ربد اوه ارشناس ازار ودرو در و ا راروبا اشاره به شکل اقتصادی «بند عباس‌آباد» و یا سایر دلالان در بازار خودرو نه دلیل، بیان می‌کند: ما در تمام بازارهای کشورمان طی یک دهه اخیر چنین باندهایی را شاهد بودند، نمونه‌ای از این موضوع سلطان سکه و دستیارش بود. بود، هر زمانی که او را اعدام کردند، حدود سه میلیون تومان بود، اما در حال حاضر بیش از پانزده میلیون تومان است، یعنی بیش از 5 برابر شده است، بعد از اعدام سلطان سکه دیگر دلالی در بازار سکه وجود ندارد. ?

وی افزود: در بازار خودرو نیز چنین وضعیتی حاکم است و تا زمانی که ما بسترهای لازم برای فعالیت دلالان و سفته‌بازان را فراهم کرده‌ایم، طبیعتاً باند عباس‌آباد و یا سایر دلالان در بازارهای سرمایه‌گذاری حضور پیدا می‌کنند، بنابراین برای من جای تعجب ندارد که وضعیت بازار خودرو را نشان دهد. نین وضعیتی دچار ود، از سوی دیگر ا ر و ند و رخورد،

اوه : ا مانیکه دولت در نعت ودرو میند و رعه چه به صورت متشکل و سازمان یافته و چه به صورت متفرقه، بنابراین دولت باید در سیاست گذاری های اقتصادی خود نظر کند، در غیر این صورت وضعیت بازار خودرو از این هم وخیم تر خواهد شد.

این کارشناس صنعت خودرو اضافه‌کرد: اگر این نکته را مورد توجه قرار دهید، تا زمانی که ما با عملکرد نامناسب دولت در زمینه سیاست اقتصادی روبرو هستیم، چنین وضعیتی در بازارهای مختلف تکرار می‌شود، مدیریت دولت با توجه به بودجه‌ای که با آن کار می‌کند. مقابل ست، اقدام ا ول و افزایش نقدینگی در امعه میند اً این موضوع اعث افسارگسیختگی در آرا در اراهای.

وی ادامه داد: از سوی دیگر سیاست‌های قیمت‌گذاری دستوری که بارها آن‌ها را شکست می‌دهند، باعث می‌شود که باندهای عباس‌آباد در بازارهای مختلف وجود داشته باشند، بنابراین تا جایی که ما به مکانیزم بازار احترام بگذاریم و به صورت دستوری اقتصاد را در نهایت ببریم. اقتصاد است ما را اصول ودش نبیه میند و وضعیت این روزی منید در مید.

زاوه بیان داشت: دولت باید از اصول اشتباه خود دست بردارد، اصولی که برای سال‌های متمادی دولت‌های مختلف با اسرار بر آن افراد بسیاری را به کشور زدند، بدون اینکه به حرف‌های توجهی می‌پردازند، در حال حاضر نیز در بازار خودرو قیمت‌گذاری دستوری هم صدا هستند. مصرف ننده و م دای ولید ننده را درآورده است، رای رون رفت از این وضعیت نیز نها راهکار موجرود.

وی اظهار کرد: ممکن است این کار تبعاتی داشته باشد برای مصرف‌کننده، برای مدت کوتاهی استفاده شود، اما در مدت کوتاهی می‌توانم بهبود پیدا کنم، به بیان دیگر وضعیتی که قیمت دستوری پیش‌تر می‌آید باعث می‌شود که هر روز بدتر شود. در مسلم ن مت در آشیه ازار وضعیت را از این

نقش «بند اسآیاد «در ازار ودروراهکار ل معضل دلالی در ازار ودرو ست؟
سعید مدنی اسبق رکت ودروسازی سایپا در و ا رارودر واکنش به فعالیت‌های دلالان در بازار خودرو تحت عنوان «بند عباس‌آباد» بیان کرد: ریشه همه این رفتارها، قیمت‌گذاری دستوری است که در صنعت خودرو در سال‌ها اجرا می‌شود و با این‌که بارها به کار دست اندرکاران و دولت‌های دولتی تذکر داده شده است. اما مچنان اهد ستیم این رویه لط ادامه دا میند.

وی افزود: در شرایطی که دولت در بازارهای مختلف به سمت آزاد کردن قیمت گام بر می‌دارد، به قیمت‌گذاری دستوری در صنعت خودرو قابل فهم نیست، اجرای سیاست حذف هدفی است که به گران‌تر شدن از کالاها منجر می‌شود. دولت سمت در مامی ازارها میرود، ال را این سیاست در ازار ودرو اجرا نمیرا نمیرا

مدنی: بازار خودرو در کشور تنها بازار است که دارای حاشیه سود آنی بوده است و برای خرید خودروی میلیونی تشکیل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. به انحاء مختلف حضور پیدا کنند، تا زمانی که ما چنین بستری را فراهم کنیم نباید انتظار داشته باشیم که افراد در جامعه چه به صورت گروهی باشند و چه به صورت انفرادی برای کسب سود بیشتر در این وادی حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم بساط رانت، خطا و چنین دلال بازی‌هایی در و بازار خودرو برچیده شود، تنها راهش تخته در قرعه کشی و قیمت خودرو در حاشیه بازار است، این تنها راه حل و همه راهکارهایی است که دولت و یا مجموعه‌های صنعت دارند. در رای نعت ودرو نسخه ن را مینویسند، دردی را دوا نمیند.

این کارشناس صنعت خودرو اضافه کرد: زمانی که یک فرد می‌تواند با برنده شدن در قرعه کشی، خرید ماه خود را از راه و فروش خودرو به دست آورد، طبیعتاً برای چنین سودی مشخص می‌شود، این وضعیت ایجاد می‌شود و باندهایی برای رخنه در این سیستم. تشکیل می‌شود، بنابراین به جای اینکه بخواهیم با این موضوع که همین باندها و افراد هستند، برخورد کنیم، باید سرم را درست کنیم، به این دلیل که ممکن است چنین بیماری‌هایی رخ ندهند و دلایلی که به آن اشاره می‌کنند، تغییر قیمت دستوری در بازار هستند. ودرو است.

مدنی ادامه داد: در حال حاضر به طور مثال برای یخچال های قرعه کشی انجام نمی شود، زمانی که قیمت یخچال در کارخانه و در حاشیه بازار یکی است، در این بین کسانی که تنها نیاز به واقعی دارند، اقدام به خرید می کنند، زمانی که قیمت خودرو. همچنین واقعی مانند سایر بازارها باشد که در حال حاضر در کشوری که تنها وجود دارد نیاز به خرید واقعی خودرو داشته باشد و کسی برای کسب سود آنی در قرعه کشی خودرو شرکت نمیکند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما