نظرات و نکات ماساژ

لطفا این واقعیت را در نظر داشته باشید که باید فضای خالی کافی برای دو میز ماساژ داشته باشید. یک ذهن آزاد و یک بدن آرام شما را به مرکز درونی خود هدایت می کند. یک مغازه بهداشتی: مطمئن شوید که مغازه تمیز و عاری از کثیفی و کثیفی است. درمانگر می تواند از تکنیک های مختلفی برای به حداقل رساندن ناراحتی و ایجاد بهترین احساس در شما استفاده کند. بهترین صندلی‌های ماساژ می‌توانند تأثیر زیادی بر نحوه ریکاوری و عملکرد فیزیکی بدن و همچنین احساس ذهنی ما داشته باشند. برخلاف بسیاری از صندلی‌های ماساژ قابل حمل دیگر که آزمایش کردیم، در MCS-845HJ می‌توانید گرما را از ویژگی گرمایش آن احساس کنید، و ما دریافتیم که تنظیم و استفاده از آن بصری است.

ویژگی گرمایش آن، بدن تسترهای ما را بهتر از هر مدل دیگری گرم می‌کند، و این صندلی ماساژور به اندازه صندلی‌های چهار برابر قیمت لوکس و خوب ساخته شده است. ما صندلی‌های ماساژی را انتخاب کردیم که متناسب با طیف وسیعی از قیمت‌ها، از جمله گزینه‌های آمازون، و چند انتخاب ارزشمند برای کسانی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری جدی در بهبودی در خانه خود هستند. تنها شکایت ما این است که OS-Champ (مانند اکثر صندلی‌های ماساژ با این اندازه) مانند یک تکیه‌گاه از Star Trek به نظر می‌رسد و مطمئناً بر دکوراسیون هر اتاقی تسلط دارد.

جلسات ماساژ شامل زمان مشاوره و پانسمان است.

مطمئن شوید که اتاق گرم است، کودک شما ساکت، آرام و هوشیار است و شما آرام هستید. درمانگر همچنین در طول ماساژ با شما تماس می گیرد تا مطمئن شود سطح مناسبی از تماس را به شما می دهد. در صورت باز شدن زمان با شما تماس خواهیم گرفت. جلسات ماساژ شامل زمان مشاوره و پانسمان است. و بر خلاف بسیاری از ماساژهای سنتی که از صندلی یا میز ماساژ استفاده می کنند، جلسات کرانیوساکرال اغلب ابتدا در صندلی ماساژ شروع می شود و سپس به میز ماساژ منتقل می شود.

نکته: برای ترجمه مجدد در کنار عبارت دوبار کلیک کنید – برای ترجمه کلمه دیگر فقط شروع به تایپ کنید! ماساژ ریکاوری مریدین به طور موثر روش های مختلف ماساژ مانند ماساژ کلاسیک، طب فشاری و رفلکسولوژی پا را در یک ترکیب منحصر به فرد ترکیب می کند. این ماساژ شخصی با فشار متوسط ​​تا عمیق، با هدف قرار دادن مناطق مشکل دار و ترکیب انواع تکنیک های ماساژ درمانی، مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی شده است. در طول یک جلسه، یک درمانگر مناطقی را که احساس سفت شدن دارند، پیدا می کند و فشار دستی را اعمال می کند. نکته مهم دیگر: ماساژ بافت عمیق را نباید با ماساژ با فشار عمیق اشتباه گرفت.

در حالی که بافت عمیق بر روی لایه‌های ماهیچه‌ها و فاسیا تمرکز می‌کند، ماساژ با فشار عمیق بر کل بدن تمرکز می‌کند. NWHSU در سراسر برنامه آموزشی ماساژ درمانی بر علم ماساژ تمرکز دارد. ماساژ بافت عمیق بر کاهش تنش شدید عضلانی تمرکز دارد. به گفته انجمن ماساژ درمانی آمریکا (AMTA)، ماساژ درمانی از طریق دستکاری بافت نرم و حرکت بدن، سلامت و تندرستی را ارتقا می دهد. ماساژ درمانی پزشکی، درمان شرایط سلامتی است که توسط یک ارائه‌دهنده پزشکی تشخیص داده می‌شود و توسط یک ماساژ درمانگر مجاز با آموزش تخصصی ارائه می‌شود. یک برنامه درمانی با در نظر گرفتن اهداف بیمار ایجاد خواهد شد.

در اینجا دوباره تعادل درونی خود را پیدا خواهید کرد. خاموش – تعادل درونی خود را دوباره پیدا کنید. لومی ملکه ماساژ است – شما را به مرکز درونی می آورد و حس عمیق تعادل و هماهنگی ایجاد می کند. MCS-845HJ گردن و شانه ها و همچنین قسمت بالایی و پایین کمر را ماساژ می دهد و دارای دو سال گارانتی می باشد. بالشتک ماساژ HoMedics Shiatsu Elite II (MCS-845HJ) در لیگ متفاوتی نسبت به انتخاب برتر ما قرار دارد: این بالشتک فقط گردن و پشت را ماساژ می دهد، برای عملکرد باید روی صندلی موجود بسته شود و فاقد ویژگی دراز کشیدن قابل تنظیم است. تنش و تنش در ناحیه سر، گردن و شانه برطرف می شود. دارندگان پروانه ملزم به تمدید مجوزهای خود هر دو سال یکبار به منظور حفظ حق فعالیت هستند. از آن زمان، شیاتسو بیشتر به یک تمرین خاص خود تبدیل شده است، با حدود نیم دوجین تنوع. شیاتسو نوعی فیزیوتراپی است که بهزیستی عاطفی، فیزیولوژیکی و معنوی را ادغام می کند. می‌توانید درمانگرانی را بیابید که در شیاتسوی پابرهنه، شیاتسوی شفابخش یا شیاتسوی حرکتی تخصص دارند – فقط به نام چند مورد.

هر روشی برای هر فردی ساخته نشده است، اما به همین دلیل است که بسیار عالی است – می توانید یک نوع ماساژ متناسب با نیازهای شخصی و فلسفه خود پیدا کنید. شرح حال کامل گرفته می شود و در اولین ویزیت ارزیابی فیزیکی انجام می شود تا درمان بر اساس نیاز بیمار فردی باشد. در Adjust، ما به صداقت و درستی خود و همچنین ارائه خدمات سفارشی به هر مشتری با متناسب کردن هر درمان با نیازهای فردی شما افتخار می کنیم. اگر شما یک بیمار مرکز زندگی خوب نیستید، هر ارائه دهنده مراقبت (فیزیاتر، پزشک مراقبت های اولیه، و غیره) می تواند به شما یک ارجاع نیز ارائه دهد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ماساژ چروک پیشانی (به وب سایت بروید) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما