دور ICDL در تبريز Iphone Apps

کنفرانس بین‌المللی توسعه و یادگیری IEEE (ICDL)، که قبلاً ICDL-EpiRob بود، گردهمایی برتر متخصصان است که به پیشرفت یادگیری شناختی و یادگیری رشدی اختصاص یافته‌اند. او به عنوان امین و رئیس شورای توسعه و آموزش بین المللی و به عنوان مشاور ZERO TO THREE خدمت می کند. آقای Guentzel یک مشاور حرفه ای است که بیش از 30 سال خدمات بهداشت روانی و توسعه انسانی ارائه می دهد. گرین‌سپن و ویتر، بسیاری از رهبران غالب این حوزه در طول سال‌ها، بخشی از شورای بین‌رشته‌ای توسعه و یادگیری، مشاوره یا آموزش دیده‌اند. او یک روانشناس دارای مجوز از نیوجرسی است، یکی از 16 اولین دریافت کننده گواهینامه DIR از دکتر استنلی گرینسپن و دکتر. سرنا ویدر یکی از اعضای هیئت علمی آموزش دیده در مدل نقاط تماس Brazelton است و به عنوان مربی بالینی در بهداشت روانی نوزادان از طریق انجمن میشیگان برای سلامت روان نوزادان معتبر است. او استاد گروه آموزش در دوران کودکی، ابتدایی و سوادآموزی (ECELE) در کالج آموزش و خدمات انسانی و عضو هیئت علمی دکترای رشد نوزادان و پیش از دوران کودکی (IECD) است.

او مشاوره و تمرین کوچکی دارد، مقالات و فصول کتاب های متعددی در مورد اوتیسم و ​​سلامت روان نوزادان تالیف کرده و در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان ارائه کرده است. او علاوه بر ارائه در کنفرانس‌ها و تدریس دوره‌های عمل بالینی، کمک‌های فنی در زمینه رهبری و توسعه برنامه‌ها به سازمان‌ها، مدارس و مؤسسات دولتی ارائه کرده است. ما شبکه باورنکردنی برنامه‌ها، آموزش‌ها، سازمان‌ها و متخصصان مبتنی بر DIR را جشن می‌گیریم و برای آنها ارزش قائل هستیم که مشعل را به آینده پیش می‌برند. پشتوانه این تعهد مادام العمر برای خدمت به دیگران و تقویت توسعه افراد، سازمان ها، جوامع و سیستم های ارائه خدمات است. یک گواهینامه استاندارد، شناخته شده بین المللی و بی طرف از فروشنده مانند ICDL راهی برای اندازه گیری بازگشت سرمایه در برنامه های توسعه مهارت ها در داخل و خارج از آموزش رسمی ارائه می دهد.

دوره ICDL در تبریز

این شامل، اما نه محدود به، دکتر استوارت شنکر، که نویسنده ایده اول با استنلی گرینسپن و بنیانگذار ابتکار خود تنظیمی است. دکتر بری پریزانت، نویسنده کتاب "انسان منحصر به فرد: روشی متفاوت برای دیدن اوتیسم" و توسعه دهنده مدل SCERTS. دکتر ریچارد سولومون، نویسنده اوتیسم: پتانسیل درون: رویکرد پروژه PLAY برای کمک به کودکان خردسال مبتلا به اوتیسم و ​​بنیانگذار پروژه PLAY. دکتر استیون پورگز، نویسنده مقالات و نشریات متعدد و خالق نظریه چند واگال. دکتر گیل تیپی، که با همکاری استنلی گرینسپن کتاب احترام به اوتیسم را نویسند و بنیانگذارمدرسه ربکا در نیویورک؛ ویرجینیا اسپیلمن، مدیر اجرایی موسسه STAR برای پردازش حسی؛ دکتر جرارد کاستا، نویسنده بسیاری از نشریات و بنیانگذار مرکز اوتیسم و ​​بهداشت روانی دوران کودکی؛ دکتر آندریا دیویس، که یکی از نویسندگان استراتژی های Floortime برای ترویج توسعه در کودکان و نوجوانان است: راهنمای کاربر برای مدل DIR®. و بسیاری از نام‌های دیگر که ممکن است بشناسید مانند رون بالاموت، مارگارت باومن، جکی بارتل، آماندا بینز، سیسیلیا برین‌باوئر، داریا براون، جان کارپنت، جین کریستین، میلی کوردرو، مونا دلهوک، باربارا دانبار، جاشوا فدر،سیما گربر، ایرا گلووینسکی، گالینا ایستکوویچ، باربارا کالمنسون، آماندا کریگل، مود لروکس، کارن لوین، تینا مک کورت، دیو نلسون، کاتلین پلاتزمن، سیندی پوچیو، مولی رومر ویتن، ربکا شاهمون شانوک، ماریا و بسیاری دیگر،.

اقدام اصلی این پروژه، توسعه برنامه‌هایی برای برنامه‌های آموزشی برای کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) بود تا شایستگی‌های دیجیتال لازم را برای کارکنان خود فراهم کنند. ما RTA را به خاطر حمایتش از سواد فناوری اطلاعات ستایش می کنیم، زیرا این به کارکنان آن کمک می کند تا مهارت های خود را بهبود بخشند و اعتماد آنها را در استفاده از فناوری اطلاعات افزایش دهند و در عین حال ادغام آنها با سازمان را بهبود بخشند. ICDL ایجاد شد تا عامل تغییر باشد تا به جهان کمک کند رشد کودک، رشد انسانی، ناتوانی های رشدی و اوتیسم را بهتر درک کند.

تجزیه و تحلیل و مدل سازی حرکت و وضعیت انسان؛. آقای گوئنتزل عمیقاً برای تنوع انسانی ارزش قائل است و تعهدی تزلزل ناپذیر برای ایجاد جهانی نشان داده است که در آن تفاوت‌های فردی در آغوش گرفته شود و همه این فرصت را داشته باشند که به حداکثر پتانسیل خود دست یابند. آقای گونتزل قبل از انتصابات خود در ایالت نیوجرسی، مدیر اجرایی افتتاحیه یک آژانس غیرانتفاعی بود که خدمات مدیریت مراقبت را به کودکان و جوانان با چالش‌های پیچیده سلامت رفتاری ارائه می‌کرد. ICDL به تاریخ ما و نقش ارزشمند سازمان و اعضای هیئت مدیره در تأثیر مثبت بر این حوزه و زندگی کودکان و خانواده های بی شماری افتخار می کند.

یاد بگیرید چیزی جدید از دوره ICDL در تبریز در حال حاضر؟ ما پرسیدیم، شما پاسخ دادید!

تغییرات در مدرک ECDL: مجموعه مدارک ECDL (گواهینامه رانندگی رایانه ای اروپایی) اخیراً توسط انجمن رایانه بریتانیا به ICDL (گواهی بین المللی سواد دیجیتال) تغییر نام داده است. ICDL استاندارد جهانی برای مهارت های محاسباتی مصرف کننده است که به نامزدها گواهینامه بین المللی شناخته شده ای ارائه می دهد که توسط دولت ها، جوامع کامپیوتری، سازمان های بین المللی و شرکت های تجاری پشتیبانی می شود. در حال حاضر بسیاری از کلاس های کامپیوتر آنلاین رایگان ارائه می دهد. شما مهارت ها و تجربه خود را توسعه خواهید داد و در استفاده از نرم افزارهای پردازش متن، پایگاه داده Access، صفحات گسترده اکسل، ارائه های پاورپوینت، ایمیل Outlook، اینترنت کارآمدتر خواهید شد و درک خواهید کرد که چگونه رایانه خود را ایمن و ایمن نگه دارید. خطاهای اصلی که با آن مواجه خواهید شد در زیر نشان داده شده است.

حقیقت این است که تو نیستی فرد فرد درگیر درباره دوره ICDL در تبریز

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دوره ICDL در تبریز ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.