(تصاویر) در مقر سابق داعش لم میسازد

[ad_1]

سیاهیلشکرهای سوری و روه لمبرداری نی این روزرا در رالاسود در ومه دمشق ور دارند. ر دا در سال از ن رون رانده د. نا این ر را لوکیشن لمی اکشن ا نند آن، ستاره ونگ وی نگنگ انتخاب ردهاند.

ارش رارو، «عملیات انگی» نام این لم است داستان ن در وری لی ا نام «پومان» میرد. این لم ا ماجرای لیه دها روند نی و ارجی از من در سال یک نیروی دریایی ن التام رفته د .

یمن فقیرترین کشور در شبه جزیره عربستان هنوز درگیر جنگ است و جزو مناطق خطرناک جهان می‌شود.

گروهی متشکل از بازیگران با لباس های سنتی یمنی، سیاهی لشکرهای سوری و اعضای چینی گروه فیلمبرداری از روز پنجشنبه گذشته فیلمبرداری را آغاز کرده و پیش بینی می شود تا چند روز دیگر ادامه داشته باشد.

آن رای ر در لمبرداری سوریه سفر نمیکند اما او ننده

سونگشی، کارگردان فیلم هدف ستایش‌آمیز این فیلم را خود می‌کند و به خبرنگاران می‌گوید: ما را جای دیپلمات‌های حزب کمونیست قرار دادیم که در یک کشور جنگی همه هموطنان چینی را سالم با کشتی‌های جنگی به کشور بازگرداندند.

سفیر ن در مراسم وچکی روز نجشنبه رگزار د سر نه لمبرداری اضر د. ن از معدود ورهایی است که از نگ داخلی در سال روابط دیپلماتیک و بی ا ار اسد،

ر رالاسود مانی ومهای رجمعیت در نوب دمشق و در نزدیکی اردوگاه وارگان لسطینی رموک ود. ر دو منطقه در دوران بارداری نه نبردهای snapگین ودهاند و در دور درت رفتن داعش ا دودی.

این دو منطقه در سال از سوی نیروهای رفدار دولت سوریه از س رفت د. اما ایی ا رالاسود املا ا اک سان ده است و این منطقه را مکانی روح دیل رده است.

داد می از ساکنان مناطق متر سیب دیده ر ازگشتند، اما ر الی از سکنه است.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما