این وش مصنوعی رایم را از فعالیت نی میند!

[ad_1]

رارو- را در وش مصنوعی و ادگیری ماشینی اعث لاقه دولتی ده است در این میان، دانشگاه شیکاگو آمریکا می‌گویند الگوریتم مصنوعی را طراحی کرده است که می‌تواند جرایم و جنایات آینده را یک هفته پیش و با دقت ۹۰ درصد، پیش بینی کند.

ارش رارو، تلاش‌های زیادی برای رسیدن به یک پیش بینی درست از جرم گرفته شده است، اما این تلاش‌های اولیه همیشه مورد بحث‌برانگیز بوده است، زیرا آن‌ها سوگیری‌های سیستمی در نحوه عملکرد پلیس و رابطه پیچیده با جرم و جنایت و جامعه را در نظر نمی‌گیرند. از سوی دیگر ار این مسائل ده را نار اریم، از نی رم و نایت در امعه اکنون در د ا در د اریم، از

با این همه، علوم اجتماعی اجتماعی اخیراً با استفاده از بانک‌های داده‌های دانشگاه شیکاگو، الگوریتم ایجاد شده است که با الگوهای زمانی و موقعیت‌های جغرافیایی از داده‌های عمومی در مورد خشونت‌آمیز و، ممکن است جرم را پیش بینی کند. نکته البر این پژوهش مدعی استند این نی رم، از ل و یک دقت ریباً درصل، اا موفقیت ا مو.

در یک مدل مطالعه، تیم علاوه بر واکنش به جرم و جنایت را با تجزیه و تحلیل تعداد دستگیری‌ها پس از حوادث و مقایسه آن در میان محله‌ها با وضعیت اجتماعی-اقتصادی متفاوت قرار گرفتند. دادهای این نشانه می دهد نایت در مناطق روتمندترالی دستگیری ر ده، در در حقیقت با وجود میزان جرم و جنایت بیشتر در محله‌های فقیرنشین، این امر منجر به دستگیری‌های بیشتر نشد که نشان از تفاوت در برخورد پلیس با این جرایم در محله‌های فقیرنشین دارد.

ر روی، الگوریتم وش مصنوعی دید، ا استفاده از داده نایات ونتامیز (قتل، مله و…) و رایم مالی (سرقت). آن داده آن دلیل استفاده رار رفتند احتمال اد متر از موارد جستجوهای قبلی پیش‌بینی جرم‌هایی را برای یک کاربرد خاص یا لرزه‌ای استفاده می‌کنند، که در آن جرم به صورت «نقاط داغ» که در مناطق اطراف گسترش می‌یابد به تصویر کشیده می‌شود. ا این ال، این ابزارها محیط اجتماعی ده، رابطه ن رم و نایت و رات اجرایی لیس را در نظر نمیرنند.

ارت دیگر مدل دید ا ررسی مختصات مانی و مکانی رویدادای مجزا و این مدل، ر را ااای ایی ریباً وتی سیم میند و ای ر مرز ا محلی سیاسی می‌گویند این مدل با داده‌های هفت شهر دیگر ایالات متحده، یعنی آتلانتا، آستین، دیترویت، لس آنجلس، فیلادلفیا، پورتلند و سانفرانسیسکو نیز به همان اندازه خوب عمل کرد.

علم می‌گویند عملکرد خوب این مدل را برای معنی معنادار نیست که باید از آن واکنش پیش از موعد به جرایم استفاده کرد، بلکه ادارات پلیس می‌توانند از آن برای کاهش ازدحام در مراکز نزدیک به مکان‌های جرم استفاده کنند. افراد می‌توانند از این مدل به‌عنوان یک ابزار شبیه‌سازی استفاده کنند تا ببینیم اگر جرم و جنایت در یک منطقه از شهر بالا برود، یا در مناطق دیگر افزایش می‌یابد، چه اتفاقی می‌افتد.

منبع: scitechdaily

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما